Z pohľadu Kate
,,Ako sa má moje najcennejšie na svete?"povedal s iróniou Dylan.
Bože ako ho neznášam.
Veď ešte včera si o ňom básnila!
ozval sa môj vnútorný hlas.V duchu som na to prevrátila očami.Prečo ten hlas musí byť stále proti mne?!
,,Zlatko!"-dovnútra práve vošla moja mama a hneď za ňou oco.
Rýchlo ku mne pribehla a tuho ma objala.
,,Mami,oci...prepáčte mi to."povedala som so slzami na krajíčku.Už som sa išla rozplakať ked som si uvedomila,že je tu Dylan.
,,Dylan...buď tak láskyplný (píše sa to spolu?:0) a odíď."povedala som a zagánila naňho.
,,Veď som iba prišiel!"povedal a hodil na mňa psie oči.
,,Ty si Dylan?....Ja som Kathin otec.Počula som,že vďaka tebe Kath začala komunikovať....ani nevieš ako ti chceme s manželkou poďakovať."ozval sa môj otec.
,,Ani neviete s akým potešením som to urobil."
povedal a hneď som vedela,že myslel na obraz momentu keď mi hadra pristála v tvári a ja som prekypovala hnevom.Zlovestne som sa naňho zaškľabila.
On si iba pôžitkársky vychutnával moju zlosť
--------------------------------------------------
,,Kath!Veľmi som sa o teba bála.To mi už nerob!"
povedala Rachel keď ma na druhý deň prišla navštíviť.,,Rachel....mňa to mrzí ale....Ja..."
nedokázala som dopovedať vetu.Spomenula som si na to ako som rostrasenými rukami zobrala do ruky žiletku.
Ani neviem ako som sa ocitla na zemi v kaluži krvy.A potom.....som počula hlasy.....jeden patril Rachel a druhý?....znel mi veľmi povedome....bol to hlas.....Nie!Určite to nebol on.Z kade by sa tam zobral.Určite to bol iba výplod mojej fantázie.
,,Nie....Kath neplač!....Si v poriadku a to je hlavné."povedala a zovrela ma v objatí Rachel.
,,Na!...priniesla som tvoju mp3-jku a ešte pár časopisov.Viem,že som ti už pár priniesla ale......"usmiala sa na mňa Rachel
...Ja ju proste zbožňujem :3 .
,,Ahoj!Vidím,že tu máš návštevu."
Ah....prišiel Dylan......ZASE!
Chvíľu bolo trápne ticho ale potom sa ozval Dylan.
,,To ma ani nepredstavíš?"
,,Dylan...toto je Rachel.Rachel toto sú moje nočné mory osobne."
,,Teší ma."povedal so smiechom.
,,A-aj mňa...."vykoktala zo seba Rachel a iba naňho zízala.Dokonca mala trochu pootvorené ústa!
Čo?Prečo je tak vedľa?Žeby sa jej až tak páčil?
,,Rád som ťa spoznal Rachel,ale radšej prídem neskôr."rozlúčil sa s Rachel a mne iba venoval milý úsmev.
,,....Bola si z neho úplne vedľa!"povedala som so smiechom keď odišiel.
Rachel mi práve išla vysvetliť jej podľa mňa až prehnanú reakciu keď v tom.....
,,Prepáčte ale budete už musieť odísť.Návštevné hodiny sa skončili."vošla do izby sestrička.
,,Zajtra určite prídem zlato!"povedala Rachel a mrkla na mňa.
,,Ďakujem,že si prišla."
,,Za to neďakuj,macko."
-----------------------------------------------
Ležala som v posteli a počúvala moju najobľúbenejšiu pesničku.Je nádherná......
Povedala som si,že popri počúvaní tej najkrajšej pesničky akú poznám si popozriem časopisy,......
Chvíľu som si iba listovala a vtedy som došla k tomu článku.
Už som chápala prečo bola Rachel úplne mimo.Napdis:
Populárny a mladý motokársky pretekár a spevák mal počas závodu nehodu.Sabotáž?!
A....bola tam aj fotka.
Na fotke bol Dylan.......!!!
Priložila som tam fotku Rachel a pesničku,ktorú počúvala Kath ;*Ja sama mám veľmi rada túto pesničku.Veľmi ma inšpiruje <3.
A kebyže sa to nedalo načítať volá sa to stiches od Shawn Mendes:33