Din perspectiva lui Kay
Ce liniște era simțeam adierea vântului care intra pe geamul deschis, era ora 4:38 și eu încă nu am putut închide ochi nici măcar pentru 5 minute, eram asa de obosit și slăbit. Aud ușa camerei noastre care încerca să fie formata. S-ar ca ars din pat și îl trezesc pe Criss.
Ka-Trezește-te!
Cr-Ce!? Unde arde?!
Ka-Cineva încearcă să ne pătrundă în cameră și vorbește în cornul uniconului mai încet!
Criss sare din pat luând pistolul din sertar (Stai, stai, stai... De când avem noi un pistol în cameră? În fine tot ce contează este sa nu moara nimeni și toti sa fim fericiți până la adânci bătrânețe)
Criss fiind lângă ușă, iar eu fiind după un pat, nu ca nu as fii intrat si eu în acțiune, dar nu aveam nici o arma asa ca am preferat să stau deoparte. Ușa se deschide de persoana care este forțată, în momentul acela Criss aprinde lumina punându-i pistolul la tâmplă persoanei care a vrut sa intre prin efractie. Nu puteai vedea bine cine este deoarece avea o masca pe fată și nu puteai sa observi cine era. Ma apropii de aceea persoana vrand sa ii dau masca jos, dar acesta ripostează lovindu-l pe Criss și încercând să iasă din camera. Îl prind de giaca, dar nu am avut mare putere deoarece scapă. Dar am avut mare noroc deoarece, acea persoana îi căzuse un indiciu pe jos. Fug repede sa iau cartea care ia căzut și mă întorc cu viteza luminii la Criss ca sa il ajut.
Cr-Au... Ce ma doare capul... Kay ajuta-ma!!
Ka-Acum Cenusareaso...
L-am ajutat sa se ridice chiar , daca a stat sprijinit de mine pana ce l-am dus in pat. Cred ca am facut cocoasa din cauza tacului astuia (nu va ganditi la altfel de de tanc ∆TANCUL DIN PANTALONI∆ )...
Ka-Uite! Uite! Uite! *ii arat spre cartea care ii cazuse acelui tip*
Criss sa holbat cam vreo doua minute la cartea aceea pana a ramas incremenit la o pagina.... Hai ca sunt dragut si va spun ce scrie la pagina aceea : "Luna si cu soarele se vor incorona, pentagra va deveni una cu natura, intunericul va domina,iar lumea va disparea" ... Okay... Sa fim calmi... Nu se intampla nimic... Absolut nimic... "Idiotule vom muri cu toti!!!" , mai taci idiotule stiam si eu asta nu sunt prost, incerc sa nu fiu asa de negativist ca tine!!! ... ''O tu copilul păci.". Taci ca te crap firai a dracu' de constiinta...
Ka- Criss esti bine???
Cr-.... Cred ca da... Adica... Da... Am gasit un jurnal! Trebuie sa ne bucuram... Adica.. Nu stiu....
Ka-Calmeaza-te Criss...
Cr-Cum sa fiu calm???
Ka-Pur si simplu...
Cr-Usor de zis greu de facut...
Ka-Cat este ciasul?
Cr- Este 5:45...
Ka-Ar trebui sa dormim.. Ah stai este sambata... Eu de dimineata plec...
Cr-Unde???
Ka-Pai in weekend plec acasa ...
Cr-Nu!
Ka-Stiu cq o sa iti fie greu fara mine, dar sunt doar doua zile.
Cr-Am spus "Nu!" , deoarece nu poti pleca pentru ca directorul este plecat si nu poate sa iti dea biletul de iesire din liceu... Deci nu poti pleca din liceu... Deci vei sta cu mine.. Deci vom gasi o cale ca sa gasim toate jurnalele...
Ka-Deci fara deci... Esti enervant cand spui: Deci, deci ,deci ...
Cr- Stiu si imi place sa te torturez *fata de om masochist*
Ka-Mami!!!
Cr-Hahahahaha... Cat de dragut esti cand iti este frica!
Ka-Nu imi este frica, doar ca...
Cr-Doar ca, ce??
Ka-Doar ca nimic...
Cr-Hai mai bine sa ne culcam...
Ka-Okay...noapte buna...
Cr-Noapte buna pisoias...
Ka-Mrrr!
Cr-Miaw!
Ka-Hai sa ne culcam ca o dam in alte alea *radem ca doi nebuni*
Liniste.. Nimeni nu mai scotea nici un sunte... Ochii mi se inchideau incetu' cu incetu' pana cand am intrat in lumea viselor... "Unde... Unde ma aflu?... Ce dracu'? ... Ma impiedicasem de o chestie rosie... Mda... Era o masinuta de jucarie ... Wow... Iei sunt sunt in lumea jucariilor... Sau nu? Sau da? Sau... Sunt rapit de extraterestri care vor sa faca experimente pe mine , asa voi muri de ce?! De ce!? Okay... M-am plimbat ceva timp pe acolo, dar nimic... Tot nu realizam unde sunt. M-am asezat pe un scaun pentru a medita cateva minute..
Se aude un bubuit! Dar de unde poate veni, ma indrept catre zarva care se creease din cauza acelui zgomot.... Cand ma uit sa vad ce este raman blocat.... Pentru putin timp si cand sa ma apropri totul se face negru..."Hei guys , mda am terminat capitolul... Sper sa va placa... Imi pare rau, nu stiu ce sa fac... As vrea sa continui cartea, dar nu vreu sa supar o persoana la care tin , daca e o mai las... In fine. Sper sa va placa acest capitol va iubesc mult de tot si va multumesc pentru voturile si sustinerea oferita de voi!
Okay pa copii perfecti! ❤❤❤