9

737 89 19
                                    

Kageyama'dan

Normalde olsa hiç takılmayacağım bir durum yüzünden şu an bu halde olmam beni hem güldürüyor hem de ağlatıyordu. Yani pek ağlanacak bir yanım yoktu. Sanırım?

19 yaşında, en başında ailesinden kaynaklı güven problemleri olan,içine dönük serseri bir gençtim. Serseri kısmından kurtulmuştum denebilir. Serseri hayatımdan kurtulmak amacıyla voleybola başlamıştım,derslerime yönelmiştim.Voleybol ve ders çalışmak hayatım haline gelmişti.

Sokak kaldırımında oturmuş ortaokuldan beri en yakın arkadaşım olan İwaizumi'yi bekliyordum hiç bilmediğim bir caddede.

Hinata'nın bu davranışı travmalarımı tetiklemişti. Siktiğimin insanları. Çocuğa güven problemlerimden bahsederken bunu yaşamakta varmış hayatta.

Yaklaşık 10 dakika sonra önümde beliren siyah araba ile İwa'nın geldiğini anlamıştım. Önüme bile bakmadan ön koltuğun kapısını açıp yerime oturdum. Yüzümdeki ifadesizlik İwaizumi'yi endişelendirmiş olacak ki konuştu.

"İyi misin?" yüzümde oluşan minik gülümsemeyle ona döndüm,ne olduğunu kestiremeyen bir surat ifadesi vardı yüzünde. "Değilim." Arabayı çalıştırıp elini direksiyona attı. "Anlatıyorsun o zaman?"

Onu ikiletmeden olan her şeyi harfi harfine anlattığımda yüzü buruşmuştu bile. Böyle şeylere tahammülü yoktu onun. Belki de bu durumları yaşamamak için açılmıyordu sevdiğine.

"Koduğumun turuncu cücesi." Kafamı iki yana salladım. "Ağzını bozma." Tam o sırada telefonuma gelen mesajla konuşmamız bölündü.

Eve vardım.
Teşekkürler bu arada,bırakıyordun beni o sırada atsumu gelince kıramadım,onunla gitmem gerekti .

Mesajı sesli bir şekilde okuduğumda İwaizumi'nin gülüşü kulaklarıma dolmuştu. "Atsumu'yu kıramayınca seni mi kırmış?" Benim bir kelime dahi söylememe izin vermeden devam etti.

"Hem hoşlanıyor gibi davranıyor farkında değiliz sanki. Hem sürekli sürekli mesajlar atıyor, yakınlaşıyorsunuz hem de buluştuğunuz gün sevgilisi çıkıyor ortaya." Uzun cümlesinin ardından derin bir nefes aldı.

"Yaşadıklarını bilmemesi sana böyle davranmasını gerektirmez Kageyama üstelik sen ona yaşadıklarını anlatmaya başlamışken."

Haklıydı. Telefonumu açıp sadece "Önemli değil."  yazıp geri kapattım

Birine bağlanma fikri en başından saçma gelmişti zaten.

------------
Kitap okunuyor ama ne oy ne yorum geliyor yazma isteğim ucundan kaçmaya başladı..

Umarim bölümleri beğeniyorsunuzdur💓

İşlem|KagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin