Hi!My name is.....-3.časť

44 5 0
                                    

Z pohľadu Jacka

Pani Shade ležala celá biela ako krieda v kresle.Jej manžel ju utišoval,no veľmi sa mu to nedarilo.

Pani Shade sa neisto postavila a pozrela sa mi rovno do očí.Chvíľu na mňa len tak pozerala až som si nebol istý čo mám robiť.

,,To ty si navine!Čo si jej urobil ty bastard?!Prečo prišla domov keď bývate spolu?!Celý čas bola len v depresiách od kedy prišla!"kričala.

Než som sa stihol spamätať pristála mi na líci poriadna šupa.

Prečo ma všetci iba fackujú?!

Dobre....ja veľmi dobre viem prečo a zaslúžim si to.

Než pani Shade stihla urobiť čokoľvek iné postavil sa medzi nás pán Shade a chlácholil ju.

Vtedy vošiel do miestnosti doktor.
,,Stihli sme to v poslednej chvíli.Jej stav je stabilizovaný ale ešte určite zostane na jednotke intenzívnej starostlivosti."

--------------------------------------------------

Za Kate som ísť nemohol.S Rachel som tu radšej zostať nechcel a ani s pani a pánom Shade tak som sa radšej pobral k východu.

Tam ma čakalo veľké prekvapenie.Pri vchode do nemocnice bol húf ľudí.....vlastne to boli ľudia z bulváru usúdil som keď som sa približoval.

,,Aký je Dylanov stav?Bude môcť pokračovať v kariére?"

,,Bude mať nejaké trvalé následky?"

,,Je to pravda,že jeho nehoda mohla byť vlastne sabotáž?"

Bože jak ja neznášam bulvár!

Ako tak som sa pretlačil cez nich a úspešne som sa dostal k môjmu autu.

Sadol som si do auta,dupol na plyn a celý čas myslel len na Kath a o tom ako to ďalej bude.

~O pár mesiacov~

Kath bola už mimo ohrozenia života,no nekomunikovala ani nechcela jesť.Iba celé dni sedela na posteli a takmer sa nehýbala.
Až jedného dňa jej niekto vošiel do izby.

Z pohľadu pacienta v nemocnici

Rukami som točil kolesá na vozíčku a pozoroval nemocničný ruch.Bol som pred dverami mojej izby.

Načiahol som sa po kľučke a stlačil ju.Ešte stále sa mi ťažko manévruje a otváranie dverí nie je o nič ľahké.

Vstúpil som,no na mojej posteli ležalo veľmi sympatické a pekné dievča.Jediné čo sa mi na nej nepáčilo bolo,že tam iba tak sedela...a ani sa na mňa nepozrela.

...Hneď som pochopil,že som si splietol izbu......No čo už.
Aspoň sa predstavím.

,,Ahoj!Ja som Dylan."

Love or DieOnde histórias criam vida. Descubra agora