𝘊𝘢𝘱𝘪𝘵𝘰𝘭𝘶𝘭 1|𝘊𝘪𝘯𝘢

162 6 2
                                    


Eram la firma și ma uitam peste niște fișe care trebuie semnate.

Eu sunt Kim Astrid și am 19 ani și conduc firma de bijuterii 𝘎𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯, da stiu sunt prea mică de a conduce o firmă dar mi-a fost dată drept moștenire de la părinți mei fiind singură moștenitoare mi-a predat-o mie.

După ce am terminat fișele de semnat imi iau lucrurile și plec.

La ora 19:00 mai exact aveam o cina în afaceri .

Ies pe hol și îl văd pe asistentul meu Park Jimin, e mână mea dreapta .

-Park. Îl strig

El se îndreaptă spre mine cu pasi rapizi știe că am nevoie de el acum urgent.

-Da Domna Astrid. Spune Jimin

-Pregătește îl două ore avem cine de afaceri. Spun

El doar da din cap aprobator și plec, ies din firma și ma indrept spre masina mea.

Ma urc în ea și plec spre apartamentul meu să n-a pregătesc pentru 𝘤𝘪𝘯𝘢, am presitierea ca se va întâmpla ceva ciudat.

-Sper sa mearga totul bine. Spun și strâng volanul în mâini

Ma opresc la semafor și ma uit pe geam, dar o mașină de oprește lângă mine, ma uit și era un băiat, ma uit mai atentă la el și văd că avea pirsing (nu știu cum se scrie normal dar eu cred ca am zis bine) un buza și în sprânceană, își scoate o mână pe geam și cât ca o are tatuata imi ridic o spranceana și imi indrept privirea spre semafor.

Văd că e verde și pornesc din loc, încep să zâmbesc ce credea tipul acela că cu cercei în buza și tatuat va atrage ceva.

În câteva minute am ajuns la apartament, cobor din mașină și intru în bloc.

Îi zâmbesc doamnei de la recepție și intru în lift apas pe butonul 13 care indică etajul unde sunt.

Se închid ușile și liftul începe să urce, închid ochii și imi las capul pe spate ma uit la ceas și văd că  18:00 deci mai am la dispoziție o oră.

Se aude un ticait și se deschid ușile, cobor repede din lift și ma indrept spre ușa  

Ma uit la ușa cu numărul 95 și oftez deschid ușa și intru inauntru.

Ma descalt de tocuri și imi iau papuci de casa.

Ma indrept spre baie și dau drumul la cada, cât se umple imi dau hainele jos, intru în cada și ma las în jos.

După ce am terminat cu baie ma duc sa vad cu ce s-a ma îmbrăc, ma uit printre rochii și costume și aleg o rochie rochie pe care am cumpărat-o recent.

O asez pe pat și ma duc spre masa de machiaj, imi dau prosopul Jos și ma dau cu ulei de par după îl usuc

Lam indrept puțin cu placa și m-am apucat de machiaj simplu, putin rimel o linie de eyeliner , un ruj roșu sa se potrivească cu rochia și mult foarte mult luminator sa sclipicesc ca o stea.

Zâmbesc în oglindă și ma duc sa ma îmbrăc cu rochia.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
5 Rules JJK//JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum