Capitolul 3: "Cred ca am sa mor..."

832 52 4
                                    

Din perspectiva lui Kay

Chiar era alesul sau era duar o fatada? Eram inconstient de ce se intampla in momentul acela. Chiar nu mai stiam ce sa zic... Si-a pozitionat mana pe medularul meu si a inceput sa il frece cu putere, inebuneam la atingerile lui, nu suportam excitara asta era ingrozitoare mai ales ca venea din partea lui Criss.

Ke-Ahh...Oprestete...AAAA.. Nu te rog...ahhh...nu mai rezis...te..ahhh...oprestete.. Ahh...Criss..

Cr-Mmm, dragostea mea, stai linistit, o sa fie bine. *isi etaleaza un zambet pervers pe fata*

Simt cu am scapat de tricou si de boxeri, o doamne mor! Pt prima data imi este jena in fata unui baiat. Cred ca ma impusc...

Ke-Te implor...ahh...nu....

Se pozitioneaza intre picioare mele si isi impinge capul etector in mine...Cand a intrat am scos cel mai puternic sunet de durere! Nu imi vine sa cred ca este inauntrul meu. "Nu e pe langa tine! Nu vezi ce pampalau esti." . O mai taci, a da el este "vocea mea interioara" care normal te ajuta da mai mult ma enerveaza in cat imi vine sa o omor.

Ke-Ahh... Nu....Ahhh...Mai... Incet...

Cr-Incerc dar-dar sunt obijnuit... Sa fut tare...este..pentru prima data-data ca-cand fac dra-dragoste. Imi e greu sa intru incet!

Ke-Ah...Uitate la mine... Ne rostogolim fiind acum eu de asupra lui.

Cr-Esti sigur?

Ke-Mhm...

M-am ridicat si incepe-am sa fac misvari lente de dute-vino... Nu imi vine sa cred ca o fac dinou! Imi era asa greu!

Cr-Ah! Key, date... Nu vreu sa imi dau drumul in tine!

Nu l-am asculta si ma miscam in continuare, dar de data asta cu miscarii mai rapizu, sa ridicat la nivelul meu si sa lipit buzele acelea moi si catifelate de ale mele, le gustam cu atata ardoare, eram inebunit de adreptul, i-am muscat buza intr-un mod mai erotic, si mi-am patruns limba in gura lui creeand un dans umed impreuna cu limba lui! Am cazut unul peste altul find obositi si am adormit imediat in brate lui.

***

M-am rezit cam morocanos pt ca ciasul mi-a sunat la 5:45 si mda... Trebuia sa ma pun pe treaba, l-am lasat pe roscat sa doarma si am fugit la baie sa imi fac un dus. M-am imbracat cu un tricou alb, pantaloni de camuflaj si bocancii. Mi-am aranjat freza de Bieber si cand sa ies din camera ,simt cum doua brate puternice ma trag de talie si ma lipesc de un abdomen bine facut.

Cr-Unde te grabesti fara mine?

Ke-Pai ma grabeam sa merg la o tura de alergare prin curte. Ma inrosesc tot cant ii simt limba umeda pe gatul meu... O doamne cred ca o sa mor daca mai stau mult pe langa roscat.

Cr-Nu vrei sa mai stai cu mine?

Ke-Pai-pai...

Cr-Okay, okay, te las sa respiri, dar vezi ca la 7:00 se incep orele.

Ke-Okay.

Cr-Acum fugi.

Am iesit din camera cu viteza lumini si cand sa plec din fata usi ma ciocnesc de cineva.

Ke-Scuze! Imi pare rau nu am vrut! Si imi las capul in jos.

Li(Liam)-Stai calm! Buna tu trebuie sa fii noul recrut, nu?

Ke-Da ma numesc Key, tu cum te numesti?

Li-Liam incantat! Am observat ca stai cu baiatul colonelului.

Ke-Aha.

Li-Nu mai fii asa timid, esti prea dragut. Acum poti sa ei capul din pamant, nu te mananc.

Mi-am rindicat usor capul si am vazut un brunet simpatic, care-ia ii cam place sa zambeasca, din cate observ.

Ke-Este mai bine?

Li-Da, acum te las sa mergi la treaba ta. Pa Key!

Ke-Pa Liam.

Am comorat destul de repede si am iesit val vartej din camin am facut cateva ture si am fugit in "scoala" mea noua. Ce bine era de abea 6:35, pot sa intreb de dulapul in care o sa imi tin cartile.

Mi(Mikel)-Buna Key.

Ke-Buna-dimineata domnule director.

Mi-Esti primul care a ajuns in scoala, vad ca esti nerebdator sa iti incepi viata de militar.

Ke-Da domnule!

Imi zambeste scurt si ma conduce la dulapul meu unde aveam orarul in nauntru si cartile lafel. Ce bine prima ora o am cu Comandantul Stoicheci, mai exact dirigentie. Iei ce "bucurie" pe mine il am pe tatal roscatului ca diriginte mai bine de atat nici ca se putea... Am fugit in clasa ce bine ca nu eram singuru. Am facut cunostinta cu noi mei coloegi si spre uimirea mea Liam era cu mine in clasa.

Li-Ce faci Key?

Ke-Bine nu stiu cu cine sa ma asez, tu ce faci?

Li-Uite bine vrei... Dar a fost oprit de Melany o fata miniona, frumoasa si cu niste ochii de un negru intnens.

Me-Vrei sa stai cu mine Key?

Li-Asta vroiam eu sa il intreb!?

Me-Nu sta cu tine Key va sta cu mine!

Li-Ba cu mine!

Li~Me-Key!

Ke-Hei nu vreu sa va suparati pe mine, da nu stiu cu cine sa stau. Vedeti voi cum va impartiti.

Me-Concurs de flotari!

Li-O sa pierzi pitico!

Ma holbam la Liam cum a putut sa faca 56 de flotari in numai 12 minute.

Me-Hm... Nu mai atat poti?

Okay...Melany chiar l intrecut a facut 75 de flotari in doar 10 minute.

Me-Iei stau cu Key!

Li-O so platesti Melany!

Me-Sa te vad fraiere!

Co-Incetati!

Ke-Cred ca am sa mor.

Li-Nu, vereu sa traiesti, daca mori tu mor si eu.

Co-Bine... Toata lumea la locurile lui.

Dupa ce am vorbit si astea ne-a dat drumul si am mers fiecare in camera lui... in fine aveai voie sa te plimbi si astea.... Da imi e prea lene si mda... Nu era Criss in camera asa ca am profitat de ocazie ca sa ma linistesc...

------------

SPER CA VA PLACUT, SORRY CA E ASA SCURTA. SI IMI PARE RAU CA NU AM POSTAT MAI DEVREME.

P.S. SCUZE PT GRESELII

VA PUP :*

PA

~Iluzia~[ Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum