12

21K 2.1K 709
                                    

Haiii ben geldiiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Pantolonumu ayakkabılarımı çıkartarak giymeye çalıştığımda, Komutan Kim iç geçirerek önümde çömeldi. 

Tek ayağımı kaldırıp botumu çıkarttığında dengede kalabilmek için ona tutunmak istesem de ellerimi arkamda abanarak yaslandığım duvara iki yandan yerleştirdim.

"Komutanım, ben hallederim, lütfen zahmet-"

"Şşşşh!" diyerek pantolonumu bacağımdan geçirdi. Ayağımla botumun üstüne bastığımda, bu kez diğer ayak bileğimi kavradı ve botumu çekerek ayağımdan çıkarttı. Pantolonumu giydirdiği anda çöktüğü yerden doğrulmadan tek bir atik hamleyle yukarıya doğru pantolonumu çekiştirdiğinde kalbim tekledi.

Ben pantolonumu düzeltip düğmesini bağlayıp fermuarımı çekerken, komutan Kim'de botlarımı ayaklarımdan geri geçirdi ve bağcıklarıma kadar bağladı.

"Çok zahmet verdim, özür dilerim ve teşekkür ederim komutanım." diye mırıldandığımda yavaşça çöktüğü yerden kalkıp kendi pantolonunu düzeltti. "Bir daha ki sefere yapacağın sakarlığı affetmem." dedi derin sesi eşliğinde.

"Fırla şimdi, doğruca koğuşuna." diyerek tuvaletten çıktığında peşinden gittim.

"Şey, komutanım zemini sileyim hemen gidiyor-"

"Bırak zemini, hallettiririm onu ben. Doğruca koğuşuna." diyerek kaşlarıyla kapıyı gösterdiğinde ona hızla asker selamı verdim. "Emredersiniz komutanım." dedim ve kapıyı açtığım gibi ofisinden çıktım.

Koğuşa geçer geçmez Hoseok'un yokluğundan dolayı iç geçirdim. Sabaha kadar nöbette olacaktı.

Kıyafetlerimi tuvalette değiştirdikten sonra yatağıma yığılıp kaldım. Yastık kılıfımın içine sakladığım telefonumu çıkartıp kapalı olan telefonumu açtım.

jungkook:

aşçıya sorsam da söylemedi
kim olduğunu öğrenemedim

V:

tüh öyle mi olmuş?

jungkook:

kim olduğunu merak etmiyorum artık
kim olduğunla da ilgilenmiyorum

V:

neden?
hani kim olduğumu bulacaktın
iddialıydın bu konuda

jungkook:

bulamıyorum
ipucu da vermiyorsun
artık bulmakta istemiyorum

V:

ipucu mu istiyorsun?

jungkook:

vermiyorsun ki...

V:

çok yakınından biriyim;)

jungkook:

rastlaşıyoruz sürekli değil mi?
ama ben kim olduğunu bilmiyorum bile

V:

evet, rastlaşıyoruz
az önce rastlaşmışızdır belki
mesela az önce
yanımdaydın|

OBSESSED COMMANDER • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin