Merhaba sevgili okurlarımm hoş geldinizz nasılsınızzz iyi misinizzz ve evet yenii bölüm şimdi sizler ile sizden ricam lütfen hayalet okuyucu olmayın votelerinizi ve yorumlarınızı unutamayınnnn hepinize kocaman Sarılıyorummm ve iyi okumalar diliyorummm 🫂~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Değişirdi her insan mutlaka bir gün değişirdi .
Alaz' ın gözlerindeki kurnaz ifade ile derin bir nefes aldım, Alaz hamlelerini her daim açık oynayan biriydi, gizli saklı iş yürütmezdi, dişe diş kana kan diyen biriydi.
" Ne istiyorsun ?"sesimdeki bıkkınlık yüzüme de yansımıştı , cidden şuan ne onu nede onun kelime oyunlarını kaldıracak halim vardı.
" Kısa kes ve saadete gel" kurduğum cümlenin ardından gelen kahkaha sesi ile derin bir nefes aldım. Cidden çekilemez biriydi Alaz, gözlerim önce yerdeki bıçağa ardından ise Alaz ' ın boynuna çarptı.
Aklıma gelen düşünce ile gülümsedim .Alaz' da ne düşündüğümü anlamış olacak ki yüzünde soğuk bir gülümseme oluştu.
" Denemeye bile kalkışma ufaklık" diyen sesi ile gülümsedim.
" Çok geç" dememe kalmadan atak yapan Alaz ile savunma pozisyonuna geçtim.
" Sonun benim elimden olacak ufaklık"
"Sonumu getireceğini düşündüğün o zihnini tek kurşun ile patlatacağım."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şimdiki Zaman
Alaz' ın gözleri artık bana değil karşısındaki adama bakıyordu , gözleri önce adamın bedenini sonra ise boynunu buldu .
" Efsun" diyen Yiğit ile ona baktım , gözlerinde anlam veremdiğim bir ifade vardı, kıskançlık değildi öfke değildi ama neydi bende bilmiyordum.
" Efendi_?" Demeden tüm yemekhaneyi saran çığlık sesi ile herkes neye uğradığını şaşırdı.
Kulağıma gelen sesin sahibini tanımıyordum , sadece genç biri olduğuna emindim .
" Elis?" Diyen Yiğit' tin sesinde telaş vardı , gözleri aradığı kişiyi bulamamanın korkusu ile kapladı, aniden ayağa kalkması ile dışarı çıkması bir oldu .Elis demişti çığlığın sahibi Elis denilen kız mıydı ?
Aniden gelen sren sesi ile ve hemen ardından gelen uyarı anonsu normal değildi bir şeyler yolunda gitmiyordu .
"TÜM BLOKLARIN VE BLOK LİDERİNİN DİKKATİNE :
TESİSİMİZE GİREN YABANCI KİŞİ SEBEBİ İLE TAM ŞU ANDA ŞİMDİ ARAMA YAPILACAKTIR!
LÜTFEN ŞİMDİ TÜM BLOKLAR VE BLOK LİDERİ MASASINA VE YERLERİNE GEÇSİN !
Anonsun ardından diğer tüm blok liderleri bloklarını yerlerini geçmesi hakkında talimatlar verirken bloğumdaki herkesin gözleri bana döndü,
Ne der gibi hepsine göz gezdirdiğimde hepsini bir gülme tutu .
" Her şeyide devletten beklemeyin lütfen" dememin arından herkes yerlerine geçti.
~yazarın anlatımı ile ~
Binlerce insan aynı amaç, art arda duran insanları temsil eden adlarının yerini artık 4 rakam ele almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUM IŞIĞI
Teen FictionHadi bize bir ışık yak ,bu karanlık hikayede yüzümüze vuran tek ışık deney ışıklarıydı. İntihar edenlerin, ölmediği ama yaşamak bile denilmeyeceği bu hikayede kendine bir sayı seç, çünkü bundan sonra sizler 4 rakamın ardında yatan kişilersiniz.