Imi suna alarma de zori, văd că Jeon nu are de gând să o oprească, o opresc și ma intorc.Văd că nu e lângă mine, ma dau jos din pat și ma îndrept spre baie, ciocan la usa și nu se aude nimic, dau din umeri și intru în baie să-mi fac rutina.
După ce mi-am făcut rutina ma duc să-mi aleg hainele, am scos un corset negru și o pereche de pantaloni de piele și le las pe pat.
Ma duc la masa de machiaj să ma machiez, când ma uit în oglindă rămân ușor suprinsa, avem cateva semne.
Ma machiez simplu, după ce am terminat ma ridic și bag hainele de pe pat înapoi în dulap și i-au altele .
După ce mi-am ales hainele le imbrac imi pun o curea, părul mil las pe spate, imi iau tocurile, ma dau cu parfum iau geanta și eram gata.
Ma uitam toată casa după JungKook dar nu era nicăieri.
Ma duc în bucătărie să-mi iau un mare, iau un mar din cos și când dau să plece văd o scrisoare.
"𝘌𝘶 𝘢𝘮 𝘱𝘭𝘦𝘤𝘢𝘵 𝘱𝘶𝘴𝘵𝘰𝘢𝘪𝘤𝘰, 𝘢𝘮 𝘧𝘰𝘴𝘵 𝘤𝘩𝘦𝘮𝘢𝘵 𝘭𝘢 𝘧𝘐𝘳𝘮𝘢 𝘤𝘢 𝘢𝘶 𝘢𝘱𝘢̆𝘳𝘶𝘵 𝘯𝘪𝘴̦𝘵𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘭𝘦𝘮𝘦, 𝘯𝘦 𝘮𝘢𝘪 𝘷𝘦𝘥𝘦𝘮 𝘱𝘶𝘴𝘵𝘰𝘢𝘪𝘤𝘰"
Musc din mar și ma uit la scrisoare, o mototolesc și o arunc.
Ies din apartament și ma îndrept spre lift unde ma intalnesc cu Hoseok.
-Neața. Spune Hoseok somnoros
-Neața, dar ce e cu tine. Spun eu intrând în lift
-Pai aseara am fost în club și am venit la 5 dimineata și am prins doar o oră de somn. Spune Hoseok somnoros
Eu zambesc, se deschid ușile și ies, ne îndreptăm amândoi spre ieșire.
Ne ducem fiecare la mașinile lui și mergem pe drumuri diferite.
Gândul meu a fost nu mai la JungKook, a fost cea mai... fenomenală noapte pe care am avut-o vreodată.
Nici Mai nu mi-a oferit asa plăcere cum mi-a oferit-o el, săriturile lui fierbinti vocea lui senzuala, am fiecare imagine în minte.
Nici nu mi-am dat cu seamna cand am ajuns la firma, cobor din mașină și intru în firma.
Salut angajați și ma îndrept spre biroul meu.
Imi las geanta pe canapea și ma i drept spre geamul imens.
Ma uit la mormanul de dosare de pe birou și oftez.
Ma uit la ceas și era 08:12 , până la 10:00 cred ca le voi termina.
*𝘥𝘶𝘱𝘢̆ 𝘥𝘰𝘶𝘢̆ 𝘰𝘳𝘦*
CITEȘTI
5 Rules JJK//JK
Lãng mạn𝘈𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥:𝘈𝘮 5 𝘳𝘦𝘨𝘶𝘭𝘪 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘵𝘪𝘯𝘦, 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘒:𝘚̦𝘪 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘵 𝘮𝘢𝘪 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵 𝘈𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥:𝘝𝘦𝘪 𝘢𝘧𝘭𝘢, 𝘭𝘢 𝘶𝘳𝘮𝘢̆𝘵𝘰𝘢𝘳𝘦𝘢 𝘪̂𝘯𝘵𝘢̂𝘭𝘯𝘪𝘳𝘦 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘜𝘯𝘥𝘦 𝘥𝘰𝘶𝘢̆...