Z pohľadu Kath
,,Pozri na mňa zlato!"zakričal na mňa Dylan keď vošiel do izby.
Už nebol na vozíku.Bol o barliach.
,,Bravo......"povedala som znudene.
,,Mala by si byť za mňa rada!Pozri čo som dokázal za týždeň!"povedal Dylan.
,,Ale pozrime sa!Celebritka nám pyšneje!"podpichla som ho.
,,Takže to už vieš...povedala ti to tvoja mnou ohúrená kamoška?"
,,Nie...!"povedala som a hodila po ňom časopis kde sa vynímala jeho fotka.
,,Hehehehe....takže som už aj na obale časopisu."
Bol vo VŠETKÝCH časopisoch čo mi Rachel priniesla.
,,Áno,áno....si celebrita s veľkým talentom,ktorá je v každom časopise a teraz odíď."
,,Dobre ale zajtra som zase späť."
---------------------------------------------------
~O týždeň~
Huráááá....teraz budem mať od Dylana pokoj.Povedala som sestričke,aby obmedzila jeho prístup tu.Súhlasila,že mi pomôže.
,,Konečne budem mať trochu súkromia."
vydýchla som si a dala do uší sluchátka.Z pohľadu Dylana
Dnes za mnou bola sestrička.Povedala mi,že Kath ju poprosila aby som za ňou už nemohol ísť ale taktiež mi povedala,že mám na ňu dobrý vplyv takže za ňou môžem chodiť,len nie tak často.Vošiel som do jej izby.Mala zatvorené oči a v ušiach mala sluchátka takže ma nepočula.
,,Skvelé,aspoň to využijem."zachechtal som sa v duchu.
Rýchlo som jej priložil moju ruku k ústam.Trhlo ňou tak silno,že som musel odskočiť,pretože na mňa zaútočila.
Zrazu mi niečia ruka zapchala ústa.
Vrátili sa mi všetky spomienky na ten deň.
Ako som normálne prišla domov...ako som si chcela iba ľahnúť....no,spoza mňa sa vynorila ruka.Začala som sa metať,no nepomohlo to.Jeho zovretie nepovolilo.....ZACKOVE zovretie nepovolilo.....Strašne som sa zľakla a na neznámeho zaútočila.Rozhadzovala som okolo seba rukami až kým....
,,Kath!Kath kľud...to som len ja...."
Otvorila som oči a zahľadela sa do Dylanových.
,,Prečo si mi to urobil?"opýtala sa ma so slzami v očiach.
,,Ja...prepáč....."povedal som
Ja som sa nevedela ovládnuť a začala som plakať.
Dylanove ruky si ma privinuli tesnejšie k jeho telu.Hladil ma po hlave a utišoval ma.....
,,Ššššššš...to bude dobré.....
Prepáč.....nechcel som."(Myšlienky Dylana)
Nemohol som uveriť čo to s ňou urobilo.Nechcel som jej toto spôsobiť.Pochybujem,že jej reakcia bola len o tom,že som ju vystrašil...teda áno išlo o to,že som ju vystrašil ale...bolo za tým niečo viac.
Len pre poriadok.....
Od tamaď ako je z pohľadu Dylana všetko to je normálne z pohľadu Dylana okrem toho takým iným ,,úhľadným"písmom-to sú myšlienky Kath.Potom na konci som tam radšej napísala,že sú to myšlienky Dylana.Keby niekto aj tak nerozumel môže mi napísať ;).
A ešte som sa chcela opýtať či sa páčila pesnička z minulej časti;-).A ak sa nenačítala čo sa stáva často aj mne volá sa Stiches od Shawn Mendes;*.Papaaaaaaaaaaaa