(4)

441 51 15
                                    

"Hah! Kıçımın büyücüsü! O sihirli güçleri olmasa böyle konuşabilir miydi acaba?! Egolu piç!"

"Seni duyabiliyorum Jeon!"

Taehyung'un bağırışını duyan Jungkook, şaşkınca kalakalmıştı olduğu yerde.

Doğru ya, o bir büyücüydü. Jungkook'u duyması normaldi. Sihirleriyle duymuş olmalıydı.

Jungkook sinirle tekrar bağırdı.

"Umrumda değil!"

"Bütün kurabiyelerimi yedin! Şimdi sorumluluk al ve bana kurabiye yap!"

Jungkook sinirlerinin biraz olsun dindiğini hissettiği anda, Taehyung'un tepesine çökmüş ve sayıklamaya başlamıştı.

"Ben anlamam!"

Taehyung bıkkınca söylendiğinde sinirle bir nefes verdi Jungkook.

"Banane ya! Hani sihirlerin vardı senin?! Kullan işte."

Taehyung kafasını iki yana sallamış ve reddetmişti.

Jungkook daha da sinirlendiğini hissederken, dayanamamış ve ellerini Taehyung'un saçlarına geçirmişti.

Saç tutamlarını sertçe kavradığı gibi çekiştirmeye başladı.

"Hayvan herif! Odun! Yedin tüm kurabiyelerimi! Şimdi de oturuyorsun pişkin pişkin!"

Taehyung her ne kadar canı yanmasa bile, acımış gibi davranıyor ve bağırıyordu.

"Aağh! Bırak be saçımı!"

Jungkook'un ellerinden kurtulmaya çalışırken, oturduğu koltukta öylece debeleniyordu.
Ancak bu durum aksine çok hoşuna gidiyordu.

Jungkook sonunda yorulmuş olacak ki, Taheyung'un saçlarını çekiştirmeyi bırakmıştı.

"Kalk dedim sana! Kalk ve bana kurabiye yap!"

"Jungkook."

"Ne?"

"Sabah söylediğim gibi, eğer yeterince okşarsan senin için kurabiye yapabilirim."

Taehyung'un yine sırıtarak söylediği şeyler, Jungkook'un tekrar kızarmasını sağlamıştı.

"İğrençleşme be!" Diye hiddetle çıkıştı Jungkook.

"Çok ciddiyim.."

Jungkook, yüzündeki kızgınlık gitmiş, yerine şaşkınlıkla Taehyung'a bakmaya başlamıştı.

"Gerçekten okşadığım zaman güçlerin aktifleşiyor mu?"

Taehyung aldığı soru karşısında iyice keyiflenirken, oturduğu koltukta daha da yayıldı.

"Evet. Güçlerimi o zaman kullanabiliyorum. Ve dilekleri gerçekleştirebiliyorum."

Tabii ki yalan söylüyordu. Taehyung istediği her şeyi, istediği zaman gerçekleştirebilirdi. O sadece fazla arsız biriydi. Ve Jungkook gibi saf biriyle uğraşmak onu çok eğlendiriyordu.

Jungkook tiksintiyle yüzünü buruşturmuş ve konuşmuştu.

"Hayır bunu yapmayacağım!"

"İyi, sen bilirsin." Diyip omuz silkti Taehyung.

"Gıcık!"

Jungkook'un bağırışıyla beraber Taehyung kıkırdamıştı.

Jungkook tekrar kaşlarını çatmış ve hoşnutsuz bir şekilde Taehyung'a bakmaya devam etmişti.

WİZARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin