După ce mi-am rezolvat afacerile private îi observ pe eroii noștri venind încoace dar mai aveau o nițică de mers deci am să discut cu alții povestitori ca mine la un păhăruț de căpșunică.
.........
Cred că am băut ceva stricat,povestitor 2 poți să-mi ți locul până îmi revin.Se apropiau eroii de grămada de nestemate și aur a Regeleui Dragon care era imensă.
-Cu ce sarcină veniți voi la mine?întreabă maiestatea sa regală înaripată cu solzi
-Am venit pentru a ne oferi limba ta măria-ta,Stăpânul e în pericol și am bătut cale lungă până aici.spuse Magnus pe un ton obosit
-Nu vrem să pierdem timpul nici al nostru nici al tău.continuă împăratul
-Pentru Stăpân fac orice dar voi trebuie să-mi oferiți cel mai de preț bun al vostruNormal că e lacom,nu-l mai satură lumea astă plină cu obiecte prețioase pe el.N-au cei face îi oferă un inel făcut din obsidian de la poalele vulcanului Istos unde legenda spune că părinții regelui se află acolo și e într-un somn adânc.
Toți dragonii de față erau uimiți de juvaierul prezentat.Cu această ofertă maiestatea sa scoase limba și slup cu o lovitură de paloș,limba acestuia mare și roșie căzu pe podeaua de marmură a peșterii dar nu-i nimica că crește direct la cum o fost înainte.Eroii o luară și mulțumiră regelui plecând mai departe spre Templul De Quartz închinat Stăpânului.
-Mersi mult că m-ai înlocuit.
-Cum adică vrei să te plătesc de deranj?
-Ștrengar-o nu face jocuri deastea cu mine.
-L-as că rezolvăm noi mai târziu cu plata dar am o întrebare,vii cu mine să continuăm povestea?
-Vii?,No' haidaȘi mergem noi până îi prindem din urmă pe eroi și ne odinim puțin oferindu-i plata ștrengarei.
Să ne vedem cu bine la templul de quartz.
CITEȘTI
Ochiul Existenței
FantasyÎntr-o împărăție îndepărtată,era un biet servitor care slujea la curtea împărătului și a împărătesei. Acesta pornește însoțit de alte personaje în aventura care va salva întregul tărâm,aducând pacea definitivă.