Un inceput nou

1.8K 62 9
                                    

Capitolul 1

Of.... Incredibil cu a trecut vacanta de vara si cum am loat probele pentru centrul militar, sunt atat de nerabdator sa imi fac prieteni noi... Dar sa ma prezint: Ma numesc Kay Lassa, am 15 ani si de cand eram mic aveam o atractie incredibila pentru armata, bine am fost atras de ea pentru ca si tatal meu a fost in armata si in onoarea lui am si intrat la centrul militar, dar mai mult din vointă. Ce dor imi va fii de prieteni, de colegi si mai ales de familia mea pe care o iubesc, dar voi fii tare si nimic nu ma va face sa dau inapoi mai ales ca am ajuns unde mi-am propus si imi voi da silinta sa devin cel mai bun!

Mai erau doar cinci minute pana la destinatie si nu mai puteam de nerabdare... Ce bucurie pe mine am ajuns in fata centrului militar, sa ma grabesc in curtea centeului pt inceperea discursurilor si spusul juramintelor, de abea astept.

Ka-Buna-ziua Domnule Comandant.

Co-Buna Domnisorule Kay. Bine ai venit la Centru' de recrutare militara, vreu sa imi cer scuze, dar nu o sa iti pot face eu turul centrului o sa il chem pe fiul meu care este cu un an mai mare ca tine sigur o sa va intelegeti si daca vrei te poti muta cu el in camera... Pentru ca fotul lui coleg de camera a fost recrutat in alt centru' militar.

Ka-Desigur domnule!

Co-Ma bucur, o sa va intalniti langa sala de sport de langa terunul de alergat, este bine asa?

Ka-Da domnule Comandant.

Co-O Kay, nu mai fii asa formal poti sa imi spui Domnul Stoicheci, nu ma deranjaza.

Ka-Bine, domnule.

Co-Hai sa te conduc langa sala de sport si il poti astepta acolo pe fiul meu.

Ka-Okay.

Am fost un drum destul de lung pana la sala de sport, in fine am incercat sa pastrez tacerea pana sa ajung acolo... Ce bine ca am ajuns ma cam ajuns la sala de sport eram prea nerabdator sa vad centrul.

Ka-Domnule Stoicheci cum o sa imi dau seama care este fiul dumneavoastra?

Co-Este cam singurul roscat dintre toti stai linistit o sa il vezi imediat. A, dar uite ca vine.

Cr(Criss)-Buna Boss, ce faci?

Co-Buna Criss, bine vroiam sa ii arati noului recrut centrul,daca nu te superi?

Cr-Bine tata.

Co-Okay, sa va distrati mai am de pregatit la discurs inceperea "scolii" incepe la 12:30 sa va distrati pana atunci.

Sa departat de noi cu pasi repezi, dar apasati pe semne ca nici macar nu sar fii chinuit la discurs.

Pov' Criss

Ce bine arata noul recrut, mai ca imi venea sa sar pe el si sa nu ii mai dau drumul, cred ca o sa imi placa anul aceste mai ales cu blondul de din fata mea

Cr-Buna ma numesc Criss Stoicheci si am 16 a da si defectele mele sunt : acelea ca sunt roscat cu ochii albastri si ca toate fetele de aici sunt in limba dupa mine. *radem amandoi ca niste idioti*

Ka-Ce dragut, pai ma numesc Kay Lassa am 15, si defectele mele sunt: acea ca am un zambet irezistibil, hai punete cu asta. *radem ca prosti dinou*

Cr-Cred ca o sa fim buni amici.

Ka-Si eu cred.

Cr-Pai hai sa te duc in camera ta, pardon a noastra.

Pov Kay

Roscatul mergea inaintea mea , iar eu il urmam, ca sa ajungi la camin trebuia sa trecem printr-o padurice. In fine am ajuns si bagamias stam tocmai la etajul patru, deci o sa am ceva de urcat si de coborat.

Cr-Asta este camera noastra numarul 13B. Spar sa te simti bine aici.

I-am zambit si am intrat amandoi in nautru. Era foarte frumos mobilata si aveam aranjat uniforma pe pat. Fix cum mio imaginam tricou alb, pantaloni de camuflaj si sa nu uitam de bocanci.

Ka-Este fix cum imi imaginam.

