Eu ajunsesem deja la mlaștină dar nicio urmă de eroii noștrii,unde să fie ei?Să îmi folosesc globul de cristal pentru ai spiona,și pufff am imaginea exactă a locației lor.Lângă un râu,interesant.
O tabără așezată puțin mai încolo de malul râului.Acolo Magnus medita în spatele unui cort,Nadia cu Mihail dormeau în acel cort,lângă focul de tabără stăteau împărății și bărbatul mâncă iar femeia cânta.
Sărmanul de Vasilescu era așezat pe malul râului,tocmai se îmbăiase,ciudat cine se spală în râu noaptea(e periculos).Acesta nu se grăbea deloc,admira stelele de pe cerul negru,find acoperit de o pătură albă pentru a se usca de apă dar stai nu văd eu bine,plânge,oare de ce?Vreau acasă,mie dor de mama,mie dor de Lenuț,...mie...dor de...tata.Lacrimi se scurg pe obraji mei reci,nu înțeleg de ce am fost ales.Pentru că ai un suflet pur,se auzi o voce în capul meu.
-Cine a spus asta?zic speriat
-Nu te teme.se aude din râu apoi iasă un gigant palid cu cinci ochi roși ca trandafiriiNu mă puteam mișca,mie-ra frică dar nu durează mult și uriașul fără caracteristici faciale se prefăcu într-o prea frumoasă fată tânără.Apoi spune pe un ton calm și liniștitor:
-Efortul tău nu va fi în zadar,cel iubit.la ce se referă nu am făcut niciun efort
-Cine ești?o întreb fără ezitare
-Spune-mi Aurica,sunt aici să-ți aduc puțină alinare și să te informez că Doamna mea îți așteaptă sosirea.
-Care doamnă?fata asta mă face confuz de tot
-O să o cunoști tu.grăi pe tonul ei dulceMă ia în brațe și îmi spune dacă nu intrăm împreună în râu,am refuzat prima dată dar a insistat deci am făcut încă o baie în râu dar oricum a fost frumos deși a trebuit să îmi închid ochii jumătate din timp.Ne-am luat la revedere și dimineață am pornit spre mlaștină ajungând în scurt timp.
Acolo nu a durat mult și vârcolacul a dat să ne atace,bine că Mihail și Seth au sărit în ajutor.Cât timp ei se luptau Magnus,Nadia și Sasha au pus la cale o capcană ce a fucționat,zbam botul creaturii jos.(eeewwww ce scârbos)Hey piciul ăsta a povestit în locul meu,eh mi-a făcut treaba mai ușoară deci botul crește la loc,creatura find eliberată și vindecată de răni.Următoarea oprire e bârlogul Regelui Dragon,eroiilor le trebuie limba acestuia,oare cum o să facă? mă duc să văd,plus am niște afaceri de făcut așa că pornesc ca de obicei mai repede că am nevoie de timp să-mi fac afacerile.
Povestea merge mai departe
CITEȘTI
Ochiul Existenței
خيال (فانتازيا)Într-o împărăție îndepărtată,era un biet servitor care slujea la curtea împărătului și a împărătesei. Acesta pornește însoțit de alte personaje în aventura care va salva întregul tărâm,aducând pacea definitivă.