10 jaar later:
Pov lola:
Jaa we zijn inmiddels 10 jaar verder. Sinds wij een relatie hebben is het alleen maar beter gegaan, ik kan je vertellen dat we inmiddels getrouwd zijn en 2 kinderen hebben finn en lotte ze zijn tweeling en ze zijn al 5 jaar het zijn echt 2 papa kindjes maar van mij houden ze hopelijk ook hoor!!!! Onze trouwdag was op ibiza met al onze familie en vrienden ook alle bankzitters waren er en ook onze lieve kindjes! Ze waren toen 4 dus we zijn nu 1 jaartje getrouwd!! Ik ben zo blij en trots op ons gezinnetje! En nog 1 geheimpje we krijgen nog een meisje hihi! Matthy is een hele lieve opa en welmoed ja ja mat zijn nieuwe vriendin is een hele lieve oma!! Koen is met roxy een van de beste ooms en roxy de beste tante koen en rox zijn ook getrouwd en verwachten ook een jongetje! Zo leuk!!! Raoul en lieke zijn verloofd en verwachten ook een kindje! En dan heb je milo die vieze kale is nu officeel kaal... en ja hij is ook getrouwd en heeft inmiddels ook een jongetje genaamd mees! Hij kan goed opschieten met lot en met finn! Ik ben blij met me leven hoe het nu is en ik had niks liever gewild..
Ja jongens dat was het dan.. geadopteerd door een stelletje mongolen.. ik had oprecht niet verwacht dat ik überhaupt een boek zou beginnen moet je nagaan afmaken.. misschien is dit echt het meest rommelige boek dat je ooit gezien hebt maar dankbaar ben ik voor alle lezers en voor alle comments en likes!! Zonder jullie had ik dit niet gedaan! Heel erg bedankt en wie weet tot in de toekomst❤️❤️