Tânărul din somnul ce părea a fi de veci dar atunci când ai ajutor divin nici moartea nu-i pe vecie,se trezii pregatit pentru salvarea Stăpânului dar și mai important,propriul tată care este corupt de energia Prea Măritului.
Apucă sabia împăratului parând fiecare lovitură a paloșului tatălui său,rapid împinse pe el cu ajutorul săbiilor ce cu forță se îmbrânceau între ele și de jos luă fiola cu leacul pentru boala umbrei.Aruncă spre capul lu' tată-său fiola împroșcând leacul pe fața sa.-Ai grijă!anunță împărăteasa cu degetul aratând spre serpentinul care se ridicase de la pământ
-Te acoperim noi!Tu vezi de tată-tău.zise Magnus trăsnind șarpele cu o mică rază electrizantă
-Tată!se apropie micul războinic de acesta cu lacrimi în ochi luând-use în brațe strâns
-Vadim!Puiu' tatei.Răspunsul la toate întrebările după cel ajutăm pe Aloka.zise el oprindui pe toți din luptă cu un urlet puternic
În timpul liniștii și a privirii mortale a eroiilor asupra serpentinului ce privește extenuat către Kato,acesta cu paloșul său desenează pe creștetul capului bestiei un simbol,șarpele nu reacționează deloc mai degrabă se împotrivea impulsului de a ataca.
În jurul său se formează o ceață albă urmată de un val de cenușă la final un ocean de abur umplură peștera,acest eveniment să prezinte apariția Doamnei și asistentei sale,Agnes.Ele două vindecă pe serpentin aceste transformând-use într-un bărbat chipeș,înalt,pielea de culoare albă și ochii find-ui roșii complet.
Cu veșminte regală și un ochi roșu la locul inimii sale,sărută mâna mamei sale și-i mulțumește găștii de ajutorul dat.
Îi invită la palat vindecând orice rană a eroilor la intrare în curtea sa extrem de încântătoare ochiilor și urechiilor.Stăpânul invită toți deținătorii simțurilor fermecate să celebreze salvarea acestuia.Urmează petrecerea de sărbătorire adică finalul:)
CITEȘTI
Ochiul Existenței
FantasyÎntr-o împărăție îndepărtată,era un biet servitor care slujea la curtea împărătului și a împărătesei. Acesta pornește însoțit de alte personaje în aventura care va salva întregul tărâm,aducând pacea definitivă.