Capitolul 10|Masa de Crăciun

75 7 0
                                    

*𝘥𝘶𝘱𝘢̆ 𝘤𝘢̂𝘵𝘦𝘷𝘢 𝘻𝘪𝘭𝘦*

Asta-i este ajunul Crăciunului, sincer imi era dor sa petrec sărbătorile cu familia.

Ma ridic de pe canapea și ma duc în camera mea, deschid dulapul și imi iau paltonul și ies din camera.

Ma incalt , iau cheile și plec din apartament.

Se deschid ușile liftului și intru, scot telefonul din buzunar și ma uit la ceas si era 14:17.

Stau câteva secunde cu telefonul in mana, și ma gandesc să o sun pe Rose.

Apas pe numele ei și aștept să-mi răspundă la telefon.

-𝘴𝘵𝘳𝘪𝘥, 𝘤𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘪.

-𝘉𝘪𝘯𝘦, 𝘦𝘴̦𝘵𝘪 𝘰𝘤𝘶𝘱𝘢𝘵𝘢?

-𝘕𝘶 𝘥𝘦 𝘤𝘦?

-𝘖𝘬, 𝘯𝘦 𝘷𝘦𝘥𝘦𝘮 𝘭𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘵𝘢𝘶𝘳𝘢𝘯𝘵𝘶𝘭 𝘊𝘢𝘧𝘦 27 , 𝘢𝘫𝘶𝘯𝘨 𝘴̦𝘪 𝘦𝘶 𝘪̂𝘯 10 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦.

-𝘖𝘬.

Inchid apelul si arunci sau deschis și ușile liftului, ies din lift și ma în drept spre ieșire.

Urc în mașină și pornesc la durm, ma opresc la o florăriile și iau 7 trandafiri albi.

La pun în spate și imi continu drumul până ajuns la cafenea.

După 5 minute am ajuns la cafenea, o văd pe Rose în fața restaurantului și zambesc.

Ma opresc în fața ei și îi fac semn să urce.

-Unde mergem, și ce-i cu trandafiri ăsta aici? Spune Rose

-Le facem o vizită parintiilor mei. Spun eu atenta la drum

Rose nu mai spune nimic și se uita la drum.

După 20 de minute am ajuns la cimitir, iau trandafiri din mașină și ma îndreptat spre mormantule lor.

Asez trandafiri pe piatra și ma uit la fotografie lor.

-Dacă va spun ce o să fac astăzi, nu va vine sa credeți, ma duc la mătușa Bora la masa de Crăciun. Spun eu zâmbind cu lacrimi în ochi

-Tu... Vorbesti serios? Spune Rose mirata

-Da, cred ca ar trebui să sărbătoresc Crăciun din nou, pentru părinții mei. Spun eu zâmbind la mormântul lor

Ma ridic mai ma uit încă odată la mormântul lor și plec la mașină.

*20 𝘥𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦 𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢̂𝘳𝘻𝘪𝘶*

Las cheile pe masa și ma duc la baie sami fac un dus și după să ma pregătesc pentru cina.

După ce am terminat dușul imi usuc părul, mil ondulez puțin și îl las pe spate.

Ma machiez simplu, plus nu avem timp pentru un machiaj strident.

După ce am terminat și cu machiajul scot rochia pregătită din dulap și o imbrac.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
5 Rules JJK//JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum