Evettt bu hiakyeye gelen ilgiyi görünce anladım ki problem bende değilmiş 🤭 bende diğer kitabım okunmayınca herhalde çok kötü yazıyorum falan dedim meğersem siz erkek versiyon seviyormuşsunuz çok iyi yazar mıyım bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım bu arada boyu ve kiloyu değiştirdim çünkü neyse ilerde anlayacaksınız ne demek istediğimi baya bir ilerde ama neyse işte 173 boy 44 kilo şuan diğer kitabıma da göz atarsanız memnun olurum hee bir de bol bol yorum yapın lütfen bu hikayelerin yazılma amacı yazımı geliştirip aklımda ki kurguları daha iyi bir şekilde yazmak keyifli okumalarBen her ne kadar istemesemde doktor yine "prosedür gereği" gerçek ailemi araştırmaya başlamıştı. İstemiyordum miss gibi yatağımda ölecektim, hop ordan mezarda sonsuz uyku intihara bile gerek yoktu, daha ne isteyebilirdim ki. Aman kime ne anlatıyorsam.
1 haftadır bir sonuç bulamamıştı, bundan sonra bulsada pek bir yararıma dokunmayacaktı. Boşu boşuna o aileye eziyet, o gün boyumun ölçüsünü gayet güzel almıştım ben.
Ailem sandığım kişiler bağırıp çağırıp çocuklarını istemişti, bende küçük emrah gibi mahzun mahzun kavgalarını izlemiştim. Mısır olmaması beni çok üzmüştü, ne yapayım yani ne güzel kavga ediyorlardı bir mısır verir insan peh.
Doktor zorda olsa bunun sorumlusu olmadıklarını ve en kısa sürede bulunacağını söyleyip onları göndermişti. Bu süreçte göz ucuyla bile bana bakmamışlardı, sadece abim biraz huzursuz görünüyordu.
Benim ismim de Uzaysa kesin bu huzursuzluk tam benden kurtuldu derken, yeni mirasçı geleceği içindi. Bu düşünce beni daha da keyiflendirirken, yorgunlukla nerde olduğumu umursamadan gözlerimi kapatmıştım. Yorgundum sadece ağrı kesicilere maruz kalarak uyumak istiyordum.
Bu olayın üzerinden 1 haftadan hallice zaman geçmişti. Hala bir haber gelmediğine göre umursamazlığıma devam edebilirdim. Son evre olduğum için odamdan pek dışarı çıkmıyordum. Bu yüzden de tüm gün yazılımla uğraşıyordum. Ölmeden dünyaya katkım olmasın mı benim aaaa.
Benim gibi bir deha şurda üç beş iyilik yapmasın mı. Sonuçta öğrendiklerimin bana bir yararı olmayacaktı, bari başkaları yararlansın.
Eski yazılımları inceledikten sonra onlar üzerinden başka yazılımlar yapıyordum ya da hatalarını bulup düzeltiyordum ya da daha iyi hale getiriyordum. Ahh be yaşayacak olsam bundan iyi para kırardım ben ama kısmet değilmiş naparsın.
Ben bilgisayara gömülmüş şekilde işlerimi hallederken içeriye doktor girdi. Hayır yani kapı çalda diyemiyorduk adama, doktordu. Belki çıplağım, oğlum sen ne diye giriyorsun benim odama neyse kalp kırmaya, kavga çıkarmaya gerek yoktu.
Başımı kaldırıp konuşmasını bekledim. İçim ne kadar geveze olsada dilim pek bir işlevsizdi. "Aileniz olabileceğini düşündüğümüz kişileri bulduk ve iletişime geçtik. Sadece yapmamız gereken dna testi sonra da ilik uyumu olup olmadığına bakmak. "
Hafifçe başımı olumlu olarak salladım. adam dediğim dedik biriydi. Yaw uğraştırma insanları dedikçe "prosedür" diyip başımın etini yemişti. Al sana prosedür benden uzak olsunlar yeter, çokta umrumda değil.
Şunun şurasında 1 yılım bile yok gelmiş yoruyor beni. Ne halin varsa gör, gelsinler boyumun ölçüsünü bir de onlardan alayım di mi. Ucube olduğumu bir onlar söylememişti, onlarda desin tam olsun, hatırları kalır yoksa aman diyim.
Şaka gibi resmen neyse neyse ben öleceğim nasıl olsa kafama ne diye takıyorsam, mezarıma bile gelmeyecek kişiler için kafa yoruyorum, aman aman ne büyük olay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan -erkek versiyon-
Ficção GeralBu kitap reenkarnasyon içerir. Abilerim kurgusudur. Tam mutlu olacağım beni seven kişiler varken kanser ile olan savaşımı kaybetmiştim demek çok isterdim ama hayır kanseri yenmiş olmama rağmen öğrendiklerimin acısıyla hayatıma son vermiştim tabii...