Din perspectiva lui Criss
Buna copii stiu ca nu continui la faza cu sărutul ,dar tot ce pot sa zic este ca doar ne-am sărutat si am hotărât sa stam din nou in aceeas camera . Mda, încercam sa ne revenim treptat treaptat. In fine si ce mai faceti voi? Okay,îmi scuzati întrebarea , dar sunt asa de bucuros ca încet încet Kay începe sa isi creeze sentimente pentru mine. Il iubesc atât de mult si nu vreu sa il mai pierd a doua oară. Pai sa va explic cum sa intamplat de ne-am despărțit:Eram cu el atunci când m-am tăiat ca un nebun pe mâini , ne-am culcat si chesti... După care a venit tata a aflat ca sunt cu Kay împreună ,a inceput sa ii facă zile fripte la ore lui Kay. Eu am inceput sa ma comport precum un nesimțit cu Kay,deoarece taticul meu drăguț m-a mințit ca spunând tot felul de tampeni, pe care Kay le zicea despre mine prin tot liceul. M-am înfuriat am inceput sa tipam unul la altul pana nea auzit tot căminul. Kay atunci a pus punct relației. Eu am vrut sa ma razbun m-am combinat cu altul el a vazut sa înfuriat si mai rău si am decis sa nu mai stam amândoi in aceeas camera. Acum stam din nou si sper sa nu se mai intantaple nimic. Mai întâi o sa vorbesc cu Kay despre asta nu o sa mai fac eu pe nebunul si o sa incep sa urlu fara sa am dovezi.
Întins in pat cu gândurile mele, nu realizez ca urma sa vina ora de sport, o bătaie în ma face sa tresar din a gândi si fug sa deschid.
Cr-O buna Andres.
An(Andres)- Buna, încă nu esti echipat de sport?
Cr-Stai. Vrei sa spui ca acum avem sportul?
An-Da.
Cr- I put my dick in it-sports. Fuck that.
An-Usor bad boy.
Cr-Mda si eu care vroiam sa stau cu Kay.
An-Deci v-ati împăcat?
Cr-Nu chiar... Dar s-a mutat inapoi cu mine in camera si vreu sa fie din nou al meu.
An-Okay. Lasa fanteziile momentan si hai la ora de spor .
Cr-Bine...
Ma echipez in short si maieul alb care venea strâns pe abdomenul meu bine facut. Ce? Îmi place sa ma laud ca arat bine. Si voi stiti chestia asta asa ca shh. Ma incalt cu tenesi negri cum era si short-ul si fug repede la sala de sport. Inainte sa intru aud aplauze si urale. Intru si eu sa vad ce si cum se petrece acolo. L-am vazut pe Kay făcând la perfecție toate exercițiile de atac , rostogolit perfecte, evitați perfecte, sărituri perfecte. Tot era perfect la el. Tot ce făcea, cum arată ,cum vorbea ,absolut tot era perfect la el. Am rămas mască nu stiam ce sa mai zic si cum sa mai zic. Acel copil firav pe care il credeam era de fapt o fațada acuzând a devaratul bărbat din interior.
Profu' de sport ne-a ordonat sa mergem la cămine, fiind intr-o dispozitie extrem de buna. Am fugit la cămin rămânând in maieu si short, descaltandu-ma de tenesi. Ce frumos nu am facut deloc sport si orele au trecut ca si cum nu ar fi existat. Cred ca din cauza ca sunt atât de îndrăgostit de Kay nu mai țin notiunea timpului. Of cât de minunata este dragostea. Aud usa deschizandu-se si pe ea intrând Kay.Cr-Felicitări Kay ai fost uimitor.
Ka-O mersi mult Criss. Ma duc sa fac un dus, vorbim când ies de la dus okay?
Cr-Bine.
Gata era momentul meu, momentul când trebuia sa il fac din nou sa simtă ca iubeste cu adevarat.
