Biri de çıkıp demedi 5 yaşında bebe böyle mi konuşur 3 yaş gibi falan neyse söylemiyorum ipucu verdim zaten eski bölümlerde düşünüp bulun 😝
Okuyamazsanız söyleyin hemen parantez açarım.
Sınır 60 bence yapabilirsiniz yorum da 50...
"Yani şimyi doyu mu aylayım ben, sen binim koyuyuycu meleyiym miysin? " Diye sordum şaşkınlıkla.
Ufak bir baş sallamasıyla onayladı beni. "Evet öyleyim. " Diyerekte cevabını kesinleştirdi.
Aynayı biraz daha kendime yaklaştırdım. "Şimyi diyoysuyn ki ben gefmişe döydüm."
Yine beni onaylayınca "Peyi seyn beyi nasıy koyuyoysun? Beyn hiç koyuymadym ki, hef vuydulay baya. " 19 yılda yaşamadığım şey kalmamıştı aç bırakılmalar mı dersiniz, 1 ay vücudumu kullanamamalar mı falan filan işte.
"Offff bu kesinlikle benim hatam, özür dilerim. Seni her korumaya çalıştığımda, güçlerini daha da arttırdılar ve sen büyüyorsun. Sen büyüdükçe benim senin üzerinde ki gücüm azalıyor. Küçükken seni korumak için çok büyük güçler kullandım. Bu da yavaş yavaş gücümü azalttı.
Mesela seni arabanın önüne attı o mal adam ama burnunun kanamasına bile izin vermedim. Buna daha da sinirlendi, seni aç bırakmaya başladılar. Yahu bir çocuğu hele de 2 yaşında ki bir bebeği 1 hafta aç bırakmak ne ya. Aklıma geldikçe kafayı yiyorum. Offf şu haline bak tam delirmelik."
Önümde bir sağa bir sola giden elleri, sanırım eldi onlar, sıkıp değişik hareketler yapan minik şey korkutucudan daha çok komiğe benziyordu.
"Peyi beyn seyi nayıl duyoyum." Bu sorumla bir anda durdu ve bana döndü. Yüz halini artık göremiyordum. "Buna tek cevabım geçmişe dönmeden önce gerçek formumu görmüş olman, diye düşünüyorum açıkçası."
"Geyfek foym faykıl mı? " Ahhh 5 yaşında ki halim hiç çekilmez bir konuşmaya sahip, resmen delirtiyor beni. Zihnim yetişkin olsa bile bütün vücudum çocuktu. Ne yaparsam yapayım 20 yaşında ki halim gibi olamıyordum. Az kaldı dilimi keseceğim, faykıl ne lanet dil.
"İnsanlar ölünce son anlarında bizim gerçek formumuzu görebiliyor. Bu yüzden gerçek fotmumum bu değil. İnsan ve ruhlar her zaman farklı bir görüşe sahiptir. Emin ol gerçek formumu görsen vücudun kaldırmazdı.
Ayrıca bizler sesle değil görüntütle konuşuruz. Beni görebildiğin her zaman seninle iletişime geçebilirim, demek oluyor. Göremezsen iletişimde yok demek."
"Ava bu haya geymiye döymeyiafıklamıyor."
"Bunu tam olarak bende bilmiyorum. Sadece diğerlerinden duyduğum üç beş efsane var. Bazılarında her bir kaç yüzyılda bir defa seçilmiş bir kişiye geçmişi değiştirme şansı verilmesi.
Birinde dünya felakete sürüklendiği için geriye döndürülüyor vs. diyende olmuştu. Diğeri ise bizim içimizde ki bir potansiyel koruma sayesinde korumamız gereken kişiye ne kadar bağlanıp, korumaya kendimizi ne kadar çok adarsak, böyle bir güce sahip olacağımız konusunda.
Ama hangisi doğru bende bilmiyorum. Tam olarak geçmişte ne oldu da böyle bir şey gerçekleşti."
"Şey oydu ımm, beyn iytiyay eytim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan -erkek versiyon-
General FictionBu kitap reenkarnasyon içerir. Abilerim kurgusudur. Tam mutlu olacağım beni seven kişiler varken kanser ile olan savaşımı kaybetmiştim demek çok isterdim ama hayır kanseri yenmiş olmama rağmen öğrendiklerimin acısıyla hayatıma son vermiştim tabii...