#YOONGİ#
Ailemin evine gittiğimde bir sürü kişi vardı ve bahçede kurt adamlar bile vardı.
Açık kapıdan eve girdim, salonda yüzlerini görmekten nefret ettiğim iki kişiyi görünce yanlarına gittim, beni görünce kalktılar, annem güldü.
"Yoongi, hoşgeldin oğlum"
"Önemli dediniz geldim, ne oldu?"
Babam kafasını salladı.
"Yukarı çıkalım, anlatıcaz"
İlerlediklerinde peşlerinden gittim, çalışma odasına girdik, koltuğa oturduğumda karşıma oturdular, annem konuşunca dinledim.
"Ortalıkta dolaşan kuduz bir kurt adam var"
"Yani? Yakalayamıyor musunuz? İşiniz bu değil mi?"
Babam kafasını salladı.
"Kurt adamlar kuduz olursa on kurt adam gücünde olurlar, ayrıca yanında vampir DNA sı da bulduk"
"Vampir mi?"
"Malesef"
"Bu imkansız, biz asla onarla bir çalışmayız"
Annem kalkarak güldü.
"Artık çalışacağız, kurt adam bir haftada 20 kişi öldürmüş, altı ayda ise 246 kişi, vampir ise hepsinin kanını içmiş, yerlerini anca bulduk ve bize gereken genç,dinç ve güçlü vampir ve kurt adamlar"
"Ben gelemem, sevgilim endişelenir"
"Sevgilin, hoseok du değil mi? Ondan ayrılsan iyi olur, kadroda senin de ismin var"
"Bu saçma şey umurumda değil"
"Pekala, şey demeyi unuttum mu? Büyülere karşı dayanıklı, sevgilin onun akşam yemeği olur kende bu konuşma aklında bulunsun yoongi, çünkü o zaman geldiğinde senin gücün bile işlevsiz kalıcak"
Sinir ile ayağa kalktığımda babam da kalktı, yanıma gelerek elini omuzuma koydu.
"Dört günün var yoongi, geç olmadan onu ziyaret etsen iyi olur"
Omuzumda olan eli iterek odadan çıktım.
Birde bu saçmalık çıkmıştı başıma, biri omuzuma çarptığında ona döndüm.
"Körmüsün sen"
"Asıl sen mi körsün, önüne baksana"
Kurt adam kokusu yayılırken sinirden tırnaklarım uzarken derimin gerildiğini hissediyordum, tısladım.
"Canına mı susadın küçük köpek"
Üstüne gittiğimde gerilerken omuzumdan biri tuttu.
"Sakin ol yoongi"
Omuzumda olan eli tutarak kağıt parçadı gibi bir yere attığımda cam kırılma sesi geldi, hedefime ilerleyecek iken babam önüme geçti.
"Yoongi sakin ol artık"
"Çekil önümden, canına susamış, istediğini vereceğim"
"Min Yoongi sakin ol yoksa zoru kullanıcam"
Sinir ile babama baktım, bir adım geri çekilerek tırnaklarımı ve cildimi düzelttim, merdivenlere ilerleyerek odama çıktım.
Yatağa oturup ellerimi saçlarımdan geçirdim.
"Ben hoseok olmadan nasıl yapacağım"
Geri uzanarak tavana baktım.
"Çok üzülecek, onu bırakmak istemiyorum, ben onsuz yarımım ama annem doğru söylüyor, ya onu koruyamazsam, düşünmek bile istemiyorum"
Gözlerim dolduğunda sıkıca kapattım.
"Özür dilerim hoseok, herşey bizim için"
Şakalarım ıslanırken ne yapacağımı düşündüm, ikimizde kırılıp dökülecektik.
/
Yav hesabım neden büyümüyor amk, taktiği olan verebilir mi? Aktifliğim de yok :(