Onu kucaklayıp evime götürdüm üstünü değiştirdim uykusu ağırdı televizyondaki haberlere baktım. Siktir... O aranıyor... Ama aklımda güzel bir plan vardı. Kendime bir şarap doldurup pencereye yaslandım dışarıyı izledim. Benim asla birini öldürdüğüme dair kanıt yoktu görünüşümde birkaç degişiklik yapıp polislerin karşısına çıkabilirdim. Yan tarafıma baktım Jessica uyanmıştı.
Jack:"Günaydın uykucu..."
Jessica:"Neredeyiz biz?"
Jack:"benim evimde. Yani şehirde."
Jessica:"Ama ned-"Hızla ona yaklaştım aramızda 3cm vardı gözlerine bakıp 'sus' işareti yaptım.
Jack:"Burada aranıyorsun ve sen benim kozumsun. Seni polislere teslim edip parayı alacağım ve sen tekrar benimle olacaksın. Parayı bölüşeceğiz. Kabul mü?
Biraz düşündü iç çekip bana baktı.
Jessica:"Kabul"
Sırıttım.
Jack:"Aferin küçüğüm..."
Saçını okşayıp boynuna küçük bir öpücük kondurdum.
Jack:"Şimdi planı iyice anlatıyorum. Beni fark etmiyorlar ise senin bu küçük tatlı hatalarını asla fark etmez bu aptallar sadece ormanda gezmeye çıkmıştım diye ifade verip bekle. Seni farklı bir kılıkla alacağım. O aptallar ödüllendirmeyi sever parayı bölüşeceğiz kimseye birşey olmayacak anlaşıldı mı?"
Jessica:"Sana inanamıyorum!"
Kahkaha atıp geri çekildim. Bardağımı tekrar alıp ona baktım. Yataktan kalkıp bana baktı.
Jessica:"Üstümü sen mi değiştirdin?"
Jack:"Ah... Evet?"
Saat yavaştan sabah oluyordu.
Jack:"Hazırlan. Aynen dediğim gibi olacak..."
Hazırlanmaya gitti aşağıya inip onu bekledim geldiğinde arabaya bindik. Ve gelmiştik... Bileğinden tutup karakola girdim.
Jack:"Merhaba küçük bir ihbar olayı için buradayım."
"Buyurun?"
Jessica'yı gösterdim.
Jack:"Onu buldum ormandaydı ama yine de birşey oldu mu bilmiyorum gerisi size kalmış.
Jessica'yı bıarkıp arabada biraz bekledim ve geri döndüm biraz daha masum görülmek için soru sordum.
Jack:"Ne olmuş. Mühim birşey yok değil mi?"
"Hayır sadece ormanda yolu bulamamış neyseki sayenizde kurtulmuş"
Gülümseyip teşekkür ettim para işi de hallolmuştu. Arabaya bindim.
Jack:"Geçmiş olsun küçük..."
Jessica:"Sağol... Şimdi ne olacak?"
Jack:"şimdi... Oyuna devam"
Jessica:"Sen oyununa devam et. Peki ben?"
Jack:"Oyunda Jessica Ripper..."
Eve gelmiştik. Kendini koltuğa attı. Yanına yayıldım.
Bu saate kadar karakolda dışarıda uğraşmıştık. Ona baktım uyuya kalmıştı. Yatağa kaldırmak için yavaşça dürttüm. Uyanmıyordu. Ona yaklaştım.Jack:"Jessica..."
Boynuma sarılması ile şaşırdım belinden kavrayıp kucağıma aldım tekrar koltuğa oturdum. Saçlarını okşadım. Uykusunda irkiliyordu daha sıkı sarılıp boynuna gömüldüm.
Jack:"Şhh..."
Kalkıp yatak odasına götürdüm yatağa yatırıp yanına uzandım dirseğimin üstünde durup onu izledim. Bu gece de böyle geçecekti...
JACK THE RİPPER sundu... 🔪👑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunda Jack the Ripper
Randomo meşhur olan Jack the Ripper ile alakası yok. Jagged ile de alakası yok. Bence herkes kendi içindeki Karındeşen Jack'i bulmalı değil mi? Yanlız bir katilin hayatına bakacağınız bir kitap... 30 gün 30 bölüm. İyi okumalar...