06

35 5 7
                                    

Sabah abimin yüksek ihtimalle mutfakta birşeyleri kırma sesi yüzünden uyandım. Hızlıca yataktan kalkıp mutfağa girdiğimde en sevdiğim fincenımı kırdığını gördüm.

Beni gören Savaş yavaş bir şekilde kafasını kaldırdı ve yüzüme şirin bir şekilde sırıtarak "Ayyy canım kardeşim uyanmış. Günaydın" dediğinde içimden sabır çekmeye başladım ama pek işe yaramadı. "Savaşçık bak sana sinirliyim ve dövmek istemiyorum çünkü biliyorsun ki ben inanılmaz güçlüyüm yüzbaşı o yüzdennn..." Diyip bir duraksadım da ben daha neyi bekliyom ki dimi?

Savaş hala bana masum masum bakarken ben bir anda sırtına atladım. Bu arada ayağımızda terlikler olduğu için ve bardağı da tezgahın üstünde kırmayı becerdiği için no problem.

"Ya kızım bi uslu dur bak vallahi söz sana aynısını alıcam" dediğinde bağırarak "Salak mısın Cemile? Eğer aynısından bulabileceğini düşünsem zaten canın sağolsun der geçerim ama yookk sonuncuyu ben aldım ve sonra üretimden kalktı" diyip bir yandan da saçlarını çekiyordum ama buna hiç işlemiyo.

En son salona geçti ve beni hiç zorlanmadan koltuğa atıp gıdıklamaya başladı "Ya abi yapma ne olursun sonra yüzüm karışıcak mesleğimden olucam" dediğimde abim bu dediğimde daha çok gülüp beni serbest bıraktı.

Beni bırakır bırakmaz koltuktan kalkıp odama geçtim ve kapıyı kitledim. Sonrasında ise "Savaşçık hadi kahvaltıyı hazırla bende hazırlanıyım" dediğimde biraz surat asıp homurdanmıştı ama napalım o hazırlasın bir kerede dimi?

Bugün krem rengi kazak ama ön uzun kollu ve boğazlı olmasına rağmen hafif göğüs dekolteli altıma da asiyah dar pantolon giymiştim. Üstüme de siyah bir palto alıcaktım ama evin içinde öyle dolaşmıyıcağıma göre, neyse.

(Amara'nın kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Amara'nın kombini)

Hazırlanınca mutfağa girdim ve Savaş herşeyi dört dörtlük hazırlamıştı. "Seni alan yaşadı" dediğimde gülmüştü. "Hayırdır lan yoksa biri mi var? Normal değil bu tepki" dediğimde sadece bana baktı ve geri önüne döndü.

Normal şartlarda bu konuları açtığımda kimse olamaz benim hayatımda yengen felan olmuyacak kızım senin, ben askerim o kızı arkamda bırakıp perişan etmem gibi gibi bir nutuk çekiyordu ve ona bu konuda hak veriyordum ama şu anda sadece gülüp geçiyo hayırlısı.

"Heyooo yüzbaşı ne oldu he kim bu kız" diye imalar yapınca bana dönüp "Tam olarak bende tanımıyorum ve yarın akşam onunla yemek yiyicez. Bugün seninle güzel bir alışveriş yapsak?" dediğinde gülüp "Tabi emrinize amadeyim de kızla nasıl tanıştınız?" dediğimde gülüp "Bu kız biraz deli sana benziyo aslında arkadaşlarıyla DC oynarken bu C diyo ve arkadaşları da numara sallamalayıp yazmasını söylüyo. İşte sonra bana yazıyo felan derken konuşmaya başlıyoruz sonrası da bu işte" dediğinde "Vayy anasını be neyse hallederiz onu da birincisi sana dün verdiğim şahısın numarasını sorgulattın mı? İkincisi bu kız kaç yaşında ve mesleği ne?" dediğimde bana garip garip baktı.

FOTOĞRAFÇIM MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin