Lider

199 43 15
                                    

Yiğit 'tin gözünden

  Vera ' nın konuştuğunu duyunca ona doğru döndüm, sırıtarak çocuğu bakıyordu " sonunda be" dediğinde kaşlarımı çattım,ne dediğini anlamamıştım , " neyden bahsediyorsun sen ?" Dediğimde arkasına yaslandı ve gözleri ile çocuğu işaret etti "

baksana çocuğu ne hala sokmuş?" Dediğinde kahkaha attı,  " sonunda Efsun Kayalar kendini belli ediyor" dediğinde derin bir nefes aldım " bu iyi bir şey değil" dediğimde ağzına bir sarma attı " kime ve neye göre ?"

Dediğimde gözleri hala  çocuğun sakat bacağında bakıyordu" bana göre iyi değil Vera , unutma o bu işler için eğitildi ve eğer önüne geçemezsem, kendini kaybedecek " dediğimde hiç oralı olmamıştı,    " bana bak Vera " dediğimde Vera bana baktı,mavi gözlerinin içinedeki o haylaz çocuğu görünce kaşlarımı çattım," ne sen nede o kimseye karışmayacaksın, oda karşıtı mı sende engel olacaksın!"

Dediğime bunun bir uyarı olduğunu hemen anlamıştı, yüzünün düştüğünü görünce kendi kendime kızdım, kimsenin üzmesine izin vermediğim kızı kendi ellerim ile üzmüştüm, sandalyesini kendime doğru çekip kendime yaklaştırdım, kolumu kaldırıp başını göğsüme yasladım,

saçlarının arasına küçük bir buse kondurduktan sonra sadece onun duyabileceği şekilde kulağına doğru fısıldadım," özür dilerim güzelim,ama ben seni  kaybetme korkusunu bir defa  yaşadım,Vera ikincisini atlatamam" 

dediğimde güldü, " hıhı " diye bir ses çıkardı ve kolumun altından çıktı , ve yemeğini yemeğe devam etti , kapı açılınca oraya baktım, ve Vefa ile Efsun  gülümseyip, sohbet ediyorlardı. 

Efsun ' nun saçları ıslaktı gözleri bir an beni buldu ve tekrar önüne baktı, Vefa ile aynı masada oturdu ve yemek yediler,  Efsun gülümsüyordu . " Bunlar Vefa ile nereden tanışıyor?" Diyen Vera ' ya verecek bir cevabım yoktu.

Efsun Kayalar' dan devam

Sıcak su bedemi her saniye daha da gevşetiyordu.  Derin bir nefes aldım ve en dibe doğru ilerledim, içinde bulunduğum  havuz baya genişti ,tepedeki atlama tahtası, kenarımdaki kurulanma yerleri,ile güzeldi, suda bir hareketlenme hissedince daldığım derin noktadan yukarı çıktım ve tanıdık sima İle affaladım.

"Vefe abi " dediğimde yüzümdeki şaşkınlık sesime yansımıştı, alına gelen saçları ıslanmıştı,su damlacıkları geniş omuzundan aşağıya ilerliyordu. Sanırım sadece altında kısa bir şort vardı, üstünde hiçbir şey yoktu. " Efsun ?" Dediğinde oda benim kadar şaşkındı, " kız sen öldün mü?" Dediğine evet anlamında kafamı salladım,"sen ?" Dediğimde evet anlamında kafasını salladı." Ben ne olduğunu anladım."

Dediğimde dinliyorum der gibi bir kafa hareketi yaptı," ben öldüm, senin de zaten cennete gitme olasılığın yoktu,ya kesin şimdi bizde cehennemdeyiz." Dediğimde kaşlarını çattı,sonra ise yalandan bir kahkaha attı. " Çok komik ." Dediğinde " evet öyle dedim . Gözleri biraz etrafı taradıktan sonra işte o can alıcı soruyu sordu, " Eyüp nerede?" Dediğinde içinde bulunduğum su soğudu yada ben soğudum," öldü " dediğimde kaşlarını kaldırdı,

"Efsun,ölen ölmeyip buraya geliyor, Eyüp belki buradadır." Dediğinde olumsuz anlamda kafamı salladım. " Vefa abi, ben onu kendi ellerim ile gömdüm, onu yıkadım, kefene sardım, Vefa abi o öldü." Dediğimde sesim sonlara doğru kısıldı. Vefa abinin gözündeki o üzüntü,  gerçekti ,oda üzülüyordu ,

" nasıl oldu ?" Dediğinde havuzun içinden çıktım, su damlaları,tenimden aşağı doğru ilerledi, " izninle " diyip giyinme kabine gidip üstümü değiştirdim. Siyah bol bir sweat ile eşofman giydim, dışarı çıktığımda Vefa abide , giyinmişti ve beni bekliyordu.  Vefa abi Eyüp ' ün en yakın dostuydu, Eyüp yıldönümümüzde  beni Vefa abinin yerine götürmüştü ve bizde öyle tanışmıştık.

MUM IŞIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin