Merhaba sevgili okurum birkaç gündür kitabı salamıştım bayramdı sınavlardı derken uzun bir süredir bölüm atmadığımı fark ettim bu yüzden senden çok özür dilerim bölüm pek içime sinmedi ama yinede attım . Bol bol yorumu ve oyunu bekliyorum güzelim iyi okumalar dilerim balım
Çoğu kişi bana bakıyordu, az önce sırf bana ters bir hareket yaptı diye birini öldüren bir katilim vardı, aslında düşününce güzel bir fikirdi , canımı sıkan herkesi öldüren bir katil.
Bunu düşününce içten içe gülumsedim, yerdeki çocuğun yüzünde oluşan morluklar ile ayağa kalktım ve üzerine doğru eğildim.
Çocuğun ten rengi bembeyaz olmuştu ve yüzünde yavaş yavaş morluklar çıkıyordu, elim o morluğun üzerine değdiği an morluk şişmeye başladı.
Morlukların yerini şişkinlikler almaya başladı.
Yiğit ' tin gözünden
Ellerimi göğüsümün altında birleştirdim ve Efsun ' nu incelemeye başladım. Gözlerinde hiçbir duygu yoktu, ölü gözleri ölü bir bedeni inceliyordu, ela gözlerinde ki bütün renkler solmuştu ,rengarenk gözleri siyah beyaz bakıyordu dünyaya.
Ela gözleri önce çocuğun yüzünde gezindi, gözleri çocuğun her zeresinde gezindi, çocuğun yüzündeki şişkinliklerin sebebini kimse bilmiyordu , muhtemelen Selin ' de ne olduğunu bilmiyordu .
Efsun ' nun kaşlarını çattığını görünce bende kaşlarımı çattım, bir şeye mi sinirlenmişti yoksa bir şey mi canını sıkmıştı? Bilmiyordum duvarları yine benim en büyük çıkmazım olmuştu.
Bütün bilinmezliklerim onunlaydı, bütün soru işaretlerim onunlaydı. Ve o hiçbir zaman benimle birlikte olmamıştı.
Çocuğun aniden kafasını kaldırması ile yemekhanede büyük bir çığlık sesi yankılandı, gözlerim Efsun ' nun yüzünde takılı kaldı, ela gözlerinde hiç korku yoktu , hiçbir tepki vermemişti ne korku nede şaşkınlık hiçbir şey yapmadan öylece çocuğa bakıyordu.
Ölü gözleri çocuğun kahverengi gözleriyle kesişiyordu, çocuğun kafası tekrar yere yığıldı, yüzü kıpkırmızı oldu ve saniyeler içinde can verdi.
Neden böyle bir şey olmuştu bilmiyordum ve Selin ' ninde bildiğini sanmıyordum. Kapının açılması ile gözlerim Efsun' nun üzerinden çekildi. İçeriye giren görevliler ile ayağa kalktım , Efsun' nun gözleri benim üzerime kaydı ve ela gözlerinde hiçbir duygu kırıntısı yoktu.
Gözlerimi gözlerinden çekip dışarı çıktığımda karşımda ki kişi ile kaşlarımı çattım,bunun ne işi vardı burda ?
" Ne halt yiyorsun ortaklıkta?" Dediğim an yüzünde haylaz bir gülümseme oluştu.
" Canım sıkıldı, birazcık görünmek istedim" dediği an kaşlarımı çattım,
" İyi halt yedin, eğer biri seni burda görürse ne olacağını biliyorsun değil mi?" Dediğim an gözleri kameralarda gezindi, " doktor o işi haleti" dediği an kolundan tutup odama doğru ilerledik .
Etrafta kimsenin olmaması işime gelmişti çünkü şuan yanımda yasaklı madde taşıyordum , " nasıl dışarı çıktın ?" Dediğim an durdu ve etrafına baktı, sonra ise kulağıma doğru eğildi.
" Birinin yardımı dokundu diyelim" dediği an kaşlarımı çattım, " kim yardım etti?" Dediğimde omuzlarını silkip yürümeye devam etti .
Gözlerim sürekli olarak kameralara değiyordu, umarım Selin işini iyi yapmıştır, " şu uzun saçlı kız Efsun ' du değil mi?" Dediğinde sesinde büyük bir ima vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUM IŞIĞI
Teen FictionHadi bize bir ışık yak ,bu karanlık hikayede yüzümüze vuran tek ışık deney ışıklarıydı. İntihar edenlerin, ölmediği ama yaşamak bile denilmeyeceği bu hikayede kendine bir sayı seç, çünkü bundan sonra sizler 4 rakamın ardında yatan kişilersiniz.