8

130 15 4
                                    

İki gündür odadan çıkmadım, herkes aşşağıda toplanması için uyarı aldığında bende indim, emma konuşunca onu dinledik, yoongi en önde dimdik duruyordu ve siyah saçları ile nefes kesici görünüyordu, ses ile kendimi konuşmaya verdim.

"Pekala, herkes sessizce şekilde beni dinlesin lütfen.  Ortalıkda başı boş dolaşan kuduz olan bir kurt adam ve yanında olan bir vampir var, altı aydır yerlerini bulmak için çok çabalıyoruz ve sonunda bu ormanda bulduk. Sizden isteğim gençler, güçlü, çevik ve gruplara uyum sağlayacak insanlar ellerini kaldırsın"

Herkes elini kaldırdığında bende kaldırdım, bende yoongi ye güçlü olduğumu kanıtlayacaktım.

Yoongi bana baktığında yanıma gelip elimi indirdi.

"Ne yapıyorsun sen"

"Bırak kolumu, sanane ne yaptığımdan"

"Ölürsün hoseok, saçmalama,o kadar güçlü değilsin"

"O kadar güçlüyüm,bırak beni"

Emma ismimi seslendiğinde yoongi ona döndü, sinirden dönüşmesine az kaldığında emma konuştu.

"Geliyor musun?"

"Eve-"

"Ne diyorsun lan sen, tabiki gelmeyecek"

"Yoongi bu hoseok' un kararı"

"Lan ona zarar gelmesin diye sikik toplantına katıldım ben, taşşak mı geçiyorsun sen kaltak"

"Yoongi-

"Kes lan sesini, sil o ismi seni de o yanındaki piçi de öldürürüm"

Sesi evi inletirken ben şoktan çıkamamıştım, emma kafasını sallayarak ismimi sildiğinde herkes geri çekildi, damarlı yüzü bana döndü.

"Çık git odana hoseok"

Kolumu bıraktığında koşarak odama gittim, jimin, taehyung ve jungkook'da yanıma geldi, iki yanıma oturdular, jungkook güldü.

"O yoongi miydi?"

Kafamı salladığımda taehyung omuzumu sıktı.

"Çok korkunçtu, bir an ölücem sandım"

"Onu hiç böyle görmemiştim"

Kafalarını salladıklarında ellerime baktım.

"Onu özledim"

Korkarak bana baktıklarında gülerek geri uzandım, elimi tuttuğunda kalbim heyecandan duracaktı, jimin kafasını salladı.

"Delirmiş bu"

Ona sarılmayı çok istiyordum, yanımda olsaydı şimdi sıkı sıkı sarılıp bırakmazdım.

/

sope : palHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin