Z pohľadu Kate
Ako obyčajne som sedela na posteli a pozerala do blba.
Zrazu sa otvorili dvere.Nevedela som kto to je.Myslela som si,že je to sestrička ale nebola.
,,Ahoj!Ja som Dylan."
,,Čo tento chlapec robí v mojej izbe?!"v duchu som sa rozhorčila,no nevenovala som mu ani pohľad.
,,Prepáč ja som si iba pomýlil izbu."povedal.
,,Takže komunikácia nebude tvoja silná stránka..."podotkol.
,,No keď som už tu....tak sa tu chvíľu aj zastavím."pokračoval v konverzácii medzi ním a......a ním.(:D)
No zbohom.Nemohol sa proste otočiť a odísť?
Obišiel moju posteľ a vtedy sa mi naskytol pohľad naňho.
Bol na vozíčku.Mal pekné hnedé vlasy a aj hnedé oči...vlastne bol tak veľmi pekný ale niečo mina ňom vadilo....ale nevedela som čo.
,,Takže ani sa mi nepredstvavíš?....."
,,Fajn....tak si poradím sám."
povedal a prešiel pred moju posteľ kde bola zavesená moja zdravotná karta.,,Tak sa pozrime......
Kath!.......Katie Shade.
Máš prekrásne meno,zlatko!"
povedal podpichovačne.Vedela som,že ma chce iba vyprovokovať.
,,Vyzerá to tak,že sa budeme vidieť častejšie,pretože ja stále presne neviem kde je moja izba."povedal s úsmevom a odišiel.Prečo ja?Prečo nemôžem mať nikdy kľud?Ani v nemocnici.....
Z pohľadu tretej osoby
Dylan každý deň pravidelne navštevoval Kath,ktorá s ním sice nekomunikovala ale v duchu mu už povedala riadne ostré slová.
Dylanovi jej ignorácia nevadila.Naďalej ju podpichoval ale nemyslel to v zlom iba ju chcel prinútiť sa aspoň pohnúť alebo preukázať nejaké známky života.Už viac krát si myslel,že každú chvíľu mu riadne vynadá ale zatiaľ sa úspešne držala.Z pohľadu Dylana
Ako každý deň okolo obeda som išiel pozrieť moju ,,najlepšiu kamarátku" Kate ale cestou som stretol psychiatra,ktorý bol v nemocnici aby skontroloval psychiku ľudí po ťažkých nehodách.
Chvíľu navštevoval aj mňa,no v mojom prípade to nebola depresia....iba mierny šok.Pár dní som ležal na posteli rovnako ako Kate,no keď mi oznámili,že budem zase chodiť dostal som sa z toho.Popravde som cvokára vtedy vôbec nepotreboval.Potreboval som iba počuť,že budem zase chodiť a budem môcť znova pretekať.
,,Dobrý deň pán Johnson,môžete na chvíľu?"
,,No....práve som išiel za Kath ale ona ma aj tak nemá veľmi v láske takže jej to rozhodne vadiť nebude."povedal som.
,,Chcel som sa s vami poradiť."
,,Chceli ste sa poradiť so mnou?"
zvýraznil som to ,,so mnou" pretože ľudia,ktorý ma čoilen trochu poznajú vedia,že ja vždy vymyslím nejakú blbosť......alebo ešte väčšiu blbosť.,,Počul som,že pravidelne navštevujete slečnu Shade...tak som myslel,že by ste mi moholi pomôcť s jej liečbou."
,,Ako vám môžem pomôcť?"povedal som s širokým úsmevom na perách.
Teš sa Kath!Ešte sa zabavíme:)
Túto časť venujem IBellver,pretože aj keď sa osobne nepoznáme je to úžasné dievča,spisovateľka a kamarátka a pretože to vďaka nej je tento príbeh.Ďakujem ti za inšpiráciu:).A všetkým ostatným vám ju odporúčam.Má úžasné príbehy.Napr.:Faith,Revenge(Revenge je pokračovanie Faithu),Father please don't a práve začala nový príbeh Mirror reflection ;*
Papaaaaaa
P.S.:
Tá fotka úplne nevystihuje Dylana....Dylan je plný neočakávaným vecí,robí blbosti,a usmieva sa čo ten na obrázku nerobí ale lepšiu fotku som nenašla tak sa ospravedlňujem.A. ani nevyzerá ako som si ho predstavovala.Možno neskôr nájdem nejakú lepšiu ;).