(Şarkılar öylesinedir isteyen dinleyebilir)
Sabah harika bir baş ağrısıyıla uyandım yataktan kalkıp Hakan'ı uyandırmaya gittim zaten hala yarı uykulu yarı uykusuzdum.
"Pist hakan uyansana" diyerek sarsmaya başladım artık kaçıncı rüyasını görüyorsa bi gram uyanma belirtisi bile yoktu.
"Ya hakan hadi uğraştırma beni yorgunum zaten."Yok hâlâ uyanmıyordu bu kadar iyilik yeter yatağının yanındaki sürahiyi elime aldım ve gittim mutfaktan buz attım madem kalkmıyor cezasını çekmek zorundaydı.Ve sürahideki suyun hepsini yüzüne döktüm buzlarda dahil canı acımış olmalıydı.
Hakan "LAN NOLUYOR ÖLÜYORUM GALİBA" diyerek öksürmeye başladı.
"Kıyamam,kalksaydın bu kadar uğraşmazdım salak"
Hakan "tamam tamam bir dahakine kalkıcam gerçekten"
"Tamam gidip Yeşim'i uyandır bende Demir'i biraz sinir edicem"
Hakan "Tamam severim sinir etmeyi"Demir'in odasına girdim hâlâ yatıyordu ve derin uykudaydı tam zamanı.bir anda Demir'in yatağının üstüne atladım ve üstüne çıktım
"GÜNAYDI-" daha sözümü bitirememişken demir beni ters çevirip üstüme çıktı noluyor be tam tokat atıcaktım ki kolumu tuttu.
Demir "nehir manyak mısın lan sen niye üstüme atlıyorsun korktum"
Uzun zaman sonra ikimiz ilk kez bu kadar mutluyduk bunı sevdim.
"Abicim üstümden kalksan diyorum zahmet ol-" abi yok sürekli benim sözüm bölünüyor yeter ama bir anda kapı açıldı ve hakan ve Yeşim gözlerini büyütmüş bize bakıyordu ah hayır yanlış anlıyacaklar.Hakan "biz çıkalım isterseniz." Demir üstümden kalktı.
Demir "kes sesini abi kardeş şakalaşıyorduk işte abartmayın.:>
En sonunda okula gelmiştik sınıfta boş boş oturuyorduk dünkü kavgadan dolayı herkes bize çekinen gözlerle bakıyordu çok abarttılar ya.
Yine o dörtlü geldi Oğuz'un sayemde dudağı patlamıştı gökçe özellikle bana çok kötü bakıyordu bayılttığım için her halde.
Gülümseyerek "Paşalarım hoşgeldiniz" dedim amacım onları kışkırtmaktı.
Murat "hoşbulduk aptal serçe"
Demir "düzgün konuş"
Selin "konuşmazsa nolur döver misiniz"
"Hiç dayak yememiş gibi konuşma"
Selin "yeter kesin sesinizi hoca geldi"
:>Okul bitmişti diğerleri arabayla gitti ben ve Yeşim ise yürüyerek gitmek istemiştik soğuk havaya ihtiyacım vardı çok yorgundum.
Yeşim "yorgunum ya"
"Bende şu okul niye hâlâ bi-" yine biri sözümü kesmişti gerçekten delirecektim kim olduğuna baktığımda ah yine onlar gerçekten mi.Murat "bizde sizi bekliyorduk" dedi alay yatan bir gülümsemeyle
"Bende tam diyordum ki karşıma 4 salak çıksın ne güzel" diyerek bende gülümsedim.Yeşim "niye bekliyordunuz çok mu özlediniz bizi
Selin "aynen aşkımızdan ölüyorduk"
Gökçe "bugün cezanızı çekiceksiniz heleki sen nehir beni bayıltmanın cezasını harika bir şekilde çekiceksin"gözlerimle yeşime baktım gözlerimizle konuşabiliyorduk ve bu harika bir şeydi.
Nehir göz: eline dokunduğum an koş hemen arkandayım" gözleriyle beni onayladı asıl kovalamaca şimdi başlıyordu.
Yeşimin hafifçe eline dokundum.
Yeşim "tabi bizi yakalayabilirseniz" diyerek koşmaya başladı. Bende elimdeki parfümü onlarla fırlattım patlamıştı 5 saniye kazandım bile
Selin "ANANI"
"YEŞİM KOŞ VE DEMİRLERİ ARA ARKANDAYIM"
Yeşim koşmaya başladı ardındanda ben korkmadım değil bak:>
Ne kadar süre koştuk bilmiyorum ama çok yoruldum normalde kaçmazdım ama Yeşim var hem onu hem kendimi koruyamazdım.
"Şu Demir malı açmıyor mu"
Yeşim "Hayır Hakan'da açmıyor"Naber kızlar diyen kişiye baktım oha Murat ve Oğuz
Ellerinde sopa ve şu bayıltan şeyden vardı bir dakika ne
Yeşim " onlar ne ya öldürecek misiniz bizi"
Murat " ilk seni sonra onu" bir dakika ilk Yeşim'mi
Abi ilk ben olsam daha iyi neyse.
"Sıkıyorsa dene ee diğerleri ne-" derken yeşimin çığlığıyla durdum o Selin orospusu ona sopa ile mi vurmuştu?
"OROSPU NAPTIN LAN SEN"
Selin "iyi oldu"
Ayağa kalkıp saçını tuttum ve çektim tam tokat atıcakken Oğuz karnıma tekme attı ve yere düştüm.
Murat "Yolun sonu küçük serçe"
"Yolun sonundan çıktığım an hepinizi s*kicem haberiniz olsun."
O sırada Demir ile Hakan geldi hele şükür murat diğerlerine dönerek "o ikisiyle siz ilgilenin küçük serçede bende"
"SIKTIR GİT MURAT"
Murat bir eliyle kollarımı tuttu bir eliyle de beyaz pamuğun üzerine bir şey döktü ve yüzüme tutmaya çalıştı yüzümü sağa sola doğru yatırır ken demirlerin yerde yattıklarını gördüm hayır olamaz ne kadar çabalasamda pamuğu yüzüme tutmuştu yolun sonu gerçekten."İyi uykular küçük serçe.."
ARKADAŞLAR SELAAAM ASLINDA KAFAMDA BÖYLE BİR ŞEY YOKTU VE AÇIKÇASI ŞUAN DEVAMINI NASIL GETİRİRİM HİÇBİR FİKRİM YOK NORMALDE KONULAR OKUL ÜZERİNDEN GİDİCEKTİ AMA BİR ANDA BÖYLE OLDU NEYSE BİR ŞEKİLDE DEVAM ETTİRİCEM GÖRÜŞÜRÜZZZ💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL'İN SAĞ KOLU
Action"NE İSTİYORSUN NE VÜCUDUMUMU İSTİYORSUN AL AMA YETERKİ BU EZİYET BİTSİN ARTIK" sesim oldukça güçlüydü,korkusuzda ama içimde yatan ruhum korkudan tir tir titriyordu. Yüzünde gram duygu yoktu derin bir nefes aldı ve altın harelerini gözlerime dikti. "...