Ma trezesc ca imi sunase telefonul de zori, nici nu ma uit sa vad cine a sunat și răspund, când aud ce e nevoie urgent de mine la firma am sărit din pat.
Pe usa intra Jeon uitându-se la mine cum ma îmbrăcăm cu hainele de ieri.
-Ce e cu graba asta? Spune Jeon
-E nevoie urgent de mine la firma, și am nevoie de tine. Spun eu închizând nasturi de la top
-Pai și asa mergi, nu te schimbi? Spune Jeon uitându-se la mine
-I-am zis Daniellei să-mi aducă haine. Spun eu luându-mi telefonul de pe noptieră
-Stai sa ma schimb. Spune Jeon
-Arăți bine, imi place cum ești îmbrăcat, dar dacă tu vrei sa te schimbi, dar eu tot o iau înainte. Spun eu
-Haide sa mergem. Spune JeonIeșim din apartament și ne îndreptăm spre lift, apasă pe buton și așteptăm să coboare, deodată primesc un mesaj de la Jimin spunând că în 30 de minute am întâlnire cu domnul Juan Carlos Ferrero.
-Hai să-mi bag. Spun închizând ochi
-Ce mai e? Spune Jeon
-În 30 de minute trebuie să ma intalnesc cu domnul Ferrero. Spun eu
Usele se deschid și ieșim din lift. Urcam în mașină și plecam spre firma, sunt sigură că voi invazia și nu imi place gândul asta.
În 25 de minute ajungem la firma, ma dau fuga jos din masina si intru în firma, ma urc în lift si apas pe numărul etajului meu.
-Nu mai fi asa agitată 𝘱𝘶𝘴𝘵𝘰𝘢𝘪𝘤𝘰, o să ajungi la timp. Spune Jeon
-Nu, o să întârzi, si nu imi place deloc. Spun eu nervoasă
O vad pe Danielle si hainele pregătite si o mica gentuta cu machiaje, le iau repejor si îi zambesc si îi șoptește un "mersi" si fug la mine în birou.
Trag perdelele să nu se vada nimic si ma schimb cât pot eu de repede, ma machiez simplu ca nu mai aveam timp , parul mil fac într-un coc si imi las o șuviță în fata, imi iau pantofi si ies.
CITEȘTI
5 Rules JJK//JK
Romance𝘈𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥:𝘈𝘮 5 𝘳𝘦𝘨𝘶𝘭𝘪 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘳𝘶 𝘵𝘪𝘯𝘦, 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘑𝘒:𝘚̦𝘪 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘵 𝘮𝘢𝘪 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵 𝘈𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥:𝘝𝘦𝘪 𝘢𝘧𝘭𝘢, 𝘭𝘢 𝘶𝘳𝘮𝘢̆𝘵𝘰𝘢𝘳𝘦𝘢 𝘪̂𝘯𝘵𝘢̂𝘭𝘯𝘪𝘳𝘦 𝘥𝘰𝘮𝘯𝘶𝘭𝘦 𝘑𝘦𝘰𝘯 𝘜𝘯𝘥𝘦 𝘥𝘰𝘶𝘢̆...