"... Siktiğimin özürlüsü konuşmuyor, bok var sanki. Sürekli o adamı koruyup duruyor." Minho sinirle nefes verirken Changbin yanlarında duran Chan'a baktı.
"Ben de deneyeyim mi?"
"Sen sonra adamı sikiyorsun, olmaz."
"Biraz daha sabret, sen son plansın. Ben denerim yarın." Minho tek elini saçlarından geçirdi.
"Kardeşi ne zaman dönüyor?"
"İki ayı var." Minho iç çekti.
"Vaktimiz var mı pek emin değilim ama bekleyeceğiz, ya da abisini merak edip gelir." Changbin Chan'ı ayağıyla dürtüp dikkatini üstüne çekti.
"Nesi var bunun?"
"Gerginliğini mi soruyorsun? Şımarık piç istediği bir dakika gecikince kafayı yiyor, nesi olacak." Minho onlara ters ters bakınca Changbin kıkırdadı.
"Git şu dünkü çocuğu bul, o senin sinirlerini güzelce rahatlatır. Biz de Jisung aşk kocamı alır eve geçeriz." Minho anında ikna olup ayağa kalktı.
"Jisung'a dikkat edin." o odadan çıktığında Chan merakla Changbin'e baktı.
"Dün bara gittiğinde birine kucak dansı yaptırmış, çocuk taş gibiymiş falan..." odadan çıkmış olan Minho Jisung'a haber verdikten sonra hızlıca üstünü giyindi ve kısa sürede hazırlanıp evden çıktı.
Kısa bir araba yolculuğunun ardından önceki günkü bara geçip içeri girdikten sonra bir masa buldu yine, sessizce oturup siparişini verdi ve dansçıları beklemeye başladı.
Bir saat kadar beklemenin ardından dansçıların sahneye çıktığını gördüğünde tüm dikkati oraya kaydı, anında gözleri Hyunjin'i aradı.
Fakat Hyunjin sahneye çıkmadı.
Minho merakla bir buçuk saat daha bekledi onu, ama bütün dansçılar gitse bile Hyunjin gelmedi.
Oysa önceki gün Minho'ya her gün sahnede olduğunu söylemişti...
İçini saran merakla adımlarını önceki gün de Hyunjin'i sorduğu adama çevirdi, adam kenarda durmuş birileriyle konuşuyor ve onları not alıyordu.
Yanına ulaştığında adam işini bırakıp ona odaklandı.
"Hyunjin nerede?" adam iç çekip arkasındaki bir yeri gösterdi.
"Oraya geçin, sizi birisi yönlendirecek. Umarım Hyunjin'e zarar vermezsin." Minho hafifçe kaşlarını çatıp adama bakmayı sürdürdü fakat adam ona dönmedi, bu yüzden kendisi öğrenmesi gerektiğini düşünerek adımlarını adamın söylediği yere çevirdi.
Karşısındaki kapıyı açıp da içeri girdiğinde bir adam yaslandığı yerden doğrulup yüzündeki sırıtmayla ona yaklaştı.
"Lee Minho... Biz de seni bekliyorduk, size bir sürprizimiz var." Minho merakla önündeki adamı takip ederek üst kata çıktı, adam bir kapıya vardıklarında ona dönmüştü. "Uzun zamandır kimseyle ilgilenmiyordunuz, Hwang Hyunjin ile ilgilendiğiniz için de size onunla sürpriz hazırlamaya karar verdik." adam daha da geniş gülümsedi. "Fakat içeri girmeden önce belli bir ücret ödemelisiniz." Minho derin bir nefes alıp cebinden bir miktar, kendisi için düşük bir miktar, para çıkarıp adama uzattığında adamın gözleri parladı.
"Artık içeri gireceğim, çekil." adam kapıyı araladı.
"Ona istediğini yapmakta serbestsin fakat korumaların Hyunjin'in sorun çıkarmadığından emin olmak için orada beklemeleri lazım." Minho merakla içeri girdiktan sonra kapıyı yeni kapatmıştı ki gördüğü görüntüyle duraksadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer <Hyunho>
FanfictionLee Minho'nun dikkatini çekmek zordu, ve Hyunjin sadece Minho'nun dikkatini çekmeyecek kadar çekici bir dansçıydı. Minho direğe tutunmuş halde dans eden Hyunjin'i gördüğünde ve ona kucak dansı karşılığında isteyebileceği her şeyi teklif ettiğinde Hy...