PART 15 BRETTONIO

12 0 0
                                    

Sylvie: (sedi za svojo mizo, osredotočena na svoje delo)

Sylvie sliši nekoga prihajati po stopnicah.

Sylvie: (pogleda gor, presenečena, ko vidi Jakea) Jake, kaj delaš tukaj?

Jake: (živčen) Se lahko pogovoriva?

Sylvie: (vzdihne) Sredi primera sem, Jake.

Jake: Prosim, Sylvie. Ne bo trajalo dolgo. Samo nekaj minut potrebujem.

Sylvie: (nejevoljno) V redu, ampak hitro.

(Umaknejo se v tišji prostor)

Jake: Imel sem nekaj časa za premislek o vsem, kar se je sinoči zgodilo.

Sylvie: (prekrižanih rok) In?

Jake: Zavedam se, da sem ravnal impulzivno, in žal mi je, kako sem ravnal s stvarmi.

Sylvie: (vzdihne) Jake, opravičilo ne bo popravilo vsega.

Jake: Vem. Poglej, Sylvie, še vedno mi je zelo mar zate in Julie. In želim najti način, da stvari popravim, za oba in zanjo.

Sylvie: (nežno) Ni tako preprosto, Jake. Že nekaj časa se borimo in ne gre le za nedavne incidente.

Jake: To razumem. Mogoče pa lahko poskusiva s svetovanjem ali pa se zares pogovoriva o tem, kar naju muči. Nočem izgubiti družine.

Sylvie: (čustveno) Jaz tudi ne, Jake. Ne moremo pa vsega kar pomesti pod preprogo in pričakovati, da se bodo stvari čarobno izboljšale.

Jake: Vem. Želim delati skozi to, Sylvie. Želim popraviti stvari.

Sylvie: (s solznimi očmi) Tudi jaz to želim, Jake. A ne bo lahko. Toliko stvari je, ki jih moramo obravnavati in ozdraviti.

Jake: Ali lahko vsaj poskusiva, Sylvie? Ali lahko poskušamo popraviti stvari zaradi Julie in zaradi nas?

Sylvie: (pomolkne, nato vzdihne) Pripravljena sem poskusiti, Jake. Vendar ne gre samo za to, da poskušamo ohraniti videz. Potrebujemo resnično spremembo, resnično prizadevanje.

Jake: Obljubim, pripravljen sem poskusiti. Nočem izgubiti družine in vem, da sem zamočil.

Sylvie: (nežno) V redu, začnimo s svetovanjem. Lahko najdemo strokovnjaka, ki nam lahko pomaga krmariti skozi to zmešnjavo.

Jake: Hvala, Sylvie. Cenim, da si mi dal priložnost.

Sylvie: Ne pozabi, Jake, to bo trajalo nekaj časa. S tem ne moremo hiteti in pričakujemo takojšnje rezultate.

UNDERCOVER LOVE AT FIRST SIGHTWhere stories live. Discover now