Au trecut 15 minute Kay iesind doar cu prosopul in jurul taliei lui de invidiat, curgând pe pateatelele lui picături de apa. Se îndreaptă catre dulap eu in timpul acela încheind usa. Ducandu-ma usor pe la spatele lui apucandu-l de talie trăgându-l spre mine. Îmi răspundea atingerilor si îmi dădea voie sa continui. Am inceput sa il sărut pe gât , lingandu-l si sugandu-i pielea gâtului lasandu-i mici vanatai. In timpul acela el si duse mâna prin părul meu trăgând de el intr-un mod excitant. Chiar daca era încă cu spatele la mine . Prietenul din pantaloni se marea din ce in ce mai mult si Kay simțind asta se întoarce cu fata la mine. Era asa de frumos. Firele lui blonde cădeau usor pe fata lui angelică. Isi apropie fata de a mea unindu-si buzele cu ale mele. Il lipesc de perete sarutandu-l cu mai multa pofta. Il musc usor de buza inferioară facandu-l sa geama de placere, in acel timp pătrund cu limba mea in lacasul lui umed incep ca limbile noastre sa se joace intr-un mod armonic creând o senzatie de placere între cele doua trupuri. Oprim sărutul cu greu, Kay făcând toata treaba, începe sa ma sărute pe gât facandu-ma sa tresar cobora in jos departandu-ne de perete trantindu-ma in pat. Kay cobora din ce in ce mai jos cu sarututile. Cu o mână se juca cu parul meu si cu cealaltă mână îmi dădea maineul jos. Coborarse cu limba lui calda pe pieptul meu ajungand pana la dungă short-ului. Trăgând încet de short in jos lasan-du-mi boxeri negri la vedere si unflatura ce se afla sub boxeri. Ce se intampla cu Kay de face asta? Chiar este foarte ciudata , dar îmi place prea mult ceea ce va urma. Sa îndreptat catre boxeri mei , trăgând cu dinti de elastecul boxerilor pana i-a dat jos.
Din perspecti lui Kay.
Nu stiu ce ma apucat, dar pur si simplu vreu sa il fut pe Criss. Pardon sa facem dragoste. Dar eu vreu ceva mai antrenant vreu sex! Nu dragoste! Il sarutam pe coapsa interioară urcând spre membrul lui întărit. Incep sa ma apropii cu sarututile de penisul lui pana când ajung la baza lui. Il iau in mana frevandu-l de sus in jos si jucandu-ma cu limba pe capul lui erect. Sugeam cu putere capul lui erect , cu o mână ii frecam medularul de sus in jos si cu cealaltă mână ma jucam cu bilele lui întărit.
Cr-Ah Kay. Cât de.. bine ... Ah.. o poți face...
Am inceput sa ma las mai in jos patrunzandu-mi aproape tot penisul lui mare si gros in gura. Gura mea pofticioasa precum era si trupul ,efectiv o sugeam din ce in ce mai repede si apăsat. Gemetele si gafaielie scoase de Criss ma înnebunesc dea dreptului.
Cr-Ah.. Kay ma... termin... Ah te poți opri.
Nu l-am ascultat am inceput sa sug cu mai multa putere si in momentul următor Criss nu a mai putut rezista dandu-s drumul . Mrr... era asa de delicios. Doamne ce pot spune. Nu stiu ce ma apucat de am facut una ca asta , dar mi-a placut la nebunie.
Cr-Doamne esti asa de bun.
A sărit pe mine trantindu-ma in pat,punandu-se peste mine. A inceput sa ma sărute , trăgând de prosopul pe care il aveam in jurul taliei dandu-mi-l jos. Isi pozitioneaza penisul între fesele mele intrând încet si cu precizie. Făcea miscări de dute-vino lente facandu-ma sa vreu mai mult.
Ka-Criss .. ah mai... repede!
Cr-Ah... dar nu vreu sa te doară..
Ka-Te rog!
A dat afirmativ din cap si a inceput sa mărească viteza pana când si-a dat din nou drumul in mine si eu pe pieptul lui.
Cr- Te.. iubesc... spune gafaind.
Ka- Si .. Eu.
------------------
Pam-Pam-Pammm! Star ca va placut nebuni mici ce sunt Kay si Criss. Deci va pup si sper ca va placut. Bye! :3 ♡