Opresc alarma și ma duc la baie sămi fac rutina, ma spal pe fata și pe dinți și după să-mi fac un dus.
După ce am terminat, ma uit spre ferestră și era puțin inorat.
Ma duc la baie să-mi fac rutina și după să ma pregătesc.
Ma întorc de la baie si ma indrept spre dulap să-mi aleg cu ce s-a ma îmbrac, deschid ușile de la dulap și ma uit printre haine aleg un costum alb, îl i-au și îl las pe pat, i-au și o pereche te tocuri albi și le las lângă pat.
Ma așez la masuta și ma apuc de machiaj și par
După ce am terminat , i-au hainele după pat și ma îmbrac.
Imi iau geanta cu lucrurile necesare și plec, închid ușa de la apartament și ma îndrept spre lift unde ma intalnesc cu Hoseok și zambesc.
-Buna dimineata zambaretule. Spun eu zâmbind
-Buna dimineata patron. Spune Hoseok
Intram în lift și așteptăm să coboare, ma uit la Hoseok și îi zâmbesc.
-Și cum e relația ta cu Lisa ? Spun zâmbind
-Super, ne înțelegem bine. Spune Hoseok râzând
-Ma bucur sa aud asta. Spun eu zâmbind
Iesim din lift și ne îndreptăm spre ieșire.
Ma urc în mașină și porneac spre firma, am presimtirea ca se va întâmpla ceva rau, dar sper ca va fi bine.
După 20 de minute am ajuns la firma, când ies din mașină îi vad mașină mătuși Bora zambesc și ma grăbesc sa intru.
În drum spre birou ma intalnesc cu Jimin.
-Buna dimineata Park, mătușa Bora e în biroul meu? Spun eu zâmbind timid
-Da va aștepta. Spune Jimin zâmbind
-Ok, poti te rog sa ne aduci două cafele cu lapte si ceva de rontait? Spun eu
-Da, desigur. Spune Jimin
-Ok. Spun și plec în biroul meu
Când deschid usa o vad pe mătușa Bora pe scaunul meu întors spre geamul imens.
-Ai întârziat domnisoara Kim. Spune Mătușa Bora serioasa
-Imi pare rau doamna Bora dar a fost trafic. Spun eu serioasă cu capul în jos
Ne uitam una la alta și începem să râdem.
-Cum am fost? Spune mătușa Bora
-Ca o adevărată patroana. Spun eu
I-a zâmbește și își așeza esarfa de la gat, se aude un ciocanit și intră Jimin cu o tava în mână.
Ne așeza cafele și platoul cu biscuiti, îi multumesc și placa.
CITEȘTI
5 Rules JJK//JK
Romance𝘈𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥:𝘈𝘮 5 𝘳𝘦𝘨𝘶𝘭𝘪 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘵𝘪𝘯𝘦, 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘒:𝘚̦𝘪 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘵 𝘮𝘢𝘪 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵 𝘈𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥:𝘝𝘦𝘪 𝘢𝘧𝘭𝘢, 𝘭𝘢 𝘶𝘳𝘮𝘢̆𝘵𝘰𝘢𝘳𝘦𝘢 𝘪̂𝘯𝘵𝘢̂𝘭𝘯𝘪𝘳𝘦 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘜𝘯𝘥𝘦 𝘥𝘰𝘶𝘢̆...