Capitolul 5|5 reguli

105 7 0
                                    

Ma trezesc pe ceva tare, deschid ochi și ma uit pe ce sunt.

Rămân suprinsa când vad ca am dormit pe pieptul lui, vreau sa ma ridic dar mână lui pe talia mea ma oprește.

Io dau la o parte încet ca sa nu-l trezesc, se foeste datând semn că se va trezi, imi strânge talia mai tare și ma apropie de el

Își baga fata în scorbura gâtului meu simțind cum buzele lui calda face conctat cu pielea mea rece.

-O doamne. Soptesc încet

Am simțit cum zâmbește, deodată ma ridică și ma pune în poala lui.

Se uita în ochii mei și zâmbește eu doar ma uitam la fel fara nicio emoție.

-Hai du-te și îmbrăcate trebuie să mergem la firma. Spune JungKook și ma sărută

Eu ma uit la el și dau din cap, ma dau jos din poala lui și merg la baie să-mi fac rutina.

Dupa ce termin rutina, imi iau halatul de baie și imi pun un prosop în cap.

Când deschid ușa de la baie îl văd pe JungKook în fata uși, ne uitam unul la altul și imi zâmbește.

Se da la o parte și ies, intru în camera și ma îndrept spre masa de machiaj.

După ce mi-am uscat părut și m-am machiaj simplu, ma duc sa ma imbrac.

Imi scot o rochie neagră cu spatele gol și o las pe pat.

Închid usa cu cheia  și ma imbrac cu rochia, iau o pereche de pantofi negri și le incalt.

Părul mil strâng într-un coc m-am cam săturat cu părul desprins.

Imi pun accesoriile, ma dau cu Parfum și eram gata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi pun accesoriile, ma dau cu Parfum și eram gata.

Imi iau geanta de pe pat și ies din camera, JungKook era pe canapea.

-Gata, mergem, vrei sa te las acasă? Spun eu

-Nu ma aștepta masina jos, hai sa te duc. Spune JungKook

-Nu pot să ma duc și singura. Spun eu zâmbind

-Nu se poate, hai te duc eu. Spune și ma ia de mână

Iau cheile de la Casa din ieșim pe hol, ne îndreptăm am doi spre lift, când se deschide ușile erau oamenii în îl, ma strâmb și întru.

Oameni ne face loc și ne punem în spate, JungKook ma pune în fata lui, ma simțeam asa micuța pe lângă el.

Oameni se uitau la noi și vorbeau între ei, ma uit la jungKook și era cu ochii închiși.

Se deschid ușile și ieșim, ne îndreptăm spre ieșire și o dubița neagră ne aștepta, ma simțeam ca în filmele alea de mafioți.

-Buna dimineața domnule Jeon. Spune un om

-Buna dimineata Han, o lasam pe doamna Astrid la firma 𝘎𝘰𝘭𝘥𝘦𝘯, după mergem să ma schimb, ok. Spune JungKook

5 Rules JJK//JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum