"Eğer hızlı olmazsan neyi yiyeceğimi işte o zaman göreceksin Jeon." Demiş ve oyuncu bir şekilde göz kırpıp Jungkook'un yanağından makas almıştı.
Daha sonrasında pelerinini uçuşturarak salondan çıkmıştı.Jungkook arkasından öylece bakakalmıştı..
♤
♤
♤
İkili masada yemek yerken, Taehyung arsızca Jungkook'un yemek yiyişini süzdü.
Küçük dudakları büzülmüş, yanakları şişmiş ve kaşları çatık bir şekilde önündeki yemeğe gömülmüştü.
Taehyung artık Jungkook'u daha iyi tanımaya başlamıştı.
Jungkook ne zaman yemek yese, lezzetli olduğunu göstermek için kaşlarını çatıyordu. Jungkook'un bunu istemsizce yaptığının da fakındaydı ve bu Taehyung'a çok tatlı geliyordu.
Jungkook üzerindeki bakışları hissetmiş ve gözlerini Taehyung'a çıkarmıştı.
Taehyung sanki onu izlemiyormuş gibi hızla gözlerini kaçırmış ve önündeki tabağına vermişti ilgisini.
Sessiz geçen yemek, Jungkook'un sıkılıp konuşmaya başlamasıyla canlanmıştı.
"Taehyung sana yeni kıyafetler vereyim mi?"
Jungkook'un bunu söyleme nedeni, Taehyung'un evin içinde garip uzun peleriniyle dolaşması yüzündendi. Açıkçası kıyafeti biraz ürkütücüydü.
"Neden? Ben mutluyum kıyafetlerimle."
"Bu kıyafetler sence bu yıllar için biraz abartı ve garip değil mi? Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz tanrı aşkına?"
"Banane? Beni böyle çizen sensin? Neden şimdi rahatsızlık duyuyorsun?"
Taehyung haklıydı. Onu bu kıyafetle çizen Jungkooktu sonuçta.
"Gece seni bu kılıkta görsem korkarım Taehyung! Ayrıca dışarıya çıktığında insanların de düşüneceği hiç umrunda değil mi?"
"Dışarıya çıkmam olur biter Jeon. Benim insanlar gibi ihtiyaçlarım olmuyor. Ben sihirliyim, unuttun mu?"
Taehyung'un tek ihtiyacı olan şey, Jungkook'un yanında olmaktı. Jungkook'tan ayrı kalmayı hiç sevmiyordu.
Geceleri bile Jungkook odasına çekildiğinde, görünmez olup tüm gece onu uyurken izliyordu.Geceleri hiç uyumayıp Jungkook'u kendince koruyordu. En ufak kötü bir şey olacak olsa, müdahale etmek için tetikte bekliyordu.
Taehyung normal bir insan olmadığı için, asla uyumadan yaşayabiliyordu.Jungkook'un onu izlediğinden haberi olsa muhtemelen yine evden atmaya kalkacaktı.
"Yaa lütfen~ seni gündelik kıyafetler içinde görmek istiyorum Taehyung!"
"Olmaz. Ben pelerinimi bırakamam."
"Seni evde bu pelerinle dolaştırmayacağım Taehyung!"
Jungkook bu sefer emretmişti.
Ancak bu Taehyung'u ikna etmek yerine işi daha da inada bindirmesini sağlamıştı."Hayır dedim!"
♤
"İşte böylee! Çok yakıştı Taehyung!"
Jungkook'un çenesine dayanamayan Taehyung, sonunda pes etmiş ve sözünü dinleyip kıyafetlerini değiştirmişti.
Jungkook'un ona verdiği bol gri eşofman ve beyaz tişörtü giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİZARD
Fanfiction"Sikeyim! Bu ne?" ♤ Herşey Jungkook'un gizemli bir dükkandan tuval almasıyla başlar. Tuvalin sihirli olduğunu bilmeyen Jungkook, tuvale resim çizmesiyle hayatının en büyük şokunu yaşayacaktır. Semetae Ukekook