Z pohľadu Rachel
Sedela som na nepohodlnom sedadle v nemocnici.Vedľa mňa sedel Jack,ktorý mal tvár zaborenú v rukách a vedľa neho sedeli pán a pani Shadeovci.(čítaj:[Šejdovci])
Pani Shade žmolila v ruke vreckovku a opierala sa o rameno pána Shada(-[Šejda]).
Sedeli sme ticho a jedniné čo bolo počuť bol šum ľudí okolo nás.
Biele dvere,ktoré som hypnotizovala sa otvorili a vyšiel z nich lekár v bielom plášti.Snažila som sa vyčítať niečo z jeho tváre ale nič.....asi v tom mal prax.
Všetci sme sa naraz zdvihli zo stoličiek a čakali čo príde.
S kamenným výrazom si chvíľu listoval v Kathinej zdravotnej karte.Keď nám konečne venoval pozornosť mala som pocit,že celý čas ako som chcela vedieť ako sa má Kate som sa toho v tejto chvíly obávala najviac.
,,Slečna Shade stratila veľa krvi a sice sme jej dali trazfúziu nič není isté."
Pani Shade pomaly klesla späť na stoličku a spolu s ňou aj Jack.
,,A-a kedy...kedy budeme vedieť naisto či-či......"nedokázal dokončiť vetu pán Shade.
,,Ako som už povedal nič není isté."povedal neutrálnym hlasom doktor.
,,....A ak ma teraz ospravdlníte...
Musím ísť za ďalším pacientom."odvrkol a otočil sa na odchod.,,Debil"pomyslela som si.
,,A.....počkajte pán doktor.Môžeme ju aspoň vidieť?"povedal s malou dušičkou Jack.
,,Prepáčte ale pacientka musí byť momentálne v pokoji a sama.Jediný kto môže byť zatiaľ v jej prítomnosti je personál nemocnice."zamrmlal doktor a už ho nebolo.
A zase nastalo to trápne a mučivé ticho sprevádzané trýznením.
Z pohľadu Kate
......... ....... ............
............... .......Nie....nie!Neubližuj mi.Prosím...
NIÉÉÉÉÉÉÉ.....!!!!Trhlo mnou do boku a skoro som spadla z postele.Strašne mi treštilo v hlave.Bola som spotená a ruky som mala obviazané a zároveň jemne priviazané k posteli a cez ne mi išla tranzfúzia.
Nevidela som cez vlastné oči.Chvíľu mi trvalo kým som sa spamätala a došlo mi kde to som.V nemocnici.
Chcela by som vedieť kto ma zachránil.Komu som stála za to aby sa namáhal ma zachrániť.Asi to bola mama alebo otec.
Hlavou mi behali myšlienky o všetkom a o ničom,o všetkých no o nikom....až som zase zaspala a tam ma prenasledovala moja najväčšia nočná mora......zase