Deel 11

82 3 4
                                    

Pov robbie:

e-echt? Lo ik hou van je maar dit kan niet.. Ik bedoel je bent me alles en en en je bent zo mooi en me liefste en ze zoent me weer en dit kan ik niet stoppen ik bedoel dit is zo goed en en ... ugh ik haat dit. Maar lo ff serieus. Ik hou van je echt waar maar hoe gaan we dit doen zonder ruzie of iets? Ik weet zeker dat jou pa gaat flippen en de rest al helemaal!!!  tenzij we stiekem een relatie nemen maar fan kunnen we niks in het openbaar doen.. Lo wat moeten we nou?!?!?!?!? Je weet wat ik wil dus denk er over na oke? Dan gaan we eerst door met de opdracht oke? Ik geef haar nog snel een kus want kon de verleiding niet weerstaan oeps... we gaan door we gaan een foto maken van een dartbord in een cafe en dan is de tijd al op iets te lang met elkaar bezig geweest denk ik..

Pov lola:

Hij is zo lang stil kut.. Heb ik iets verkeerds gezegd? Uiteindelijk zegt die e-echt? Tuurlijk domme lul anders zeg ik het toch niet dacht ik teminste maar goed op een gegeven moment zegt die ik hou van je lo dat weet je maar het kan niet.. Mijn hard breekt in 1000 stukjes. Ik vind het zo kut. Ik hou van hem en ik kan hem al 3 weken me hoofd niet uit krijgen. Hij vraagt hoe we dit gaan doen ja weet ik veel!!! Ik wil gwn een fk relatie alleen ruzie met pap heb ik ook geen zin in ik weet het niet. Hij zegt dat we stiekem rela kunnen nemen ik wil dat zo graag maar ik wil ook niks geheim houden.. Hij merkt dat ik in me gedachten zit dus hij zoent me ineens alweer en omg dit is zo ah!!!!  ik blijf heel de tijd nadenken ik weet het gwn niet. Ondertussen zitten we weer op de scooter naar een cafe voor een dartbord. Ik weet het allemaal ff niet meer heb sinds die zoen geen word meer gezegd. Ik weet het allemaal gwn even niet ik ben zo aan het twijfelen.

Pov matthy:

We zijn weer allemaal op kantoor lo is zo stil.. Zal robbie iets gedaan hebben? Eerst die video afmaken en daarna maar ff vragen, *oke iedereen is terug hoeveel punten heeft iedereen?*

Matthy en roel hebben 5 punten

Koen en milo 4

En lot en robbie 3

Milo roept hoe hebben jullie er maar 3 hebben jullie lopen tongen ofz!! Ik zie lo weg rennen dus we zetten de opname stop. Ik laat der wel ff ondertussen check ik insta en zie ik een foto voorbijkomen waarvan ik niet hoopte dat ik die ooit zou zien. ROB EN LO ZIJN AAN HET ZOENEN?!!?!?!?!?!???! ROB EN  LOLA HIER KOMEN NU!!!!! Als ze beneden komen kan de hel beginnen...


Ah wat een kut deel.. maar goed hey! Nog 3 examens te gaan en dan kan ik weer meer en beter schrijven!!!
Laat ff read achter en zie jullie later kusjes❤️

Geadopteerd door een stelletje mongolen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu