Sıramda boş boş oturmuş fizik dersini dinliyordum. Fizik ne ya of bir anda salak müdür geldi yine ne için boş yapıcak merak ediyorum
Müdür "Çocuklar günaydın yarın okulumuza 4 kişi gelicek ve sizin sınıfınızda olucuklar lütfen onlara bulaşmayın"
Ve kardeşim Gökçe kendini tutamayıp konuşmaya başladı
Gökçe "Neden hocam ayrımcılık mı var" dedi alaycı sesiyle
Müdür "ayrımlıcık falan yok Gökçe onlar kavgacı çocuklar belki tanıyorsunuzdur ******** okulundan geliyorlar hatta onlara ezenler diyorlar."
Müdürün son söylediği şeyle kaşlarımı çattım onlar mı buraya geliyordu eminim bizim burada olduğumuzu biliyorlardır eğer buna rağmen geliyorlarsa benden çekecekleri var.
Ders bitmişti teneffüste kantinde dördümüz boş boş oturuyorduk Onlar konuşuyordu ama onları dinlemiyordum şu gelicekler acaba düşündüğüm kişiler miydi ?
Gökçe "acaba yakışıklı var mıdır ya üfff"
Oğuz "benden yakışıklısı olmadığı kesin"
Gökçe "o zaman maymunlar desene ŞAJSMSKSHWH"
Selin "üff ne boş yaptınız bi susun başım ağrıdı ya"____________________________________
İşte o gün şu yeni gelicekler... umarım onlar değildir
Yoksa büyük olay var.NEHİR'DEN..
Demir arabayı okula doğru sürüyordu gerçekten düşman olduğum kişi ile aynı okuldamı olucaktım şaka gibi.Okula doğru önde Yeşim ve Demir arkasından ben ve Hakan yürüyorduk.
Y
Hakan "Kumsal ben korkuyorum bana sarılsanaaa"
"Hakan siktir git"
Hakan'ın asla korkmiyacağını biliyordum amacı beni sinirlendirmek gerizekalı.Okula girdiğimizde herkesin gözü üzerimizdeydi hayret herkes bizi tanıyor desene.Ve o sözde can yakanlar...açıkçası en baştaki sarı saçlı kız kötü bakıyordu benden nefret ettiği kesindi.yanındaki çocuk..lan o kavgalı olduğum burda olduğumuzdan haberi varmıydı çüş.
Müdürün odasına girdiğimizde sınıfımızın 11/C olduğunu söyledi neyse bugün hiç bir şey moralimi
Bozamayacaktı.
Sınıfa girdiğimizde can yakanlarında orada olduğunu gördük gerçekten aynı sınıftamıydık abi olamaz ya.Demir "Düştüğümüz duruma bak çıldırıcam"
Hakan "Sakinleştireyimmi bebeğim"
Yine sapıklıklarına başlamıştı ooffff offf.
"Gidin tuvalete felan burası uygun değil" dedim gülümseyerek Demir'in sinirli bakışlarını görmemezlikten geldim.Demirle ben ön sıraya oturmuştuk Yeşim ile Hakan'da bir arkamıza oturmuştu.ne güzel huzurlu bir gün diyecektim taki can yakanlar gelene kadar.
Sarı saçlı kız konuşmaya başladı "kalkın lan burdan."
Bir dakika bu kız bize emir mi veriyordu? Sinirle konuşmaya başladım"Kalkmıyoruz güzelim var mı?" Dedim gülümseyerek
Ve kavgalı olduğum çocuk neydi ya heh Murat konuşmaya başladı. "Biz kaldırmasını biliriz" dedi tıpkı oda benim gibi gülümseyerek abi aşırı sinir oldum bune.Demir "Bana bakın siktirin gidin okulun ilk günü kavga çıkmasın"
Selin "çıkarsa nolur döver misiniz" yok ben bu Kızı yolarım.
"Dövmeyiz güzelim gebertiriz başka sorunuz yoksa siktirin gidin şimdi"Oğuz "yeter bu kadar" diyip arkamızda oturan Yeşim'in kolunu tutup kaldırdı bu bardağı taşıran son damlaydı.
