8

853 85 33
                                    

@shoyossz:
eve vardim
tesekkurler bu arada birakiyodun beni
o sirada atsumu gelince kiramadim onunla gitmem gerekti.

@tobiokags:
önemli değil.

@shoyossz:
olsun yine de özür dilerim
seen by @tobiokags*

FLASHBACK

"Dinlediğin için teşekkür ederim,uzun zamandır kimseyle konuşamıyor gibi hissediyordum." Kageyamanın sözleri ile içimin burkulduğunu hissettim. "Sorun değil anlatmaya devam et." Kimsenin bu kadar zorlu bir hayatı olmamalıydı, kimse de bunları içine atmamalıydı.
"İnsanlara güvenmekte zorluk-"

"Shoyo?" Eğer zamanlamanın berbat olması diye bir şey varsa bu olayın tanımı tam şu an olurdu. Karşımda duran çocuk -Atsumu- eski sevgilimdi. Kendisi bende asla aşamadığım parçalar bırakmıştı ve tam anlamıyla zararlı bir maddeydi.

"Atsumu,görüşmeyeli baya oldu." Otomatik olarak yanıma adımlayıp sarıldığımızda Atsumu'nun gözleri Kageyama'nın gözleri ile buluşmuştu.

Atsumu Kageyama'ya elini uzattığında Kageyama hiç ters tepki vermeden elini tutup sıktı. Hala gülümsüyordu. "Ben Atsumu, Hinata'nın sevgil- ay pardon alışkanlık ya." Kullandığı kelimeye karşıt olarak olduğum yere çakılmış gibi kaldığımda beynimden geçen şeyleri nasıl izah edebileceğimi ben bile bilmiyordum.

Kageyama yüzüme bir cevap bekler gibi bakıyordu, ben ise onun yüzüne bakmaya cesaret bile edemedim. Benden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyordum,o da henüz bir isim koymadığımızdan dolayı hiçbir tepki verememişti. Verseydi o suçlu olacaktı..

Hiçbir hatam olduğunu düşünmüyordum. Ama belki de konuşmam gerekiyordu. Atsumu hala kollarını boynumdan çekmemişti. Kageyama'ya Atsumu'yu tanıtmamışmıştım sadece orada öylece dikiliyordum.

Düşüncelerim arasında kaybolmuşken Kageyama telefonunu çıkarıp birilerine mesaj yazdı. Kime ve neyle ilgili yazdığını o kadar merak etmiştim ki. Ancak benim de şu dakikadan sonra ona hiçbir şey sorma hakkım yoktu.

"Benim birazdan gitmem lazım, Hinata'yı eve bırakıyordum." Atsumu'nun duyduğu şeyle daha da büyük bir sırıtış oluştu yüzünde. Tam bir piçti. "Oo sen git o zaman ben bırakırım Shoyo'yu, onun için de daha iyi olur hem. Değil mi Sho?"

Ne yaptığımı bilmezce kafa salladım. Ama pişman olacağım şeyler yaptığıma emindim. Siktir, neden kafa sallamıştım ki? "İyi o zaman,teşekkürler." Kageyama başka hiçbir şey demeden yanımızdan uzaklaşırken arkasından bakakalmıştım.

O gün o yolu yürüdüm ancak Atsumu'ya ne hesap sordum ne de onunla konuştum. Hesap soramazdım da zaten olan her şey benim hatamdı. Ve pişmanlıkla yapayalnız kalmıştım.

Dönüp dolaşıp beni kullanan Atsumu'ya bir kez daha yenilmiştim.
----------

@tobiokags:
İwaizumi, beni alabilir misin?

@iwaizumiby:
neredesin?

@tobiokags:
*konum

@iwaizumiby:
5 dakikaya ordayım.
seen by @tobiokags*
----------

Yazar'dan

İwaizumi Kageyama'yı oldukça iyi tanıyordu, beraber büyümüşlerdi. Her nasıl bir zorluk yaşarlarsa yanlarında olan ilk kişi hep birbirleriydi. Bir de Oikawa vardı. Oikawa ikisinin yanında daha çok neşe desteği olarak kalsa da ne zaman ihtiyaçları olsa sorgusuz sualsiz hep onlar için oradaydı. Ne yaşanırsa yaşansın birbirlerini destekleyeceklerini biliyorlardı.

Kageyama uzun zamandır ikilinin birbirlerinden hoşlandığını biliyordu. Ancak ikili asla karşı tarafın aşk bakımından birbirlerne olan ilgilisini fark edemiyordu. İwaizumi ve Oikawa birbirlerine deli gibi aşıktı.

İwaizumi Kageyama'dan bu mesajı aldığında bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı. Kageyama önemli bir şey olmasaydı asla onu almasını istemez,kendisi gelirdi. Apartmanları karşı karşıyaydı zaten.

Montunu kaptığı gibi arabasına atlayan genç Kageyama'nın tekrar güvenmemesi gereken birine güvenip tekrar içine kapanmasını istemiyordu. Bugün Hinata ile dışarıda olduğunu da biliyordu. Kötü düşünmeyi kimse istemezdi.
------------

Bakmayın bölümün üzücü olduğuna bu fic eğlence fic'i arkadaslar☝🏻 Ayrıca bölüm asiri uzun olmuş..

Biraz eşek hinata'nın gönül alma çabalarını ve sürünüşünü izleyelimm

İşlem|KagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin