Narator trei e la templu deja deci îl las să spună el ce se intâmplă.
"Nu au venit încă deci nu se întâmplă nimic interesant"
Ohhh bine
"Stai că vin acum"
'Descrie tot'Intră eroii în templul frumos gravat cu tot felul de simboluri,povești și nu e lipsit de obiecte neprețuite de cei cunoscătorii.Normal că locașul de cult avea îngrijitori,călugării și preotul Sor-de-lună care așteptau drumeții îngândurați,față lor scimbându-se la venirea acestora.
-Bine a-ți venit!salută preotul cu o căldură provenită din sentimentul de eliberare apoi spune,Pe aici,nu avem mult timp.îndrumând grupul în odăile adânci ale templului.
-Și cum salvăm noi pe Stăpân?spune Mihail nedumerit de parcă l-o lovit un pumn de nuci.
-Stai să ajungem în sală și avem explicație ș-ă pentru tine.zise Magnus
-Ce facem acum?întreabă Nadia
-Punem simțurile pe această masă.
-Apoi?
-Apoi o să vezi tu.răspunde Magnus fară chef de dat răspunsuriȘi pun ei pe masa largă ceremonială simțurile auzindu-se incantațiile călugăriilor împreună cu preotul.După puțin timp simțuriile se mișcau contopindu-se într-un glob albastru ce părea ca și-un ochi care clipea.
-Du-ne la Stăpânul tău,entitate!răsteșc împărații
Ochiul se duse înafara templului,se oprii acolo lăsându-se să cadă pe jos cu pupila ochiului stând în sus,din glob proiecta un portal spre tărâmul Stăpânului,poarta către altă lume lucea și scântei ieseau din acesta.
Eroii erau pregătiți să intre în portal când preotul îi oprise și sfătuise să lase ochiul să aștepte căci salvarea Mărețului nu va fi ușoară și au nevoie de multă energie pentru o reușită glorioasă.Mai întâi să poposească și apoi să pună în aplicare operațiunea de salvare.Mulțumesc că ai povestit tot,narator serios.
"Nici o problemă,narator haios
'Și eu sunt aici'spuse naratorul voios
^Și eu dar nu multă lume îl bagă în seamă pe naratorul anost^
*Sau pe cel țâfnos*
În de ajuns cu vorbitul haide-ți să povestim.Și uite că ne apropiem de final
CITEȘTI
Ochiul Existenței
FantasyÎntr-o împărăție îndepărtată,era un biet servitor care slujea la curtea împărătului și a împărătesei. Acesta pornește însoțit de alte personaje în aventura care va salva întregul tărâm,aducând pacea definitivă.