Dni sa míňali a ja som zase mohla ísť domov.Už sa teším na moju posteľ a na moje súkromie,ktoré mi v nemocnici tak chýbalo.
~O pár dní~
Bola som doma sama.Mama bola v práci a otec niečo vybavoval.
Ľahla som si na gauč a pustila telku.Vonku niekto zazvonil na zvonček
S nechuťou som vstala a podišla k dverám.Skoro ma trafil šľak.
Stál tam Dylan.Už nepotreboval ani vozík ani barle.
Čo odo mňa ten magor chce?A...ako ma vôbec našiel?
Po tom incidente v nemocnici ma chvíľu nenavštevoval.Bolo to od neho milé.
,,Milé?!...Veď on za to môže!Není to milé....!Keby sa na druhý deň zjavil bolo by po ňom!Bolo to od neho rozumné!"
ozval sa môj vnútorný hlas a ja som s ním tentoraz súhlasila.Stál tam s kyticou kvetov.Bola prekrásna.
Usmial sa na mňa.
Pche....nech si nemyslí,že teraz príde s kyticou kvetov a všetko bude v poriadku.
,,.....Kath,mňa to veľmi mrzí.Nemal som zlé úmysly.Odpusť mi,prosím."
Pozrela som sa na neho a potom na kyticu.
Išla som ho práve poslať do riti ale mala som taký čudný pocit.Akokeby som mu ani nedokázala neodpustiť.
,,Fajn...!"povedala som a prevrátila očami.
Prečo?...Prečo som mu len tak ľahko odpustila?!
Dylan ku mne natiahol ruku s kvetami.Keď som si ju od neho brala naše ruky sa stretli.
Bolo mi to trápne ale našťastie sa to hneď skončilo.
,,Tak...tak poď ďalej."
,,Ďakujem."povedal a s úsmevom vstúpil dovnútra.
,,Kávu?"
,,Áno,ďakujem."povedal Dylan a vďačne sa na mňa usmial.
Vošla som do kuchyne a dala kyticu do vázy.
,,No,...vkus má"povedala som si a pousmiala sa.
,,Chceš si pozrieť nejaký film?"opýtala som sa keď som vošla do obývačky s dvomy hrnčekami kávy.
,,Prečo nie."
,,Dobre....takže.Máme tu 2.sériu Priateľov a Teória veľkého tresku.Potom Hancok,96 hodín a Duch...."
,,Hahahah...čo tak ten duch?Romantika nikdy nezaškodí."povedal Dylan so smiechom.
,,Fajn takže ďalej......"povedala som akokeby som nepočula jeho súhlas s filmom Duch.
(Duch je naozaj romantický film...ak by niekto nevedel;))
,,A čo tak tento?"opýtala som sa a ukázala mu nový horror,ktorý som včera kúpila.
,,Fajn,horrory ja rád.A navyše aspoň sa dostanem bližšie k tebe keď sa budeš musieť ku mne pritúliť aby si sa nebála."povedal a uchechtol sa.
,,Ty si debil!"rozhorčila som sa ale a pustila film.
Bol dosť strašidelný a v niektorých chvíľach som už-už chcela zaboriť hlavu do Dylanovej mikiny,no včas som sa zastavila.
Počas filmu mi prišla správa.
Zlatko,ja a tvoj otec sme museli narýchlo odcestovať kvôli práci.Zohrej si jedlo čo je v chladničke a ak by sa niečo dialo rýchlo mi zavolaj.Vrátime sa asi zajtra večer.Ľúbime ťa.
-mama-
Dylanovi som nič nevravela.Za prvé nebol dôvod a za druhé ešte by mi chýbalo aby sa o niečo pokúsil.
~~~
Keď sa film skončil bolo už pol desiatej.Bola som riadne vystrašená ale bol to super horror.
Narad prišli titulky.
Na brade som ucítila Dylanove prsty,ktoré mi hlavu otočili k jeho tvári a pritlačil si moje pery ne jeho.Nevedela som čo mám robiť.Chcela som sa odtiahnuť ale nedokázala som to.
Začala som spolupracovať a bozky mu opätovať.
Otočil si ma tak aby som ležala na gauči pod ním.
Jeho bozky boli najskôr jemné no potom boli vášnivejšie.
Začal mi vyhŕňať tričko a prechádzať mi rukami po holej pokožke.Z toho mi vyskočili zimomriavky ale bolo to príjemné.
Čo...?Čo to robím?Musím to skončiť než bude neskoro,aj keď mi to je proti srsti.
Odtiahla som od neho moje pery,no on si ich zase pritiahol k tým jeho.
Zase som sa od neho odtiahla a teraz úspešne a postavila sa.
,,Odíď...!"
,,Kath.....ja...."
,,Iba odíď."
Dylan sa postavil z gauča a ja som si naňho zase sadla (na ten gauč:DDD) a zaborila si tvár do dlaní.
Potom som už len počula buchnutie vchodových dverí.
Ahoj:).
Dúfam,že sa časť páčila:3.
Chcela som vám oznámiť,že vyskúšam takú vec,ktorú robia viacerí na wattpade.
Ak tu budú aspoň 4-5 komentárov dám ďalšiu časť.Ak nie tak asi skončím...Ale viem,že tu sú dve osoby,ktoré pravidelne čítajú tento príbeh tak uvidíme :) .Ahoooj