Cr-Imi dau seama, fugi si fati un dus si dupa iti mai arat din locuri sau daca vrei mai vorbim...

Ka-Okay, mi-ar placea sa ne mai cunoastem.

-----------

Dupa un dus destul de lung, am iesit din bl baie, doar intr-o pereche de boxeri si logic ca mi-am lasat patratele la iveala, doar nu vroiati sa le acopar m-am trantit in parul meu confortabil si moale, nu mi-am dat seama cand roscatul se pusese peste mine.

Cr-Cum a fost dusul?

Ka-Foarte revigorant, dar daca nu te superi ar putea sa intre oricine peste noi si sa ne vada in ipostaza asta si apropo este cam indecenta.

Cr-Haha(rase scurt). Stai calm usa este incuiata.

Ka-Okay, zambetul lui imi datea o senzatie de incofort si de frica...M-am ridicat in sezut si ne uitam unul la altul citindune. Fata lu era atat de expresiva si plina de culoare in cat nu puteai sa iti dai seama ce gandea.
Mi-a pus usor mana pe obraz si sa apropiat, de mine... Am ramas blocat cand si-a lipit buzele de ale mele. Ma trantit in pat fara sa dea drumul sarutului, buzele lui se framantau peste ale lui. Incercam sa il dau jos depr mine, dar era mult prea puternic, acum totus eu un slabanog sa ma pun cu ditamai tancul, acum pe bune. Isi presa buzele de ale mele, sarutul devenea din ce in ce mai lung si pasional, sa oprit umpic ca sa ea o gura de aer si cand am incercat sa ii vorbesc el si-a strecurat limba in interiorul guri mele.

Pov' Criss

Cat de apetisant poate sa fie blondul asta si ma bucura ca imi raspunde la atingeri. L-am muscat usor de limba ca sa scot un geamat de durere de la el si mai ales sa il excit. M-am asezat cu toata greutatea pe el ca sa ii simt tot corpul, mama ce erectie puternica se afla sub mine. Hai sa il las pt diseara ca sa vad cu expresia fetei. Cu greu mi-am dezlipit buzele si limba de a lui. As fi stat asa o vejnicie, dar lasam si pt mai incolo.

Cr-Sper ca ti-a placut sa "discutam". Mi-am etalat zabetul de Mr. Perversitae pe fata.

Ka- Ăăă .. Eu... ăăăă..

Cr-O doamne, hahaha...

Ka-Ce? *roseste*

Cr-Nimic, doar ca esti primul baiat care reacctioneaza asa. Hahaha, esti asa de adorabil.

Ka-Okay? Fata i se inrosise toata de parca era un balon. O cat de dragut este.

Cr-Imbracate, trebuie sa mergem la deschidere... Ma apropi de el, dar a ramas stana de piatra, nu imi vine sa cred... Pt prima data cand un baiat reacctioneaza asa. Mi-am asezat mana pe erectia lui( acum pe bune trebuie sa il scot din transa asta) mi-am pozitionat capul intre picioarele lui si mi-am pus gura pe capul lui erector. Am inceput sa il ling si sa il sug. Apoi mi-am largit gura mai mult si mam lasat in jos ca sa ii cuprind tot erectorul faceam miscari de dute vino, ca sa il trezesc mai repede la realitate am acelerat aceste miscari.

Ka-Ce..ce...ce.. Ce dracu' faci... Ahh...dami...drumul...

Nu l-am ascultat si ma miscam din ce in ce mai rapit pana nu a mai rezistat si şa dat drumul.

Ka-Ahhhh...AAAA...

Mi-am lipit repede buzele de ale lui pt a fii un zgomot infundat, okay inca isi mai da drumul... Ciudat cred ca este pentru prima data cand primeste un oral si cred ca i-a placut.

Cr-Hai, trebuie sa mergem la careu..

Ka-Ahh... Nu pot...

Cr-De ce?

Ka-De ce oare?!

Cr-O haide odata...

Pov' Criss

L-am ridicat si i-am aruncat uniforma in fata ca sa se imbrace, si-a tras repede tricoul alb pe el si pataloni de camuflaj... I-am aruncat si bocancii cu care sa incaltat in fractiune de secunda si am iesit val vartej din camera.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Gata cu noua mea carte sper sa va placa va pup de nu va vedeti!

:*

~Iluzia~[ Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum