Capitolul 6: Îmi bag picioarele în jurnale

268 17 2
                                    

Din perspectiva lu Key

Sa îmi bag pula in el de vis. Ierta-ti-ma ca vorbesc ca un needucat care sta in scări de bloc si mănâncă seminte si bea bere pana se face manga. Dar nu mai suport visul acela ma tortureaza psihic nu mai vreu sa il am. M-am dus si la psiholog a zis ca sunt complet normal si ca nu trebuie sa ma panichez, dar acest vis se agravează din ce in ce mai rău. Parca ar vrea sa îmi spună ceva, dar niciodata nu pot sa il termin pentru ca ma speri si de fiecare data ma trezesc fix când am cate un indiciu referitor la vis. Mda voi muri cu teama in sânge fara sa realizez ce se intampla cu mine. Mi-am amintit Criss a zis ceva de mine ca as fi "Alesul" sau ceva de genul. La ce se referea cu asta? Poate mi-se pare? Sau am luat-o de tot razna si nu mai realizez ce aud sau ce mi-se spune. Da e clar nu mai gândesc clar, tot ce pot face este sa îmi revin la normal si sa plec de aici ca sa îmi pot trai viața ca un copil normal. Dar ceva ma tine aici cred ca sunt sentimentele mele care s-au creat pentru Criss, dar nu se poate... suntem asa diferiți, am facut niste chesti care nu pot nega ca nu mi-au placut. Dar nu pot sa il iubesc asa cum l-am iubit pe EL... Ce se întâmplă cu mine? Of. Ce as vrea sa fie Flavio langa mine acum. (Flavio e cel mai bun prieten al meu, care a dat la liceu de arte. Mi-as fi dorit sa fiu cu el la liceu, dar când pun mâna pe creion vine apocalipsa în momentul când incep sa desenez).

- Buna blondule...

-Of...

-Hei Kay. Esti bine?

-A Criss... da sunt bine. Vreu doar sa ... lasă...

-Spune Kay.

-Vreu sa plec de aici!

-De ce?

-Pur si simplu! Nu mai vreu aici nu îmi place! Nu mai vreu sa ma atingi în acel mod! Am zis clar ca nu vreu sa ma mai îndrăgostesc de nimeni!

M-am ridicat si am vrut sa plec de langa el, dar ma prinde de încheietura si se ridica si el în picioare. Tresar usor, din cauza frici pentru ca nu stiu cum putea reacționa , dar rămân puternic si ii astept revoltată care nu mai aparea. Ma întorc usor , văzând pumnul lui Criss ridicat si îndreptat spre mine închid ochii si aud lovitura. Dar nu ma lovit pe mine, deschid usor ochi si ma uit în spatele meu vazand gaura din perete lăsată de pumnul lui Criss. Nu mai putea sa scoată nici un cuvant , decat :

-Te iubesc...

Rămăsesem usor socant de acele cuvinte. Pentru prima data il aud pe Criss spunadu-mi Te iubesc din inima. Când făceam sex cu el niciodată nu sa pronuntat asa. A lăsat capul în jos curgandu-i pe obraji lacrimi de supărare. Mi-a dat usor drumul la incheietura si a cazut în genunchi în fața mea. Nu stiam ce sa fac. Nu realizăm pe moment ce se întâmplă. Criss plângea in fata mea. Si-a pus usor mana in cap si a inceput sa tragă de firele riscante care se revarsau pe fata lui rosiatica din cauza lacrimilor. Am rămas încremenit fara sa spun nimic. Criss plangea din ce in ce mai tare ,susținând puternic si sughitand. M-am departat de el cu o urma de regret si am iesit din camera. Coborând usor pe scări fiind destul de târziu am iesit din camin plimbandu-ma pe afara. Incercam sa ma calmez , dar nu puteam din cauza ca tot îmi zbura gândul la Criss. Oare ce face acum? Se simte bine? Ma va ierta vreodată? Tot felul de intrebari îmi veneau in minte. Trecând pe langa niste copaci observ un grup de oameni , cred ca erau vreo 10-15 persoane care stăteau in cerc si vorbeu in acel as timp spunând in latină un fel de vrajă. M-am apropiat sa vad ce se intampla - era jurnalul - pe o buturuga cu pentagrama făcut dintr-un praf alb. M-am departat mărind pasul spre camin. Ajungand acolo urc la etaj. Când intru in camera vad pereți plini de sângele lui Criss. El era întins pe jos cu o lama făcând tot felul de forme cu un cutit pe mâinile lui , după turnat alcool pe răni făcând durerea si mai persistenta.