"Yok ben bunu sikerim" diyip yumruk attım yumruk atmamla selin arkadan saçımı çekti bu acıdı
Selin "SEN KİMSİNDE ARKADAŞIMA YUMRUK ATIYORSUN LAN"Yeşim "BIRAK LAN ONU" diyip Selin'in karnına tekme attı ohh iyi geldi.bi etrafa bakim...lan ortalık karışmış Yeşim ile Selin yerde cebelleşiyor.Gökçe Hakan'ın saçını tutup bir yandan dövüyor ve şu murat abime yumruk atıyor! Yok daha fazla bekleyemem.
Murat'ı abimin üstünden itip konuşmaya başladım.
"Kalk lan abimin üstünden" diyip ittim bu sefer benim üzerime gelmeye başladı dayak yiyemezdim ben kimseden dayak yemezdim.Murat "başlatan sensin küçük serçe hakkıyla bitirelim değil mi?"
Küçük serçemi ne diyor lan bu yok ben bunu çok pis döverim.tam okkalı bir tokat atıyordumki kolumu tuttu nasıl oluyor lan bu
Murat "Sen beni dövebileceğini mi sandın küçük serçe"
"Bu kadarı yeter murat" diyip bacak arasına tekme attım çok acıtmış olmalıki yere düştü canıma değsin iyi olmuş.Hakan "AAAA KUMSAL YARDIM ET LAN ÖLÜYORUM"
Gerçekten mi hakan benden bile dayak yemezdi şu minnacık kıza mı yenildi"Yeter bu kadar Gökçe" diyip ense bölgesine dirsek attım ve yere düşüp bayıldı lan niye bayıldı şimdi.
"Ananı niye bayıldı lan bu"
Selin "SENİ GERÇEKTEN ÖLDÜRÜCEM NAPTIN LAN ONA"
"GEL LAN BAK SANA NAPIYORUM" Murat'ın acısı bitmiş olmalıki aşırı bir sinirli bir şekilde bana bakıp üzerime yürüdü ve kolumu sertçe tuttu.
"Siktir lan bırak kolumu"
Murat "NAPTIN LAN KARDEŞİME HEPİNİZİ
SİK-" tam o sırada müdür geldi.Müdür "size onlara bulaşmama konusunda uyardım çocuklar derhal hepiniz evinize."
Ooo bu müdürü sevdim en azından bağırıp çağırmıyor sonra kulaklarım ağrıyor. İyi oldu eve gitmemiz hepimizde biraz yara vardı eve gidip onlara merhem sürmeliyim.lan o Selin hala Yeşim'in saçından tutmuştu müdür olması umrumda değil.
Yanlarına gidip Selin'in kolunu sertçe çektim." bir daha bu kıza dokun bak sana ne yapıyorum."
En azından bu sefer cevap vermemişti.
Tam gidiyordukki Murat arkamızdan bağırdı
Murat"Bunun yarınıda var dikkat edin dövmesinler sizi" diyip gülümsedi
"Bence kimin dayak yediği ortada" diyip yanındakileri gösterdim ve arkamızda dönüp gittik bu kadar adrenalin yeter.ASKOLAR SELAAAAMMM UZUN BİR BÖLÜM OLDU BU SEFER AKLIMA BAŞKA OLAY GELMEDİ O YÜZDEN BU BÖLÜM FULL KAVGA İLE GEÇTİ AMA OLSUN SONRAKİ BÖLÜMLERDE DAHA ÇOK KONULU OLUCAK SİZİ SEVİYORUMMM💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL'İN SAĞ KOLU
Ação"NE İSTİYORSUN NE VÜCUDUMUMU İSTİYORSUN AL AMA YETERKİ BU EZİYET BİTSİN ARTIK" sesim oldukça güçlüydü,korkusuzda ama içimde yatan ruhum korkudan tir tir titriyordu. Yüzünde gram duygu yoktu derin bir nefes aldı ve altın harelerini gözlerime dikti. "...