Din perspectiva lui Kay
...Am profitat de ocazie ca sa ma odihnesc... Închid ochii intrând in lumea viselor... Acea lumina care îmi încălzea sufletul, eram într-un loc destul de familiar, nu prea îmi dădeam seama, dar cred ca eram în locul în c-c-care Luck a a-avut accidentul! O nu! Mașin răsturnată, am fugit ca sa îl scot pe Luck din mașină, am deschis ușa mașini cu greu acordându-l pe Luck din mașină.
Ka-Luck! Trezește-te! Te rog revinoti! Am nevoie de tine!
Lu(Luck)-Kay, stai li... Liniștit o sa fiu bine... Dar nu pe lumea asta.
Ka-Nu spune asta! Vei fii cu mine, te iubesc nu te pot lăsa să mori! Mi-ai promis!
Lu-Stiu! Dar eu mereu voi fii alături de tine și te voi iubii neconditionat!
Ka-De ce!?
Lu-Pentru ca asa a fost sa fie... Te iubesc Kay....
A închis ochii curgandui o lacrima pe obraz... Nu e posibil! Luck sa dus pe lumea cea lalta fără ca măcar să îl ajut! E vina mea ca el nu mai este în viata! Sunt un nemernic, omul acela firav pe care îl iubesc a plecat pe lumea celor drepti, din cauza mea! M-am ridicat de lângă trupul ne insufletit al iubitului meu pe care l-am pierdut, și am mers pe un drum destul de îngust.
---------------------------
Ka-Nuuuuu!
Cr-Kay, ce-ai pătit?!
Ka-Nuuuuu! A murit din cauza mea! *Încep să plâng în hohote*
Cr- Calmeaza-te! Nimeni nu a murit din cauza ta! *și mă ia în brate*
Ka- Ba-ba da! Spun printre sughituri.
Cr- De ce crezi asta!?
Ka- Pentru ca nu am actionat atunci când el a avut accidentul!
Cr- Cine!?
Ka-Fostul!
Cr- Sunt sigur ca ai încercat să faci ori ce Pt al salva!
Ka-Cre-crezi?
Cr-Sunt sigur.
Din perspectiva lui Criss
L-am strâns în brate oferindu-i un sărut pe frunte. Vreu decât să se calmeze și să aibă încredere în el. Ma doare când îl văd asa, ma face sa sufăr și îmi sfâșie inima...
Cr-Esti mai bine?
Ka-Da...
Cr-Okay, ma bucur!
Îl ridic în așa fel încât ca el să își incolaceasca picioarele în jurul taliei mele. I-am cuprins buzele și am început să i le gust cu pofta. Blondul mi-a prins parul intre degetele lui firave, jucându-se cu suvitele rebele de par. Îi gustam buzele cu atât poftă încât nu ma puteam satura de el, i-am muscat ușor buza inferioara, apoi lingand-o ca sa îi alin durerea. Îmi fac loc printre buzele lui cu limba ca sa pătrund în lăcașul lui jucându-mă cu limba lui într-un mod periculos și erotic, îi băgăm limba la propriu în gură, vroiam sa îl simt cat mai mult, îl mușc ușor de limba scotand un gamat de la el. Îl lipesc de perete inpingundu-ma în el. Acele gemete ma excitau la maxim. Fix în secunda următoare intra directorul la noi în cameră...
Mi-Ce faceti aici!?
Ne desprindem amândoi unul de altu și încremenim.
Cr-Domnule Director Mikel, noi...
Mi-Criss, te rog nu mai vorbi.... Acum Kay vino după mine...
***
Am ajuns cu directorul la el în birou și ne-am așezat amândoi pe o canapea..
Mi-Hmm...
Ka-Domnule Director sa... Nu apuc sa termin ceea ce vreu sa spun pt ca directorul își lipește buzele de ale mele, am rămas complet înmărmurit, încerc să îl îndepărtez de pe mine, dar fără succes. A oprit sărutul pt a lua o gura de aer și când am vrut sa îi spun ceva a profitat de ocazie și șa strecurat limba în gură mea, încerca să îmi caute limba care încerca să nu faca contact cu al lui...
Mi-De ce ma eviti Kay?
Ka-De-de c-ce faceti asta? *spun cu glasul tremurând de frică*
Mi-Ce adorabil ești... Pai vezi tu... Hmmm... Când ne-am întâlnit prima dată am simit ca e ceva la tine ce ma atrage și mă bucură că ai orientări diferite fata de altul baieti..
Ka-Domnule va rog lăsati-ma sa plec...
Mi- Nu acum, deabea a început distracta.
Ka-Distractia?!
Directorul îmi tinea mâine deasupra capului meu și cu cea lalta mana îmi freca membrul deja întărit, care fusese provocat de Criss, îmi ridică tricoul, dându-l jos cu usurinta, încercarea de al da jos de pe mine a fost zadarnică. Nu mai puteam din cauza erectiei pe care directorul mi-o tot marea, se apropia de sfârcurile mele și începe să le sug și să le muște cu pofta...
Ka-Ahh! Va rog... Au.. Nu..
Ma- Nu ai idee cat ma excita gemetele tale!
Doamne fa o minune și ajută-mă să scap din mâine directorului.!... Din senin sa auzit o bubuitura, mai exact o ușă trântita...
Cr-Domunule Comandant uitat ce face un directorul unui elev!
Co-Aha... Directore Mike te rog sa vi cu mine, o sa ai o pedeapsă aspră pentru fapta ta!
Se ridica de pe mine cu teama și se îndepărtează lasă-mă singur cu Criss în cameră, ma ridic și fug în bratele lui, mi-a fost atât de dor de el!
Ka- Îti multumesc! *spun printre lacrimi*
Cr-Stai calm! Voi avea mereu grija de tine, pentru ca tu ești al meu și așa va rămâne!
Îl strâng ma tare în bare, nu vroiam sa ma dezlipesc de imbratisarea lui, vroiam sa stau în bratele lui pana as fi murit! După aproape un șofer de ora de gândim să mergem la noi în dormitor...
----
Cr- Copil periculos, de ce dracu' mi-ai umblat în lucruri?!
Ka-Nu am fost eu! Ai uitat ca eu era sa fiu violat de director, dar Buuunaaaa! Pe tine te doare de lucrurile tale!
Cr- În acele "lucruri" este un jurnal de care nu trebuie sa știe nimeni! Mrg!
Ka- Și ce e asa important în jurnalul ăla?
Cr- Ști că va las-o balta.... Poate l-am pierdut din greșeală... O sa îl găsesc eu...
Ka-Mda...
Cr-Ce!?
Ka- Nimic, dar absolut nimic, am zis eu ceva, nu, eu nu am spus absolut nimic....
Cr-Okay ... Ma cam speri...
Ka- Și tu pe mine, ca nu vrei sa îmi spui de jurnalul ala posedat!
Cr-De unde ști...
Ka-Nu știu! Mi-a venit pur și simplu să o zic!
Cr- Nu se poate tu ești alesul...
Ka-Ce sunt!?
----------------------------
Sper ca va plăcut scuze ca nu am mai postat de mult, dar am vrut sa îmi termin prima mea carte și se pare ca am reușit....
Okay pai va pup pa!
Scuze pentru greșelile de ortografie.
ʕ•ﻌ•ʔ(๑♡∀♡๑)( ˘ ³˘)♥