-Criss! Te rog oprestete!

Plangea cu putere făcând rănile si mai adânci. Am încuiat usa si m-am pus langa el rudicandu-l si sprijinindu-l de pat. I-am smuls cutitul din mana si am fugit repede sa iau trusă de prim ajutor. I-am oprit sangerarile masive si cu o putere pe care nici eu nu stiam ca pot sa o am il iau pe sus si il asez in pat.

-De ce Criss?

-Pentru ca mai părăsit...

-Nu am vrut asta.

-Minți! Te iubesc! Dar sentimentul stiu ca nu este reciproc. Ai facut toate alea pentru ca ti la mine ca la un bun prieten. Ai vrut sa ma simt iubit. Dar... Nu ma simt atata timp cat tu nu îmi oferi dragostea pe care eu o cer...

-Îmi pare rău. Când ma plimbam pe afara ma gândeam : Ma va ierta vreodată? Nu stiu daca asta inseamna ceva. Dar țin la tine foarte mult. Dar nu cred ca mai pot iubi asa cum iubeam inainte. Criss iarta-ma! Sper ca ma înțelegi.

-Of. Te inteleg , dar vreu sa te învăț sa iubesti cum o făceai inainte când erai cu...

-Nu trebuie sa zici... stiu la ce te referi.

Sa ridicat in sejur uitandu-se lung la mine. Asa făcea si El... se apropie usor de mine panicandu-ma putin.

-Criss.. ce vrei... Sa faci?

-Ce a trebuit sa fac de mult si nu ti-am arătat de prima data.

Si-a unit buzele de ale mele frematandu-le usor , sarutand si muscandu-mi usor buza superioara... era un sărut simplu , dar care îmi creea fiori pe sina spinări. Nu mai ma sărutat asa vreodată. Îmi gusta buzele cu atâta pofta parca nu mai vroia sa se dezlipeasca de ele. Îmi muscă buza superioara trecând usor cu limba sa umedă peste ea. Îmi deschid usor buzele din instinct lasandu-l sa pătrundă in lacasul meu umed. Îmi cauta limba cu atâta dorinta si pasiune. Ne invarteam limbile intr-un dans plin de dorinta. Criss ma apucase de talie rostogolindu-ma in asa fel încât el sa fie deasupra mea. Îmi mangaia gâtul in timp ce sărutul se lung ea. Mi-am incolacit brațele in jurul gâtului său apăsând usor pe ceafa lui. Isi ridica privirea oprind acel sărut plin de dorință si îmi depune un sărut pe frunte.

-Te iubesc Kay.

Se asează langa mine pe pat adormind in brațele mele. Il mangaiam încet pe creștetul capului cantandu-i un cantecel. Acel cântec pe care orice mama ii canta pruncului sau. (Stiu ca sună cam siropos , dar neea asa sunt de fel.) "Copilaș bun si frumos, dormi încet si drăgăstos, dormi in brațele mele ce te protejează de rele. Eu te iubesc neîncetat copilașul meu cel drag. Dormi alaturi de mine , sa te ocrotesc de rele."

----------

Gata si acest capitol sper sa va placă îmi pare rău pentru greseli va pup . Noapte buna ♡♡♡

~Iluzia~[ Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum