Capitolul 2: Este posibil?

917 54 2
                                    

Din perspectiva lui Kay

Am iesit val vartez din camera de camin si am alergat la careu unde pe Kay il astepta tatăl său Stoicheci , iar pe mine parinti. Ce ma bucur ca au venit! O doamne sunt atat de bucuros ca o sa servesc tara aceasta cu onoarea!

Co-Buna-ziua, dragi militari in devenire! Sunt atat de bucuros ca in anul acesta va vad intr-un numar mai mare si mai plini de disciplina! Sper sa va placa in aceasta "aventura" sa o denumim! O sa fiti instruiti ca si cum ati fii in armata! Aceleas reguli pe care trebuie sa le respectati, cosecinte si mai ales disciplina care o sa fie pe primul loc! Va urez un an cat se poate de frumos! DREPTI!

Toti am luat pozitia de drepti si l-am salutat cum se cuvine pe Comandantul Stoicheci. Dupa ce mama a facut cunistinta si eu bine inteles cu profesori... Mi-a fost destul de greu sa ma dezplipesc de mama, dar pana la urma am facuto... Am fugit in camera la mine pt ca a trecut destul de repede ziua si sa facut noapte. M-am trantit in pat pt ca nu mai puteam de oboseala si nu mi-am dat seama cand am adormt, dar o mana rece pusa pe coapsa mea ma trezeste brusc.

Cr-Scuze, nu am vrut sa te trezesc.

Ka-Okay... Frate , daca ai ras de mine data trecuta sa stii ca nu a fost o gluma prea reusita!

Cr-Hahaha! ( isi da bretonul la o parte) tu chiar credeai ca am glumit?

Ka-...(am inghitit in sec)

M-am ridicat usor si am incercat sa ma dau jos din pat, dar fara succes, ma trage de mana si a ranteste in pat. Mor! Este deasupra mea, ce ma fac ce ma fac! Va rog sa ma ajutati!

Cr-De ce esti asa de speriat, doar nu se intampla nimic...

Ka-Te..ro-rog....l.a...sa-sama...

Mi s-au umezit ochii si fara sa imi dau seama a inceput sa plang. De ce face asta fix cand nu am mai vrut sa fiu gay fix acuma sa nimerit unul sa ma placa...

Din perspectiva lui Criss

O doamne! Nu il las sa planga, l-am luat in brate si mi-am unit buzele cu ale lui. Imi framantam buzele de ale lui de parca era viata lui in joc, il masam gatul simtindui fie care particica, l-am muscat usor de buza inferioara facandul sa geama si mi-am strecurat limba in gura lui. Mi-am impreunat limba cu al lui creind o senzatie de placere intre corpurile nostre, faceam miscari lente , precise si apasate ca sa simt ca blondul de sub mine ma simte, un fir de saliva mi sa scurs pe langa coltul gurii... Cred ca ii fac niste miscari prea erotice, hai sa il las sa respire umpic...

Ka-Haa..haa..haa... O doamne...

Cr-Okay, ce e in ne regula cu tine? Tu acuma trebuia sa fii speriata sa faci ca toate alea, doar nu...

Ka-Ba da si eu sunt gay, defapt nu mai vreu sa fiu...si mda.. Nu mai conteaza...

Cr-OMG! Yey!

Ka-Ce?

Cr-Nu mai conteaza. (Sar pe el )

Sunt atat de fericit mi-am gasit persoana perfecta, insfarsit nu o sa mai fiu ciudatul Coloneluilui... Acel tip care violeaza si tot felul de tanpeni. Nu m-am putut abtine ca sa nu imi dau drumul la o lacrima ca sa curga le obrazul meu.Kay si-a pus mana pe obrazul meu si mi-a sters lacrima si mi-a sarutat obrazul.

Ka-Te rog nu mai plange! Ma simt distrus cand te vad asa!

Cr-Iti promit!

M-am apropiat de el si mi-am lipit buzele de ale lui intr-un sarut lung si apasat. Mi-am presat corpul de al lui si mi-am strecurat mana pe sub tricoul lui. Am inceput sa ii masez spatele si sa cobor cu saruturile. Ii faceam cerculete cu limba pe gat si ii sorbeam din acele locuri... Ii mangaiam abdomenul bine lucrat si cand am incercat sa ii desfac slitul pantalonilor ma oprit brusc.

Ka-Nu te rog! Nu vreu sa mai fiu homosexula chiar daca nu rezist tentatiei te rog!

M-au uimit cuvinte lui, dar nu am vrut sa il ascult vroiam cu ori ce pret sa fac dragoste cu el si nu ma las pana nu o so fac. L-am in pins pe spate si i-am dat pantaloni jos, medularul lui era deja intarit la propriu... M-am pus peste el si i-am cuprins fata in palmele mele.

Cr-Stai cal nu se va intampla nimic... Si ori cum ai mai facuto! De ce ti-e frica?

Ka-Pt ca l-am pierdut!

Cr-Pe cine?

Ka-Pe acea persoana pe care am iubito! A avut accident cu masina si a murit! Mi-am promis ca nu o sa mai iubesc pe nimeni!

Cr-De ce ai zice una ca asta? Esti foarte frumos si bun la inima de ce nu ai vrea sa mai iubesti?

Ka-Pt ca asa! Tineam prea mult la el ca sa il pierd!

Cr-O sa fiu langa tine si iti promit ca nimeni nu iti va face rau!

L-am strans in brate cu putere si cand sa ma uit in ochii lui ii vad cum o lacrima i se scurge pe obraz , i-am sters lacrima si ii sarut ploapa.

Cr-Acuma vei fii al meu si nimeni nu te va face sa suferi si sa fii suparat! Esti al meu ai inteles!

Ka-Mhmm "am ramas complet marcat cand l-am auzit pe Criss spunand ca eu sunt al lui."

Din perspectiva lui Kay

Nu imi vine sa cred! El chiar tine la mine doar de o zi! Si a zis ca eu sunt al lui , chiar m-au uimit cuvintele lui. I-am luat fata in palmele mele si mi-am lipit buzele de ale lui intr-un sarut lung si apasat, prinsesem o nuanta de rosu in obraj si nu imo vine sa cred cum sarutul lui ma putea inebuni in halul asta. Cu o mana ma tras mai aproape de el si cu ci-a lalta imi strangea fesierul facanduma sa gem. M-ia muscat buza inferioara si ş-a strecurat limba in gura mea...

~Iluzia~[ Yaoi]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum