POV lola:
Hoi Ik ben lola en Ik ben 16 jaar oud ik zit al sinds mijn vierde in dit weeshuis mijn ouders hebben een ongeluk gehad waardoor ze zijn overleden en voor de rest heb ik geen familie. Daarom ben ik in dit weeshuis gekomen en moet ik wachten tot ik wordt geadopteerd. Ik zit zoals altijd op mijn Kamer. Het is een kleine maar knusse Kamer. Ik heb niet zo heel veel er staat in bed een bureau en versiering en een radio maar voor de rest ook niet veel. Ik zit een beetje te tekenen want Ik was gisteren jarig en heb dus papierblok gekregen. Ik hoor heel veel stemmen veel mannenstemmen? Ze komen dichterbij en ineens wordt er op de deur geklopt. Daar staat lies onze baas oftewel zij bepaalt of ik geadopteerd wordt ja of nee. Daar staan 5 jongens Ik denk tussen de 30 en 40 denk ik hoor. Hé lola deze jongens komen kijken of ze die kunnen adopteren. Ze komen mijn Kamer in en lies gaat weg. Er komt een blonde jongen naast me zitten hoi Ik ben matthyas maar noem me maar matthy of matt! en Ik ben 35. Ik geef hem een hand en zeg lola en ik ben 16. Wij willen jullie heel graag adopteren het klinkt Misschien een beetje raar 5 jongens Maar we hebben een YouTube kanaal. ze leggen nog wat dingen uit en dan vragen ze of ik mee wil ik zeg dat ik mee wil. Je gaat eerst altijd een weekje ergens wennen dat heb ik nu al best vaak gehad dus eerst altijd een weekje wennen en dan kan je kijken of het echt wel zo leuk is als dat je dacht dat het wordt. Ik pak mijn spullen in voor deze week en ga met ze mee.
POV Matthy:
Vandaag gaan we kijken naar dit iemand kunnen adopteren klinkt Misschien heel gek wij als 5 jongens Maar we willen voor YouTube heel graag iemand adopteren en Omdat het heel leuk lijkt ik bedoel wie wilt er nou niet een dochter of een zoon? We willen het kind echt niet gaan gebruiken voor views ofzo Alleen als diegene het zelf wil. En anders wordt Het is een kind van mij ik zet hem op mijn naam of zij Natuurlijk. Het is 08.30u en The boys worden langzaam wakker ze komen allemaal naar beneden want ze weten dat het vandaag een speciale dag wordt. Koen kom naar beneden die schreeuwt Waarom moet het altijd zo vroeg?! Koen die is echt geen ochtendmens. Ik schud mijn hoofd en zeg koen heb je niks over dan voor een kind. Maar ik moet er denk nog even aan wennen. Voor koen is het erg moeilijk om de beslissing te nemen hij wilt aan de ene kant wel een kind maar aan de andere kant nu nog lang niet. Al wordt het kind officieel van mij het wordt ook toch wel een kind van de boys ik bedoel we nemen niet voor niets met zijn allen. En we wonen niet voor niets Samen nog steeds We zijn ook van plan om het altijd te doen. Het gaat lekker met de YouTube videos. Meer Mensen abonneren dat soort dingen. Maar we hebben ook een kantoor hoor daar niet van. Op dat kantoor werken we ook vaak. Omdat we ook stagiaires hebben of medewerkers. Zoals Anton of han. Anton is onze editor en han werkt bij Ikwiltegoed Maar genoeg over hun We moeten gaan het is 10 uur. Ik merk dat Robbie een beetje zenuwachtig is. Een maatje komt goed hè zeg ik. Dat weet ik Maar ik vind het gewoon spannend tja Robbie Iedereen vindt het spannend. Het is gelukkig niet te lang rijden! En dan komen we aan...
Dit was het dan het eerste deel! Laat me weten wat je vind! Xx mij