(6)

474 60 23
                                    

Jungkook kendi kıyafetlerinden Taehyung için bir kombin yapmış ve zorla Taehyung'a giymesini söylemişti.

Taehyung başta inkar etse bile Jungkook'un korkunç bakışlarıyla karşılaştığında, susmuş ve kıyafetleri alıp banyoya gitmiş ve giyinmişti.

İkisi de sonunda hazırlanmayı bitirdiğinde beraber evden çıkmak için sokak kapısının önüne geldiler.

Tüm yol boyunca, Taehyung Jungkook'un koluna yapışmış ve asla bırakmamıştı.

Diğer insanları tanımadığı için onlardan korkmuştu.

Ayrıca şehirdeki trafikte ona korkutucu gelmişti. Arabalardan yükselen korna sesleri onu rahatsız etmişti.

AVM ye yaklaştıkları sırada, ikilinin karşısına oldukça sevimli bir köpek çıkmıştı.

Jungkook köpeğin sevimliliği karşısında dayanamayıp eğilmiş ve köpeği sevmeye başlamıştı.

Köpek ise kuyruğunu sallayıp daha çok sevimlilik yapmaya başlamıştı.

"Ne kadar da sevimlisin sen?"

Jungkook incelttiği sesi ile köpekle konuşurken, Taehyung tek kaşı kalkmış, öylece ikiliyi izliyordu.

Taehyung öylece dikilmekten sıkılmaya başladığı sırada, uzanıp Jungkook'un yakasından kavradığı gibi cekiştirerek ayağa kaldırmaya çalıştı.
Daha fazla dışarda oyalanmak istemiyordu.

"Jungkook, gidelim hadi."

"Ya bi dur iki dakika! Köpek seviyorum şurada!"

Taehyung Jungkook'u çekiştirmeye devam ederken, köpek bunu anlamış olacak ki, Taehyung'a hırlamaya başlamıştı.

Taehyung korkuyla Jungkook'un arkasına saklanmıştı o an.

"Jungkook, birşey yap!"

Panikle çıkıştığında, Jungkook kıkırdamıştı haline. Köpek bir anda hırlamaya başlayınca Taehyung'un korkması onu güldürmüştü.

Taehyung, Jungkook'un onu köpekten koruyabileceğini düşünüyordu.

Ancak sorun şuydu ki, Jungkook'ta hala hırlayan ve üzerlerine doğru yürüyen köpek ile korkmuş ve gerilemişti.

Taehyung, Jungkook'u önüne siper ederken, köpek daha da hırlayarak üzerlerine yürümeye başlamıştı.

O sırada Taehyung, Jungkook'u şaşkına çevirecek bir harekette bulunmuş, kendisine hırlayan köpeğe karşılık vererek hırlamıştı.

Jungkook duyduğu komik hırlama taklidiyle beraber kahkahalara boğulurken, köpek daha da sinirlenmiş ve havlamaya başlamıştı.

İkili korkuyu iliklerine kadar hissederken, Jungkook kahkahalarını  bastırmaya çalışıyordu.

"Taehyung, saldıracak gibi.. kaçmalıyız bence."

Jungkook kafasını yavaşça arka tarafına çevirip Taehyung ile göz göze geldiğinde, Taehyung hızla koşmaya başlamıştı.

"Lan beklesene!"

Jungkook'ta Taehyung'un atağı ile beraber peşinden koşmaya başladı.

"Taehyung!"

Jungkook koşuşunu hızlandırırken, Taehyung'a yetişmeyi başarmıştı.

"Nereden gideceğiz? Nereden gideceğiz!?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WİZARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin