Kuşun gözünden bakmaya başladığımda yoongi'nin omuzundaydı, güldüm, yoongi ise en arkada yürürken kuşun kafasını sevdi.
"Hata yapmış gibi hissediyorum"
Derin bir nefes aldı.
"Onu üzdüm ama bizim içindi, bir de kaltak karı onu da getirecekti, ölmek istiyordu galiba"
Sessizlik olduğunda arkadan bir sesin gelmesi ile arkasına döndü, kurt hırladığında herkes etrafını sardı, yoongi dönüştüğünde kurt üstünden atlayarak diğerlerine saldırdı.
Vampir de çıktığında iğrenç çığlıkları yükseldi, erkek olmasına rağmen ince bir sesi vardı.
Grup iki tarafdan sıkıştığında yoongi bağırdı.
"Vampiri kurtlar halletsin, kurt adam vampirlerde"
İki yana ayrıldıklarında herkes bir taraftan saldırmaya başladı, yoongi de koştuğunda üstüne iki kişi düştü, korkudan kalbim duracaktı.
Yoongi üstünde olanları kenarı attığında omuzunu tuttu, kurt adam ona doğru ilerlemeye başladığında hemen kuş ile yer değiştirdik.
Kendimi zorlayarak yoongi' ye kalkan yaptığımda kurt üstüne atladı.
"Yoongi"
Kapalı gözleri açıldı ve kaşlarını çattı.
"Aptal, git buradan hemen"
"İyi misin?"
"İyiyim, git hoseok"
Kurt kalkanı geçemediğinde bana doğru koştu, yoongi' nin üstünde olan kalkanı kaldırıp kendimi korudum ama aniden vurduğunda kalkan çatladı.
Gözlerim dolduğunda yoongi'ye baktım, sadece onun iyi olmasını istiyordum, diğerleri vampire yetişmek için çaba sarf ederken yaralılar iyileşmeye çalışıyordu.
İki kişi nasıl böyle güçlü olabilirdi, yoongi ye o kadar çok odaklandım ki kalkan parçalandı, yüzüme vurduğunda yere düştüm.
Acı ile yanağıma dokunduğumda kanıyordu, yoongi kalkarak sinir ile üstümüze geldiğinde ne olduğunu dahi anlamamıştım.
Tırnakları uzadığında o kadar hızlı geldi ki, kurdun ensesine tırnaklarını batırdı, kurt inlediğinde kolunu tutarak kırdı, elini boynuna geçirip kafasını vücudundan ayırıp ileri fırlattığında herkes şaşkına dönmüştü.
Vampir olan bağırdı ve yoongi'nin üstüne geldiğinde yoongi boynunu tutarak yere fırlattı, adam debelenirken yoongi saki oyuncak kırıyormuş gibi adamın kolunu vücudundan ayırdı.
Korkarak bakarken adamın kafasını da kopardı, diğer kolu da parçaladığında Janet yoongi'ye bağırdı.
"Dur artık yoongi"
Yoongi geri çekilerek parçaladığı vücuda baktı ve kalktı, bende kalktığımda kafasını sallayarak kendine geldi.
Bana döndüğünde yüzü kan içindeydi, bana doğru bir adım attığında koştum, boynuna sıkıca sarıldığımda belime sarıldı.
Geri çekilerek yanağıma baktı.
"Acıyor mu?"
"Biraz"
"Jin baba baksa iyi olur"
Kafamı salladığımda anlımı öptü.
"Sana gelmemeni söylemiştim hoseok"
Sinir ile konuştuğunda kafamı eğdim.
"Gelmeseydim sen zarar görecektin"
"Geldin ve sen zarar gördün, o kaltak sizi çağırmasaydı bunlar olmayacaktı"