(3)

440 57 20
                                    

Yüzüne kapanan kapı ile kalın tınıdaki kıkırtısını saldı Taehyung.
Jungkook'un tepkilerini tatlı bulmuştu.

Özellikle tavayla saldırmaya çalışması çok hoşuna gitmişti. Her ne kadar tava onun canını yakamasada etkilenmişti.

Kapı üzerine kapandıktan sonra Taehyung hemen görünmez olmuş ve duvarların içinden geçerek tekrar eve girmişti.

Anlaşılan bir süre daha Jungkooktan gizli bu evde yaşayacaktı.

İki gün sonra~

Jungkook, tezgaha çıkardığı çeşitli malzemelerle, kurabiye yapıyordu.

Tezgahın ortasına yerleştirdiği derin kaba, malzemeleri tek tek ekliyor, ve çırpıyordu kurabiye karışımını.

Taehyung ise hala Jungkook'un karşısına çıkmamıştı. Çünkü tekrar evden kovulmak istemiyordu. Gizlice onu izliyordu.

Taehyung, Jungkook'un ne yaptığını anlamak için sessizce arkasından yaklaştı.
Ancak Jungkook'un ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı.
'Yoksa büyümü hazırlıyor?' Diye geçirdi içinden Taehyung.

Taehyung daha önce hiç kurabiye görmemişti. Ne olduğunu bilmiyordu. Bu yüzden Jungkook'un büyü yaptığını düşünmüştü.

Jungkook, arkasındaki bedenden habersiz, yüzündeki tebessümle kurabiye hamurunu hazırlamaya devam ediyordu.

Fırındaki kurabiyelerin mis kokusu bütün evde yayılırken, Jungkook fırın eldivenlerini takmış ve kurabiyelerin piştiğine karar vererek dışarıya çıkartmıştı.

Elindeki sıcak tepsiyi tezgaha bırakıp kurabiyelerin leziz kokusunu içine çekti Jungkook.

Kurabiyelerin biraz soğumasını bekleyecekti.

Taehyung, ağız sulandırıcı bu kokuya karşılık tepsiye bakıyordu. Kesinlikle ne olduğunu bilmediği bu şeyin tadına bakmalıydı.

Jungkook'un mutfaktan çıkmasını firsat bilerek hızla tepsiye yaklaştı. Tepsideki kurabiyelerin kokusunu daha yakından soludu. Bu şey her ne ise, gerçekten lezzetli görünüyordu.

Taehyung kurabiyelerden yiyebilmek için görünmez bedeninden sıyrıldı.
Görünür hale geldiği zaman, nesnelerle temas halinde olabiliyordu.

Tepsideki kurabiyelerden bir tanesini kaptığı gibi ağzına attığında, ağzında yayılan o hoş tat yüzünden gözlerini kapatıp, hoşuna gittiğine dair mırıltılar çıkardı. Kurabiyeler sıcak olsa bile, Taehyung'a işlemiyordu.

Dayanamayıp, ağzının dolu olmasını önemsemeden birkaç kurabiye daha attı ağzına. Yedikçe kendini kaybettiğini hissediyordu, daha fazla yiyordu.

Ancak tam o sırada arkasından gelen sesli bir küfür ile yerinde sıçramış ve içi kurabiye dolu şiş yanaklarıyla beraber arkasındaki küfür eden bedene dönmüştü Taehyung.

Jungkook mutfağa döndüğünde, kurabiyelerini yiyen bu adamı görmeyi beklemiyordu.

"Siktir! Yine mi sen!? Ne yaptığını sanıyorsun!?"

Taehyung gözlerini faltaşı gibi büyütmüş, tekrar Jungkook'a yakalanmanın verdiği korkuyla hemen tekrar görünmez olmuştu.

"Lan!? Nereye kayboldun!? Hemen geri dön! Çabuk!"

WİZARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin