Murat'tan...
Evet plan işe yaramıştı amacımız sadece kızları kaçırmaktı ama erkeklerde gelince onlarıda plana kattık. Şuan dördüde yerde yatıyordu.Selin "ay iyiki Hakan'larıda kaçırdık" Selin Hakan'a tutulmuş gibiydi ama emin değildim.
Oğuz "şimdi napıcaz""Söyleyin çocuklara dört araba yollasınlar hepiniz birini alın depoda buluşalım" hepsi onayladıktan sonra çocuklar da arabalarda çoktan gelmişti.
"Ben nehiri alıyorum"
Oğuz "bende yeşimi"
Gökçe "ben Demir'i alırım sıkıntı yok"
Selin "benim istediğim belli zaten"Hepsini arabalara koyduktan sonra yola çıkmıştık
Nehir kucağımda yatıyordu ve işin aslı çok güzel görünüyordu.
Yol yaklaşık 3 saatti (neden o kadar sormayın sjsjshske)
:>
1,1.5 saat geçmişti ve nehir yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu asıl olay şimdi başlıyordu. Önlem amaçlı
Pamuğa uyutan şeyden koydum.Nehir'den...
En son Murat'tan kurtulmaya çalışıyordum ama sanırım başarısız oldum off kendimden nefret ediyorum yavaş yavaş gözlerimi açtım ve Murat'ın dizinde uyuduğumu fark ettim diğerleri nerdeydi.
Hemen kalkıp Murat'ın karşısına geçip bağırmaya başladım."NAPTIĞINI SANIYORSUN LAN SEN"
Murat "kes sesini nehir." Diyerek kollarım tuttu ve çırpınmaya başladım."Bırak lan beni beni bu şekilde korkutabileceğini mi sanıyorsun lan"
Murat "istesem seni korkutabilirim ama o güzel yüzüne zarar vermek istemiyorum"
Nehir " dene bakalım sonrasında sende parmak kalıyorum beraber bakarız olur mu?"
Alaycı gülümsemesi ile konuşmaya başladı
Murat "senin elindense olur"
"Ya bi yürü git" diyip kapıyı açmaya kalktım tam kapı açılmıştıki beni çekti.Murat "napıyorsun lan sen Erdem kilitle kapıları sende çok oldun" diyip elinden beni bayılttığj şeyi çıkarmıştı tekrar mı ya
Murat "tekrar iyi uy-" konuşmasına izin vermeden
Karnına tekme attım. Ve üstüne çıkıp elindeki şeyi ona tutmaya çalıştım.
Murat " ya nehir kalk üstümden napıyorsun"
"Asıl sana iyi u-" yine konuşmam bölündü bu kaçıncı saymadım aq.Beni ters çevirip pamuğu elimden aldığı tam boş anımı yakalayıp burnuma tuttu tekrar olamaz ya
Murat " bencede iyi uykular nehir." Gözlerim kapanmaya başladı...
:>
Depoya gelmemize 5-10 dk kalmıştı Selin'i aradım
"Selin vardınız mı siz"
Selin "hepimiz vardık merak etme tek sen eksiksin ne oldu"
"Nehirle küçük bir sorun yaşadım da"
Selin "neyse sonra görüşürüz bunlar uyanıyor"
"Görüşürüz" diyip kapattım çok yorgundum zaten az kalmıştı 5 dakika kestirsem sorun olmazdı....
:>Nehir'den..
Uyandığımda bir sandalyeye bağlanmıştım en son yine bayılmıştım iyice boka sarmıştı bu iş.. neyseki odada tek değildim bizimkilerde vardı hakan hâlâ uyuyordu demir boş gözlerle Yeşim'i izliyordu ve Yeşim'de ağlıyordu."Yeşim niye ağlıyorsun yoksa sana bir şey mi yaptılar?"
Yeşim "Daha ne yapsınlar nehir düştüğümüz şu hâle bak" bende bir şey oldu sandım."Pist Demir iyimisin" çok yorgun gözüküyordu yorgun bir sesle konuşmaya başladı.
Demir "iyiyim sadece başım ağrıyor."
"İki güne kurtuluruz mera-" kapı açılma sesiyle yine
Sözüm bölünmüştü.
"Ama yeter artık amına koyayım ya" yine o dörtlü gelmişti hepsi pis pis sırıtıyordu pislikler.
Selin "günaydın bebeklerim benimm" dedi cilveli bir tavırla"O bebeği sana gösterirdimde şansına" Yeşim bağırmaya başladı.
Yeşim "ÇÖZÜN YA BİZİ"
Oğuz "şimdi sen dedin diye çözeriz zaten"
"Düzgün konuş lan kızla"
Gökçe "asıl sen düzgün konuş" şu kızın sesini duyunca beynime kan fışkırıyor gerçekten."Hakan niye hâlâ uyanmadı" mal murat konuşmaya başladı.
Murat "Oğuz sağolsun" dedi gülerek yine ne saçmalıyordu bu."Şu konuyu kapatın da bize napıcaksınız onu söyleyin."
Selin "bana kalsa eziyet çektirelim"
"Kes sesini ve sadede gelin ne istiyorsunuz"
Oğuz "siz biliyorsunuz" biliyor muyduk şahsen ben bir şey bilmiyordum. Ve herkes bana bakmaya başladı sanki bilsem söylemicem.Hakan "kumsal lan bir şey biliyorsan söyle" Selin ve diğerleri oldukça şaşırmışa benziyordu
Selin "Kumsal kim lan"
"Anan" dur ya kimse kumsal'ı bilmiyordu.
Murat "adam akıllı sorduk cevap ver"
"Vermiyoru-" yine sözüm kesildi Allahım yardım et
Hakan "benim nehire koyduğum isim"
Murat "sebep"
Hakan "can sıkıntısı" gerçekten bu salağa cevap mı vermişti bu.Murat " bu kadar eğlence yeter kısaca size bir görev vericez sizde yapıcaksınız bu kadar basit" umarım düşündüğüm şey değildir.
Demir "ne yapıcaz"
Murat "birini öldürüceksiniz merak etmeyin yanınızda olucaz" ne asla yapmam
Gülerek "yapmazsak nolur"
Murat "yapmazsanız birer birer azalırsınız ve sonsuza kadar bizimle kalırsınız aslında bu iyi bir şey ama olsun"Gerçekten sıçmıştık.
SELOOOOO NASILSINIZ ASKOLARRR AŞIRI YORGUNUM MATEMATİK TÜKETTİ BENİ NEYSEE ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE TUTMAZSA KISA BİR FİNAL YAPIP KİTABI BİTİRİCEM UMARIM TUTAR ASLINDA 6 VOTE YETER BENİM İÇİN LÜTFEEEN 🥹❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL'İN SAĞ KOLU
Action"NE İSTİYORSUN NE VÜCUDUMUMU İSTİYORSUN AL AMA YETERKİ BU EZİYET BİTSİN ARTIK" sesim oldukça güçlüydü,korkusuzda ama içimde yatan ruhum korkudan tir tir titriyordu. Yüzünde gram duygu yoktu derin bir nefes aldı ve altın harelerini gözlerime dikti. "...