madi's diary
11:46 pm
august 18th
𝘥𝘦𝘢𝘳𝘺 𝘥𝘪𝘢𝘳𝘺,𝘪𝘵𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘸𝘰 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘴.
𝘵𝘸𝘰 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘮𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘴𝘵𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨.
𝘵𝘸𝘰 𝘸𝘦𝘦𝘬𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘮.
𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘸𝘰 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘳𝘢𝘧𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦𝘳𝘰𝘯 𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘱𝘦𝘵𝘦𝘳𝘬𝘪𝘯.𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘮 𝘳𝘶𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨. 𝘸𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘥𝘢𝘺𝘴. 𝘬𝘪𝘢𝘳𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘳𝘦𝘤𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺.
𝘫𝘫 𝘩𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘢𝘳𝘢𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘰𝘩𝘯 𝘣 𝘥𝘪𝘴𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥. 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥, 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘯𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘭𝘦𝘱𝘵, 𝘸𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘮𝘪𝘴𝘦𝘥.
𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵. 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘴𝘢𝘺 𝘢 𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦, 𝘰𝘳 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦. 𝘬𝘪𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘱𝘰𝘱𝘦; 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘵𝘦𝘢𝘶 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴.
𝘪 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘩𝘺 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵. 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪 𝘨𝘰 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦, 𝘪 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘮𝘮𝘰𝘤𝘬 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘺 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘪𝘵 𝘪𝘯. 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦. 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘳𝘦𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮. 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘥𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘪𝘢𝘳 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭. 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘨𝘯𝘦, 𝘱𝘢𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘢𝘭𝘵 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘦𝘥, 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘫𝘫.
𝘪 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥. 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘪𝘯, 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘬𝘦 𝘰𝘧 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭, 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦, 𝘧𝘰𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘨𝘦𝘵𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬.
𝘪 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘩𝘪𝘮 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮. 𝘪𝘥 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘰𝘳 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘨𝘦𝘵 𝘮𝘢𝘥. 𝘪 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘮𝘦.
𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘰 𝘴𝘶𝘳𝘧𝘪𝘯𝘨, 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘱𝘪𝘤𝘬 𝘮𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘸 𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘦𝘳. 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘷𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘥𝘳𝘰𝘸𝘯𝘪𝘯𝘨. 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘴𝘪𝘹.
𝘪 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘨𝘰 𝘰𝘯 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘴. 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘬𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦. 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘷𝘪𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘳𝘵𝘩 𝘴𝘵𝘢𝘳 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘦𝘢𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘴𝘶𝘳𝘦, 𝘵𝘰 𝘥𝘢𝘥.
𝘸𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘷𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘦; 𝘬𝘪𝘢𝘳𝘢, 𝘱𝘰𝘱𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘪. 𝘪 𝘴𝘶𝘨𝘨𝘦𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘫𝘫, 𝘣𝘶𝘵 𝘱𝘰𝘱𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨.
𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘫𝘫 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯. 𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘣𝘦 𝘴𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘯𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨.
𝘫𝘰𝘩𝘯 𝘣 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘢 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘶𝘴. 𝘩𝘦 𝘸𝘳𝘰𝘵𝘦 𝘶𝘴 𝘪𝘯𝘥𝘪𝘷𝘪𝘥𝘶𝘢𝘭 𝘮𝘦𝘴𝘴𝘢𝘨𝘦𝘴. 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴:
madi, by the time you see this its probably too late. ive had a feeling that something like this would happen for awhile, but what i didnt expect is to take sarah with me. im sorry for taking your bestfriend from you. watching you two be so happy together was so pure. i hope you alays remember that im with you, okay? no matter what happens, we will always be together, in spirit. i pinky promise, mads. stay strong for me, and for jj. he needs you. i love you so much, see you on the other side sis.
𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘸𝘢𝘷𝘦 𝘰𝘧 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘦. 𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘶𝘭𝘺 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘴𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮.
𝘪𝘧 𝘪𝘮 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵, 𝘪 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺𝘳𝘦 𝘥𝘦𝘢𝘥. 𝘫𝘰𝘩𝘯 𝘣 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘮𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘩𝘰𝘱𝘦.
𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘱𝘢𝘳𝘵, 𝘩𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘳𝘦𝘣𝘶𝘪𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵?
madi.
YOU ARE READING
PINKY PROMISE - JJ MAYBANK ⁽¹⁾
Adventure- in which john b has a younger sister, but as they got older, they werent as close as you'd expect. madi never wanted to get wrapped up in her brother's treasure hunt. hell, she wanted nothing to do with it. but one day, things changed. ( jj x fem...