Hikayenin konusu ve bazı karakterlerin ismi değişmiştir.
Hikayeyi ilk yazmaya başladiğim tarih 2022 eýlül ayi konusunu degistirerek ve guncelleyerek tekrar baştan yazılmaya başlanmiştir
Hikayede geçen her şey A 'dan Z sine; kurumlar, yer ve mekan , kişiler ... birer kurgu olup hayal ürünüdür. Kurgunun bütün haklari bana aittir.
Tamamen benim kafamda oluşturulan bir evrende geçer
Hikaye uygunsuz içerik ; şiddet , cinsellik vb. İçermektedir.
İlk kurgum acemi bir yazarim ilerleyen bölümlerde kendimi mutlaka geliştiriceğime inaniyorum. Bir şans verirseniz sevinirim. Tabi bu kendimi gerçek bir yazar olarak gördüğümü düşündürtmemiştir umarim.
Şuraya başlangiç tarihleri alabilir miyim...
O halde giriş bölümü sizlerle
DOSTLUKTAN
ÖTE GÜLÜN
KORUYUCULARIBurasi dedikleri gibiymiş ; Issız bir sokak, bir korku evi , bir lunapark oyuncağı...
Bu hikaye ne yazikki benim hikayem değil. Bu hikaye Koruyucularin hikayesi. Ve bende bu koruyucularin başi gibi bişeyim. Orayi bende tam kavrayamadim. Gerçi yaşadiğim hiçbir şeyi düzgün kavrayamadımki. Bunu kavrasam nolur... Anlı cağınız hiç bir şey anlamamak . Kendimi bile ...
Ben kim miyim?
Ben Weradov'un 1. Varisi, Koruyucuların lisisi
Benan ailesinin göz bebeği
Cezlan'ın Karısı
Belur'un annesiyimYa da hiçbirşeyim ...
Bu benim , daha doğrusu bizim, ya da senin hikayenmi demeliydim. Aslina bakarsan bunlarin üçude yanliş cevaplar . Bu bir hikaye değil, masal hiç değil, heleki fabl hiç hiç değil. Bu bizlerin katliyamı
Hazırsanız başliyoruz ...
...
Yağmur yagiyordu ama bu bilinen yağmurlardan farkliydi , sadece bize değil weradov halkinada .... Yağmur sanki bu küçüçük daha doğali bir saat bile olmamiş bebeklerin içini dışını tamamen temizlemek ister gibi yağıyordu.
Malezga yâğmuru bilinen yağmurlarin aksine öyle normal sudan falan oluşmuyordu ; ağır su ve kıvılcımlardan olusan bir yağmurdu . Çok nadir görülürďü. Sadece Weradovda görülen eşsizliklerden bir tanesiydi...
Halk ise bu yağmur yağmaya başladiğindan beri sokaklara dökülmüştü, canlari yanmalarina rağmen. Çünkü bu doğa ötesi olayi kaçirmak istemezlerdi.
Kan kirmizisindan bir tik koyu olan bulutlar birbirlerine çarptıkça şiddetli gök gürültüsü oluşup gökyüzünün kararmasina sebep oluyorlardı . Yağan yağmurdaki renk her geçen salise karariyor ve ortaya muhteşem bir görüntü sunuyordu ...
O geceyi diğer gecelerden farkli kılan sebeplerden biriside buydu . Diğeri ise dünya'ya koruyucuları gönderecek olmalarıydı. Bu sefer onlarla ilgilenecek olan millet Türkler di.
15 bolüm bitirildikten sonra hikaye yayimlanmaya başlicak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dostluktan Öte Gülün Koruyucuları
FantasíaWeradov kırallığı evrenin tam ortasında bulunmaktaydı. Evrenin bir bütün halinde olmasını sağlayan şeydi... Weradov'un bir simgesi vardı Gül... Bu gülü koruması için her milenyum da kişiler görevlendirilir. Her bir kişi doğar-doğmaz ailesinden ayri...